KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny

Data: 2014-01-22 02:00:29
Autor: boukun
KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny
Co za zjeb!
Jak szary Kowalski ma znać swojego lekarza rodzinnego, jak takiego nie ma! Jask się idzie do przychodni, to każą dzwonić od poniedziałku, żeby się zapisać do lekarza ogólnego i człowiek nawet nie wie, jaki lekarz będzie przyjmował. Ja obecnie chodzę do czterech różnych lekarzy ogólnych, który pierwszy jest dostępny. Jak bym chciał tylko do jednego chodzić i jeszcze obrać go sobie nie wiedząc jak, jako lekarza rodzinnego, to bym się zesrał prędzej pod siebie, zanim na jego poradę doczekał..., a aby doprosić się o skierowanie na jakiekolwiek wyniki trzeba i tak kombinować, bo każdy lekarz od siebie daje tylko na jeden wynik... Jak się człowiek dzisiaj sam nie wyleczy, to go w tym kurewskim systemie żaden konował nie wyleczy...

Kurwa, POjeby

Jak tak będziecie kurwy dalej jebać POlaków i okradać z emerytury, to wkrótce wyjedzie z tego chorego kraju ostatni felczer, a Arłukowicz zgasi światło...

boukun

Data: 2014-01-22 03:56:49
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 02:00 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

Ale wcześniej ty wyjedź/

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-22 10:07:48
Autor: boukun
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.w92igza350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

I co, sprowadzicie w moje miejsce 5 mln Żydów z Izraela? A kto będzie na nich robił?

boukun

Data: 2014-01-22 12:54:45
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 10:07 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

Po co kiedy jeden zastąpi dziesięciu takich głupoli jak ty.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-22 12:59:32
Autor: boukun
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.w927dj0v50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A kto będzie na tych pasożytów robił?

boukun

Data: 2014-01-22 05:58:53
Autor: Mark Woydak
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lbn57f$vl6$1speranza.aioe.org...
Co za zjeb!
Jak szary Kowalski ma znać swojego lekarza rodzinnego, jak takiego nie ma!

Rodzinny nie oznacza, że przylezie do ciebie z całą apteczką leków tylko, to, że to ty musisz ruszyć nzapasione dupsko do przychodni. Chcesz mieć "osobistego" lekarza to zapłąc za jego pracę!

MW

Data: 2014-01-22 18:42:57
Autor: boukun
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lbosh3$to6$3news.albasani.net...
[...]

Czytasz, co ja piszę? Nie ma praktycznie dla szarego Kowalskiego w Polsce lekarza rodzinnego! Nie ma! Jaskbyś chciał się tylko u jednego lekarza ogólnego czy internisty leczyć z NFZ-u, to byś prędzej zdechł, niż by cię wyleczył...

Dzisiaj byłem u lekarza, jakaś piąta, nowa młoda pani dr. była, pierwszy raz ją na oczy widziałem, wszystko przepisała na 100%, trzy leki za ponad 100 zł..

Dziecku skierowanie na badanie na pasożyty wydaje tylko na jedną kupkę, a z tego co wiadomo, to np. cysty lambli są wydalane co kilka dni...

Kurwa, komuno wróć!!! Za PRLu wszystko było na receptę 33%, a dzisiaj kurwa grają w chuja i tylko doświadczenia robią na pacjencie za dodatkową kasę pacjenta, by wspierać przemysł farmaceutyczny...

W chuj z kurewskim kapitalizmem i bandziorami u władzy!

boukun

Data: 2014-01-22 22:47:50
Autor: Budzik
[...]

Ale po co u jednego?
Ważne, zeby historię choroby znał...

Dzisiaj byłem u lekarza, jakaś piąta, nowa młoda pani dr. była,
pierwszy raz ją na oczy widziałem, wszystko przepisała na 100%, trzy
leki za ponad 100 zł..

Ale chodzi o to ze te leki wypisała złe, czy o to, ze trzeba za nie zapłacic?

Dziecku skierowanie na badanie na pasożyty wydaje tylko na jedną
kupkę, a z tego co wiadomo, to np. cysty lambli są wydalane co kilka
dni...
No to walnąć w stół i powiedzieć ze ma być tyle ile trzeba.

Kurwa, komuno wróć!!! Za PRLu wszystko było na receptę 33%, a dzisiaj
kurwa grają w chuja i tylko doświadczenia robią na pacjencie za
dodatkową kasę pacjenta, by wspierać przemysł farmaceutyczny...

Nie przejmuj sie, psychologowie juz opisali to zjawisko idealizowania wczesniejszych czasów.
Ja np. pamietam co wtedy było w aptekach bo zajmowalem się dostawmi leków...

W chuj z kurewskim kapitalizmem i bandziorami u władzy!

Zachowuj sie tak tam gdzie walczysz o to skierowanie dla dziecka a nie tutaj bedzesz chujował i kurwował.
Wszyscy juz wiedzą, jakei masz zdanie.

Data: 2014-01-23 01:20:31
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA2BDEA6914D8Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Później leczy każdy chuj, na swój strój...
A Arłukowicz chce, żeby Polacy znali nazwisko swojego lekarza rodzinnego, jak takiego kurwa nikt nie ma!

boukun

Data: 2014-01-23 01:55:43
Autor: Budzik
[...]

Bo?
Jest jakis 100 rodzajów leczenia kataru?

A Arłukowicz chce, żeby Polacy znali nazwisko swojego lekarza
rodzinnego, jak takiego kurwa nikt nie ma!

Tak wiemy, jestes wulgarny i dodatkowo nie lubisz Arłukowicza.
Cos pominąłem?

Data: 2014-01-23 10:14:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2BE163B2E0B9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tak. Jest śmierdzącym niepracującym leniem, na którego zapierdala żona.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-23 12:00:21
Autor: Budzik
KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny
Użytkownik Bogdan Idzikowski bogdanid@neostrada.pl ...

Tak. Jest śmierdzącym niepracującym leniem, na którego zapierdala żona.

Nie smiałbym mu wypominać ze z niego taki gender...

Data: 2014-01-22 09:00:27
Autor: Budzik
[...]

Dlatego, ze cię 4 lekarzy obsługuje?
Moze naprawde powinienes wyjechac?

Data: 2014-01-22 10:11:27
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA2BD655AD778Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Dlatego, że jeden na tydzień jest dostępny, a na drugi tydzień jest inny dostępny, bo ten pierwszy już przyjmuje tylko jako dermatolog i na razie nie jako ogólny... A na trzeci jest ten trzeci tylko dostępny, który w pierwszym tygodniu robił tylko USG... i nie konsultuje wyników ze skierowania od tego z pierwszego czy drugiego tygodnia...

boukun

Data: 2014-01-22 09:58:47
Autor: Budzik
[...]

Jeżeli nie odpowiadają ci warunki - wybierz inną przychodnię.
Albo napisz skargę do NFZ - zapisujesz sie w sumie do konkretnego lekarza, ktory bierze za łebka ryczałtowo pieniądze, wiec być może powinien być dostepny częsciej niż jeden tydzien co 4 tygodnie?

Nie wiem jak to jest bo u lekarza praktycznie nie bywam, a nawet jeśli, to jest mi obojętne do kogo idę. Tylko raz w życiu trafiłem na takiego, od ktorego od razu sie wypisałem ale to było kilkanascie lat temu.

Data: 2014-01-22 12:56:46
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA2BD6E8DECC68budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

I co, w innym kraju?

Albo napisz skargę do NFZ - zapisujesz sie w sumie do konkretnego lekarza,
ktory bierze za łebka ryczałtowo pieniądze, wiec być może powinien być
dostepny częsciej niż jeden tydzien co 4 tygodnie?

Na chuj mi to? W tym całym NFZ to taka sama klika jak u Tuska i Arłukowicza. Szkoda nerwów...

Nie wiem jak to jest bo u lekarza praktycznie nie bywam, a nawet jeśli, to
jest mi obojętne do kogo idę. Tylko raz w życiu trafiłem na takiego, od
ktorego od razu sie wypisałem ale to było kilkanascie lat temu.

To po co się wypowiadasz...

boukun

Data: 2014-01-22 16:00:26
Autor: Budzik
KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Jeżeli nie odpowiadają ci warunki - wybierz inną przychodnię.

I co, w innym kraju?

Jeżeli nie masz innego wyboru...

[...]

To po co narzekasz, skoro nie chce ci się nawet spróbować czegoś zmienić.
Lubisz miec podkładane pod buźkę?

[...]

Zeby zauwazyć, że lekarz to lekarz i nie rozumiem, dlaczego tak bardzo ci przeszkadza ze nie chodzisz cały czas do tego samego.

Jak w tym dowcipie:
Przychodzi baba do lekarza.
Lekarz mówi:
- o dawno pani nie była u mnie!
A co baba:
- Bo chorowałam, panie doktorze...

Data: 2014-01-22 19:28:59
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA2BDA8C8E539Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Jeżeli nie odpowiadają ci warunki - wybierz inną przychodnię.

I co, w innym kraju?

Jeżeli nie masz innego wyboru...

Nikt z szarych ludzi ni9e ma innego wyboru, w tym chorym kraju...

[...]

Zesraź się prędzej możesz, niż cokolwiek w pojedynkę zmienić, A ludzie listy piszą, nawet do RPO, a tam reżimowa hunta i trzyma z reżimem..

[...]

Ja się zaadaptowałem, to ten cały śmieszny Arłukowicz głupa rżnie, że ludzie nie znają nawet nazwiska swojego lekarza rodzinnego i robi głupie miny udając zdziwionego...

boukun

Data: 2014-01-22 22:00:24
Autor: Budzik
[...]

Bzdura, masz po prostu wąską perspektywe.

[...]

J.w.
Tylko narzekać ci się chce.

[...]

No i? To chodzi ci o leczenie czy o Arłukowicza?

Data: 2014-01-22 23:42:25
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA2BDE9F0D942Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Chodzi o to, że nas niszczą, dobijają, okradają i w chuja grają...

boukun

Data: 2014-01-23 01:55:42
Autor: Budzik
KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

No i? To chodzi ci o leczenie czy o Arłukowicza?

Chodzi o to, że nas niszczą, dobijają, okradają i w chuja grają...

A ja myslałem ze o zólte kwaitki i niebieskie pudełeczka (tak zeby bylo równie merytorycznie...)

Data: 2014-01-23 10:37:07
Autor: z
W dniu 2014-01-22 10:00, Budzik pisze:
Dlatego, ze cię 4 lekarzy obsługuje?
Moze naprawde powinienes wyjechac?

Nie chodzi o ilość tylko o jakość :-)
Jak się chcesz do dobrego lekarza zapisać to terminy już na miesiąc zajęte a NFZ nie pozwala zapisywać dalej do przodu i trzeba albo się wciskać stać rano w kolejce bo jakieś dziwne numerki wolne ale tylko tego dnia. a telefonicznie się nie dodzwonisz.

A najgorsze jest to że niektórych lekarzy samemu trzeba uczyć o nowych lekach i mają diametralnie różne zdanie na temat już rozpoznanego schorzenia. Generalnie ciąg jest na to żeby kupować jak najwięcej leków najlepiej tych nie refundowanych.

Jak Cię coś naprawdę przypili (kamica nerkowa np) to zostaje oddział ratunkowy a tam kolejka i czekanie z bólem kilka godzin nawet bez kawałka taboretu do siedzenia.

Tak wygląda darmowa służba zdrowia w państwie polskim na którą idzie tyle kasy. Zostają prywatne wizyty w prywatnych gabinetach...

Szkoda gadać

Data: 2014-01-23 12:00:21
Autor: Budzik
KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Tak jak mówiłem, za wiele wspolnego z lekarzami nie mialem w zyciu ale:
- 2 x szyty łuk brwiowy - od ręki
- 1 x szyty palec - od reki
- ostatnio znajomy miał jakies dziwne bóle brzucha, lekarz rodzinyn 3 x sie pytał, czy wezwac karetke czy sam pojedzie do szpitala. Pojechał sam i w tym szpitalu wrecz naciskali zeby sie połozył na obserwacje, on jednak wolał zrobic badania i wyjsc na własną odpowiedzialnośc.

Nie twierdze ze jest super, zdarza się i czekać w kolejce, i tego systemu numerków nie pojmuje w dobie internetu, nie wspomiając juz o takich prostych sprawach jak zapisywanie sie na wizyty w trzech róznych miejscach i potem dwa sa niewykorzystane.
To wszystko powinno byc w jakiejs ogólnej bazie i wszelkie kolejki oczekujących itp powinny byc tak kontrolowane aby nie było sytuacji z czekaniem na wizyte czy zabieg pol roku czy dłużej. Ale to sie zmieni.
Ktos w koncu kiedys zastrzeli jakiegos urzednika NFZ i zaczna mysleć inaczej.
A propos NFZ wczoraj ogladałem w TVN reportaz jak to na przełomie roku zmieniły sie jakies kody do realizacji pieluch, worków tomijnych etc.
Ludzie szli do NFZ potwierdzic przydział, NFZ odsyłał do lekarzy bo ci nie znali nowych numerków.
To trwało 2 tygodnie.
Dopiero wtedy NFZ się zorientował, ze urzędnicy moga sami poprawiac numery.

Takie sytuacje pokazują, że NFZ to nadal mentalnie komuna.
Ale jak to sie dzieje, ze ludzie potulnie przez 2 tygodnie dawali sie robic w debili zamiast stanac tam w 100 osób i wytłumaczyc, ze to jest paranoja.
Pomijam juz ze w ogole nie wiem po co ci ludzie ida do NFZ?
Dlaczego lekarz moze wypisac recepte na lek a na pieluchy tylko jakies skierowanie i to NFZ przyznaje przydział? WTF?

A jak kiedys znajomej zapisano masaze lecznicze to juz w ogole jakies smiechy były - nikt nie miał wolnych miejsc. Nigdy.
Takie patologie sie zdarzają.

Ale bardzo czesto jest całkiem przyzwoicie.
Dlatego mierzi mnie takie narzekactwo prezentowane przez Trybuna, wszystko źle, ten chuj, tamten chuj i już.

Data: 2014-01-22 23:36:06
Autor: the_foe
W dniu 2014-01-22 02:00, boukun pisze:
Jak się człowiek dzisiaj sam nie wyleczy, to go w tym kurewskim systemie
żaden konował nie wyleczy...

Bo od dawna ten system promuje leczenie zdrowych, chorych sie zniecheca by samo przeszło (co w 90% sie sprawdza) a potem zgarnie sie wiecej pieniedzy z NFZ jak im sie pogorszy.

--
@foe_pl

Data: 2014-01-23 10:12:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:lbph4m$3m0$1news.dialog.net.pl...
[...]

To jakim cudem wymienili mi częśći w sercu? Chyba, że się pomylili. Pojebało was. Który z was był w szpitalu i miał poważną operację? Kmioty!

rozbawiony głupotą

Data: 2014-01-23 10:37:49
Autor: stevep
W dniu .01.2014 o 10:12 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

[...]

Eee, oni tak jak Kaczyński o małżeństwie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-01-23 11:34:32
Autor: Wiesiaczek
On 23.01.2014 10:12, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Po linii partyjnej albo resortowej :D

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-01-23 12:20:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:lbqr7o$52s$2node2.news.atman.pl...
[...]

Pieprzysz jak mały Kaziu.

wku*wiony

Data: 2014-01-23 10:25:29
Autor: z
[...]

Jak jeszcze doświadczysz (odpukać) oddziałów ratunkowych, pobytów w szpitalu, onkologii albo hospicjum to dopiero dojrzysz jakie to wszystko jest chore, źle zorganizowane, jak dużo kasy się marnuje a nawet defrauduje bezczelnie na widoku.

Hm... Komisja śledcza w sprawie wielkiej kasy którą w pompowano a efektu nie widać. ...
To już nic nie zmieni. To wszystko musi po prostu upaść. Im szybciej tym lepiej dla naszych dzieci.

Data: 2014-01-23 12:37:44
Autor: Trybun
[...]

Pojeby albo i nie... Solidarne bydło, za cokolwiek by się nie wzięli po 89 to wszystko spier*lą. Inna wersja że  to nie jest debilne bezmyślne bydło które nie wie co robi, a tylko wykonują polecenia tych którzy dobrze Polsce nie życzą z zagranicy.

KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny