KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny

Data: 2014-01-22 05:58:53
Autor: Mark Woydak
KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:lbn57f$vl6$1speranza.aioe.org...
Co za zjeb!
Jak szary Kowalski ma znać swojego lekarza rodzinnego, jak takiego nie ma!

Rodzinny nie oznacza, że przylezie do ciebie z całą apteczką leków tylko, to, że to ty musisz ruszyć nzapasione dupsko do przychodni. Chcesz mieć "osobistego" lekarza to zapłąc za jego pracę!

MW

Data: 2014-01-22 18:42:57
Autor: boukun
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lbosh3$to6$3news.albasani.net...
[...]

Czytasz, co ja piszę? Nie ma praktycznie dla szarego Kowalskiego w Polsce lekarza rodzinnego! Nie ma! Jaskbyś chciał się tylko u jednego lekarza ogólnego czy internisty leczyć z NFZ-u, to byś prędzej zdechł, niż by cię wyleczył...

Dzisiaj byłem u lekarza, jakaś piąta, nowa młoda pani dr. była, pierwszy raz ją na oczy widziałem, wszystko przepisała na 100%, trzy leki za ponad 100 zł..

Dziecku skierowanie na badanie na pasożyty wydaje tylko na jedną kupkę, a z tego co wiadomo, to np. cysty lambli są wydalane co kilka dni...

Kurwa, komuno wróć!!! Za PRLu wszystko było na receptę 33%, a dzisiaj kurwa grają w chuja i tylko doświadczenia robią na pacjencie za dodatkową kasę pacjenta, by wspierać przemysł farmaceutyczny...

W chuj z kurewskim kapitalizmem i bandziorami u władzy!

boukun

Data: 2014-01-22 22:47:50
Autor: Budzik
[...]

Ale po co u jednego?
Ważne, zeby historię choroby znał...

Dzisiaj byłem u lekarza, jakaś piąta, nowa młoda pani dr. była,
pierwszy raz ją na oczy widziałem, wszystko przepisała na 100%, trzy
leki za ponad 100 zł..

Ale chodzi o to ze te leki wypisała złe, czy o to, ze trzeba za nie zapłacic?

Dziecku skierowanie na badanie na pasożyty wydaje tylko na jedną
kupkę, a z tego co wiadomo, to np. cysty lambli są wydalane co kilka
dni...
No to walnąć w stół i powiedzieć ze ma być tyle ile trzeba.

Kurwa, komuno wróć!!! Za PRLu wszystko było na receptę 33%, a dzisiaj
kurwa grają w chuja i tylko doświadczenia robią na pacjencie za
dodatkową kasę pacjenta, by wspierać przemysł farmaceutyczny...

Nie przejmuj sie, psychologowie juz opisali to zjawisko idealizowania wczesniejszych czasów.
Ja np. pamietam co wtedy było w aptekach bo zajmowalem się dostawmi leków...

W chuj z kurewskim kapitalizmem i bandziorami u władzy!

Zachowuj sie tak tam gdzie walczysz o to skierowanie dla dziecka a nie tutaj bedzesz chujował i kurwował.
Wszyscy juz wiedzą, jakei masz zdanie.

Data: 2014-01-23 01:20:31
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA2BDEA6914D8Ebudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Później leczy każdy chuj, na swój strój...
A Arłukowicz chce, żeby Polacy znali nazwisko swojego lekarza rodzinnego, jak takiego kurwa nikt nie ma!

boukun

Data: 2014-01-23 01:55:43
Autor: Budzik
[...]

Bo?
Jest jakis 100 rodzajów leczenia kataru?

A Arłukowicz chce, żeby Polacy znali nazwisko swojego lekarza
rodzinnego, jak takiego kurwa nikt nie ma!

Tak wiemy, jestes wulgarny i dodatkowo nie lubisz Arłukowicza.
Cos pominąłem?

Data: 2014-01-23 10:14:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA2BE163B2E0B9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tak. Jest śmierdzącym niepracującym leniem, na którego zapierdala żona.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-01-23 12:00:21
Autor: Budzik
KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny
Użytkownik Bogdan Idzikowski bogdanid@neostrada.pl ...

Tak. Jest śmierdzącym niepracującym leniem, na którego zapierdala żona.

Nie smiałbym mu wypominać ze z niego taki gender...

KURWA! Nie ma czegoś takiego jak lekarz rodzinny