KVM z myszka bezprzewodowa Logitech MX610

Data: 2009-04-01 05:31:57
Autor: Mirek.Biskupski@gmail.com
KVM z myszka bezprzewodowa Logitech MX610
Witam

Mysle o zakupie przelacznika KVM. Mam klawiature Microsoft Office PS2/
USB oraz myszke Logitech LX610. Dla niezorientowanych: nadajnik jest w
malym urzadzeniu podlaczanym bezposrednio do USB. Jestem przywiazany
do tej myszki i nie chcialbym jej zmieniac. Czy ktos ma doswiadczenie
w podobnych sytuacjach? Czy taka myszka (lub podobna) bedzie poprawnie
wspolpracowala z KVM? Czy nie bedzie problemow (pewnie nie) ze
specjalizowanymi sterownikami?

Mirek

Data: 2009-04-01 16:29:03
Autor: Washi
KVM z myszka bezprzewodowa Logitech MX610

Uzytkownik <Mirek.Biskupski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:0e81fc26-8b57-4778-9a4b-a166a2101e6bj39g2000yqn.googlegroups.com...
 Czy taka myszka (lub podobna) bedzie poprawnie
wspolpracowala z KVM? Czy nie bedzie problemow (pewnie nie) ze
specjalizowanymi sterownikami?

Nie powinno byc problemow, ale moze dla pewnosci zabierz myszke do sklepu i sprawdz z przelacznikiem.

Washi
--
Porozmawiajmy o wirtualizacji
-> http://www.virtual-it.pl/

Data: 2009-04-03 00:25:17
Autor: Mirek.Biskupski@gmail.com
KVM z myszka bezprzewodowa Logitech MX610

Nie powinno byc problemow, ale moze dla pewnosci zabierz myszke do sklepu i
sprawdz z przelacznikiem.

Sprawdzilem w pracy i .... dziala!

Mirro

KVM z myszka bezprzewodowa Logitech MX610