Każda niedziela upamiętnia Zmartwych wstanie

Data: 2011-05-29 09:54:02
Autor: u2
Każda niedziela upamiętnia Zmartwych wstanie
W dniu 2011-05-29 09:46, abc pisze:
Niedziela to cotygodniowe ¶wiêto upamiêtniaj±ce zmartwychwstanie Jezusa, a
tak¿e dzie³o stworzenia i zes³anie Ducha ¦wiêtego.

Nie kazdy z martwych wstaje w niedziele po sobotniej popijawie. Zwykle
wiekszosc umiera w niedziele po takiej libacji :)

Data: 2011-05-29 10:19:26
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4de1fb9f$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ci tym razem udało się przeżyć?

BomBel

Data: 2011-05-29 10:42:05
Autor: u2

[...]

Ja zyje po bozemu, a nie tak jak ty.

Data: 2011-05-29 12:31:18
Autor: Leprechuan

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4de206e3$0$2502$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Co znaczy po bozemu? Stosujesz się do zasad swojej wiary? Jeżeli tak to czeka cię piekło i smołowanie. ;)

BomBel

Data: 2011-05-29 13:31:18
Autor: u2
Ka¿da niedziela upamiêtnia Zmartwychwstanie
W dniu 2011-05-29 12:31, Leprechuan pisze:
Ja zyje po bozemu, a nie tak jak ty.

Co znaczy po bozemu? Stosujesz siê do zasad swojej wiary? Je¿eli tak to
czeka ciê piek³o i smo³owanie. ;)

Przeciez ty zydowski lewak, wlasnie zdradziles sie co myslisz o kosciele
katolickim. :)

Data: 2011-05-29 13:58:19
Autor: Grzegorz Z.
Ka¿da niedziela upamiêtnia Zmartwychwstanie
u2 napisa³:

Ciekawe co my¶li o "Religia TV" ?

Data: 2011-05-29 14:01:30
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 13:58, Grzegorz Z. pisze:
Przeciez ty zydowski lewak, wlasnie zdradziles sie co myslisz o kosciele
katolickim. :)
Ciekawe co my¶li o "Religia TV"

Widzi wszedzie brzuchatych proboszczow i glodujace dzieci, to pewnie
zydowski lewak spod znaku palichuja.

Data: 2011-05-29 17:00:15
Autor: Grzegorz Z.
[...]

No ale przynajmniej obaj macie to w pakiecie.

Data: 2011-05-29 17:39:41
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 17:00, Grzegorz Z. pisze:
Widzi wszedzie brzuchatych proboszczow i glodujace dzieci, to pewnie
zydowski lewak spod znaku palichuja.
No ale przynajmniej obaj macie to w pakiecie.

No nie, zydki zwykle nie maja TV, ale maja za to internet tak jak ty
zgrzesiu :)

Data: 2011-05-29 17:59:14
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Ale ja mam TV, nie p³acê tylko dobrowolnych sk³adek na WSI, tak jak ty.

Data: 2011-05-29 18:12:21
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 17:59, Grzegorz Z. pisze:
No nie, zydki zwykle nie maja TV
Ale ja mam TV, nie p³acê tylko dobrowolnych sk³adek na WSI, tak jak ty.

Jak placisz abonament RTV to placisz. Choc Donek chcial abys nie placil :)

Data: 2011-05-29 18:31:12
Autor: Grzegorz Z.
[...]

W jaki sposób p³ac±c abonament RTV bardziej finansujê WSI od ciebie,
p³ac±cemu WSI za "pakiet" ? btw. ty pos³ucha³e¶ Donka i nie p³acisz abonamentu RTV?

Data: 2011-05-29 18:41:29
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 18:31, Grzegorz Z. pisze:
> Jak placisz abonament RTV to placisz.
W jaki sposób p³ac±c abonament RTV bardziej finansujê WSI od ciebie,
p³ac±cemu WSI za "pakiet" ?

Ja nie pisze, ze placisz wiecej. Moze ciebie nie stac. Mnie stac na te
kilkadzisiat zlociszy miesiecznie i przyjemnie mi sie oglada n-ke oraz
Polsat, widac pewna zmiane w opisywaniu przez nich rzeczywistosci. Juz
tak nie nadskakuja wrazej razwiedce z pelobandy :)

Data: 2011-05-29 19:06:58
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

Ja nie pisze, ze placisz wiecej. Moze ciebie nie stac. Mnie stac na te
kilkadzisiat zlociszy miesiecznie i przyjemnie mi sie oglada n-ke

To jak ci siê "przyjemnie ogl±da n-kê" to nie czepiaj siê Bacy i jego kóz.

Mam wyliczyæ rzeczy i tematy jakie n-ka lansuje jako "normalne" i
"postêpowe" ?

Data: 2011-05-29 19:22:09
Autor: u2
W dniu 2011-05-29 19:06, Grzegorz Z. pisze:
Ja nie pisze, ze placisz wiecej. Moze ciebie nie stac. Mnie stac na te
> kilkadzisiat zlociszy miesiecznie i przyjemnie mi sie oglada n-ke
To jak ci siê "przyjemnie ogl±da n-kê" to nie czepiaj siê Bacy i jego kóz

A co ma n-ka do tego kozojeba ?  :)

Data: 2011-05-29 20:40:10
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

> kilkadzisiat zlociszy miesiecznie i przyjemnie mi sie oglada n-ke
To jak ci siê "przyjemnie ogl±da n-kê" to nie czepiaj siê Bacy i jego kóz

W n-ce lansuj± np. "s³ynnego polskiego re¿ysera". Albo "¶wiatowej s³awy
historyka".

Data: 2011-05-29 15:12:13
Autor: cirrus
Użytkownik "Leprechuan" <brudy@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4de22148$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obiadek, kupka, paciorek.

--
stevep

Data: 2011-05-29 13:30:09
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Nektarem i ambrozjÄ… znaczy siÄ™?

Data: 2011-05-29 13:29:24
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Dobrze gadasz!

Każda niedziela upamiętnia Zmartwych wstanie