KUTZ

Data: 2009-07-23 21:14:48
Autor: Andrzej
KUTZ
wybitnym ekspertem gospodarczym PO jest

Data: 2009-07-23 21:33:49
Autor: awe
KUTZ

Użytkownik "Andrzej" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomości news:h4acvf$lr6$1atlantis.news.neostrada.pl...
wybitnym ekspertem gospodarczym PO jest
-- -- -- -- -- -- -- -
hehehe - temu czlowiekowi wycieto mozg i wpakowano pod czache siano - biega wiec po TVNach i pierdoli co mu tylko tam sie pokojarzy, a ze kojarzy sie kiepsko to widac, slychac i czauc.
Absolutnie protestuje aby skonczeni kretyni i debile zasiadali w sejmie. Potem takie cudaki wykorzystuje sie intrumentalnie.
Pocieszam sie ze jego dni sa policzone. Boze uwolnij nas od tego talatajstwa bo nam przyjdzie zyc troche dluzej niz ten smiec
awe

Data: 2009-07-23 21:58:01
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
KUTZ

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Absolutnie protestuje aby skonczeni kretyni i debile zasiadali w sejmie.

Nikt cię tam siłą nie będzie ciągnął...

Przemek
--

"Z wszystkich siedmiu grzechów głównych najłatwiej można wybaczyć lenistwo i obżarstwo, a najwięcej szkód i nieszczęść, zbrodni i wojen, jak sobie wyobrażam, powoduje zawiść."

Pisząc te słowa, prof. Leszek Kołakowski zapewne myślał o Jarosławie Kaczyńskim.

Data: 2009-07-24 11:10:06
Autor: awe
KUTZ

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h4afcc$bko$1news.onet.pl...

[...]

ze co? obciagaj se sam
awe

Data: 2009-07-24 19:41:11
Autor: naprany jak kruk!
KUTZ
"Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(-a):

> Absolutnie protestuje aby skonczeni kretyni i debile zasiadali w sejmie.

Nikt cię tam siłą nie będzie ciągnął...

hehehe :)

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-23 22:17:44
Autor: Panslavista
KUTZ

Użytkownik "Andrzej" <aakpl@interia.pl> napisał w wiadomości
wybitnym ekspertem gospodarczym PO jest

Już myślałem, że kolejny padł...

Data: 2009-07-23 14:02:49
Autor: Antenka
KUTZ

Już myślałem, że kolejny padł...

No ja też, dlatego szybko przyleciałam, jako ta hiena cmentarna  :-) -
tak mnie tutaj nazywają ci jaśnie oświeceni...Ten to ma już ósmą żonę,
że niedługo Henryka VIII pobije,  młodszą od siebie o 50 lat, to
jeszcze trochę pociągnie na tym padole :)

Antenka

Data: 2009-07-23 23:27:11
Autor: jadrys
KUTZ
Andrzej pisze:
wybitnym ekspertem gospodarczym PO jest

Może nie ekspertem, ale widać że się zna na tym..

KUTZ