KURWY Z PiS

Data: 2010-07-10 23:35:18
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
KURWY Z PiS
WY JEBANE ZŁODZIEJE
Długo jeszcze będziecie z wieńcami popierdalać chuje jebane LPR Samoobrona PiS i SLD wy skurwysyny
Tfu!
-- -
Cosa Nostra

Data: 2010-07-11 02:30:34
Autor: Auslaender
KURWY Z PiS
Wyluzuj, posrany dupku. Nie ważne z jakiej politycznej strony nadajesz. To co piszesz jest prymitywne i żałosne, nie zauważyłeś? Spadaj do łóżeczka, przykryj się kołderką, razem z główką i już nigdy więcej nie siadaj do komputera. Mamusia wynagrodzi ci to głaszcząc cię po główce. , mój ty nieszczęśliwy debilku.. Kiedyś takich mutantów jak ty kładło się do worka wraz z kilkoma ciężkimi kamieniami i wrzucało się to do rzeki. Dzisiaj, niestety, mamy ochronę praw człowieka. Tylko czy aby na pewno spełniasz warunki definicji: człowiek ?

Data: 2010-07-11 16:13:30
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
KURWY Z PiS
Użytkownik "Auslaender" <wito@wgm.nl> napisał w wiadomości news:i1b3c2$dl6$1news.onet.pl...
Kiedyś takich mutantów jak ty kładło się do worka wraz z kilkoma ciężkimi kamieniami i wrzucało się to do rzeki.

Może zamiast tego przyjdą czasy, że skurwysynom jak ty przywiązanym do drzewa będzie się wpierdalać granaty w ryje potem wyjmować zawleczki i chować się za osłoną patrząc jak czerwona rosa z rozjebanego łba fruwa w powietrzu.

Taki los powinien spotkać twoich pierdolonych kolesiów z SB skurwieli Piotrowskiego, Pękalę, Pietruszkę, Kiszczaka, mordercę Grzesia Przemyka i resztę tych pierdolonych morderców, oprawców Polaków z MO, ZOMO, SB i WSI.
TFU!
Wy skurwysyny brudasy jebane, pierdolone chamstwo z wsi.

Data: 2010-07-12 00:31:09
Autor: Auslaender
KURWY Z PiS

skurwysynom ... wpierdalać ... rozjebanego ... pierdolonych ... skurwieli ... pierdolonych morderców ... skurwysyny ... pierdolone

Fakt, trochę przesadziłem z tym workiem i kamieniami. Tak niedobrzy ludzie robili z niechcianymi miotami kociąt, czy szczeniaków. Ale zrobiłem to celowo, chciałem sprawdzić, na jak urozmaicony stek wyzwisk Cię stać. I zawiodłem się, bardzo. Nic ponad prymitywne ujadanie podwórzowego "Burka". Raptem 3 powtarzające się brzydkie wyrazy. Musisz się jeszcze podszkolić, jak chcesz komuś zaimponować.

Data: 2010-07-12 10:22:04
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
KURWY Z PiS
Użytkownik "Auslaender" <wito@wgm.nl> napisał w wiadomości news:i1dgo8$o3r$1news.onet.pl...

[...]