Każdy poseł może uczestniczyć w praca ch zespołu.

Data: 2010-07-23 15:58:22
Autor: Lorn
Każdy poseł może uczestniczyć w praca ch zespołu.
"Każdy poseł może uczestniczyć w pracy zespołu do zbadania katastrofy smoleńskiej, kierowanego przez posła Antoniego Macierewicza, powiedział marszałek Sejmu Grzegorz Schetyna dziennikarzom w Orli na Podlasiu. I faktycznie, regulamin, a dokładniej jego paragrafy, nie zamykają drogi chętnym do pracy w zespole Macierewicza."

"- To nie jest prywatny zespół, tylko parlamentarny, i każdy poseł może w nim uczestniczyć, także poseł Janusz Palikot - oświadczył Schetyna."

http://tnij.org/bezprawie_macierewicza

Prawi i sprawiedliwi... :>

Data: 2010-07-23 16:05:53
Autor: Marek Czaplicki
Lorn napisał na pl.soc.polityka:

"Każdy poseł może uczestniczyć w pracy zespołu do zbadania katastrofy
smoleńskiej, kierowanego przez posła Antoniego Macierewicza, powiedział
marszałek Sejmu Grzegorz Schetyna
http://tnij.org/bezprawie_macierewicza
ja natomiast słyszałem, że kanały telewizyjne kodowane bij± się o prawa do
transmitowania obrad wspomnianego zespołu. przypuszczaj±, że ogl±dalno¶ć
może być większa niż skoki czy piłka nożna. takie zgromadzenie ¶wiatłych
głów w jednym miejscu nie często się zdarza. :-)

Data: 2010-07-23 16:18:22
Autor: mkarwan

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2c75v$lj9$1news.onet.pl...
[...]

Gdyby Palikot miał choć odrobinę honoru zamknąłby się gdzieś z dala od polityki.
może z czasem jego chamstwo byłoby mu zapomniane.
Stajesz w jego obronie?

Data: 2010-07-23 07:25:26
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 23 Lip, 16:18, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomo¶cinews:i2c75v$lj9$1news.onet.pl...

> [...]

> "- To nie jest prywatny zespół, tylko parlamentarny, i każdy poseł może w
> nim uczestniczyć, także poseł Janusz Palikot - o¶wiadczył Schetyna."

Gdyby Palikot miał choć odrobinę honoru zamkn±łby się gdzie¶ z dala od
polityki.
może z czasem jego chamstwo byłoby mu zapomniane.
Stajesz w jego obronie?

Palikot i honor?
Platfons i honor?
ty mnie nie rozsmieszaj...

Data: 2010-07-23 16:45:41
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-23 16:18, mkarwan pisze:

[...]

Palikota wybrano w demokratycznych wyborach do sejmu RP. Jego wyborcy majÄ… inne zdanie.

może z czasem jego chamstwo byłoby mu zapomniane.
Stajesz w jego obronie?

Staję w obronie przepisów, które Macierewicz w cyniczny sposób łamie, by nie dopuścić Palikota do komisji. Prawi i sprawiedliwi?

Data: 2010-07-23 09:01:12
Autor: Antenka
On 23 Lip, 16:45, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-07-23 16:18, mkarwan pisze:

Staję w obronie przepisów, które Macierewicz w cyniczny sposób łamie, by
 nie dopu¶cić Palikota do komisji.<

Taki palant nie ma moralnego prawa uczestniczenia w pracach rzeczonej
komisji.

>Prawi i sprawiedliwi? <

No wła¶nie na tym polega sprawiedliwo¶ć, że każdemu oddaje się to na
co sobie zasłużył, a Pieskikot zasłużył co nakwyżej na dużego kopa w
cztery litery, a w najdorszym wypadku na siedzenie w pierdlu.

A ja ci  głupia lalo wykrzyczę, że taki Pieskikot nie ma moralnego
prawa wstępu na obrady tejże komisji z prostej przyczyny, bo jest
niewiarygodny i niegodny. A za wszystkie te kalumnie, które kierował
pod adresem ¶p. ofiar katastrofy smoleńskiej i ich rodzin powinien
mieć postawione zarzuty prokuratorskie. Kto wie, czy tak się wkrótce
nie stanie, a wtedy prezenter gumowego penisa trafi za kratki.

POlszewicki rozbijacz i prowokator nie jest potrzebny w obradach
komisji, której celem jest doj¶cie do prawdy. A prawda jest jedna - to
był zamach, za¶  udowodnienie tej tezy, to tylko kwestia czasu.

Antenka

Data: 2010-07-23 18:31:26
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-23 18:01, Antenka pisze:

  >Prawi i sprawiedliwi?<

No wła¶nie na tym polega sprawiedliwo¶ć

Na łamaniu przepisów dotycz±cych powoływania komisji sejmowych? :> Za takie prawo i sprawiedliwo¶ć  Macierewicz powinien odpowiedzieć.

A ja ci  głupia lalo wykrzyczę

A ja ci faszystowska prukwo powtórzę jeszcze raz... Odklej się od mego buta.

Data: 2010-07-23 18:43:30
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-23 18:31, Lorn pisze:

A ja ci faszystowska prukwo powtórzę jeszcze raz... Odklej się od mego buta.

Ale¶ ty ordynus/ordynuska..

Data: 2010-07-23 18:45:38
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-23 18:43, jadrys pisze:
W dniu 2010-07-23 18:31, Lorn pisze:

A ja ci faszystowska prukwo powtórzę jeszcze raz... Odklej się od mego
buta.

Ale¶ ty ordynus/ordynuska..

Ale¶ ty głupiutki/głupiutka...

Data: 2010-07-23 18:55:20
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-23 18:45, Lorn pisze:
[...]

Ale za to jaki jestem przystojny.

Data: 2010-07-23 20:14:54
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-23 18:55, jadrys pisze:
[...]

Zalecaj się do Antenki, zalecaj. Może wyleczysz j± z fanatyzmu ;>

Data: 2010-07-24 09:11:16
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-23 20:14, Lorn pisze:
[...]

Daj spokój, - trudno spotkać bardziej zrównoważon± osobę od Antenki. Jednak prowokowana potrafi być przykra.. Co zreszt± widać na psp.

Data: 2010-07-24 12:40:21
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-24 09:11, jadrys pisze:
[...]

PS. Przykra dla prowokuj±cego oczywi¶cie.

Data: 2010-07-23 18:45:05
Autor: Lorn
Każdy poseł może uczestniczyć w pr acach zespołu.
W dniu 2010-07-23 18:01, Antenka pisze:
On 23 Lip, 16:45, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:
W dniu 2010-07-23 16:18, mkarwan pisze:

StajÄ™ w obronie przepisĂłw, ktĂłre Macierewicz w cyniczny sposĂłb Ĺ‚amie, by
  nie dopuĹ›cić Palikota do komisji.<

Taki palant nie ma moralnego prawa uczestniczenia w pracach rzeczonej
komisji.

  >Prawi i sprawiedliwi?<

No właśnie na tym polega sprawiedliwość

Na Ĺ‚amaniu przepisĂłw dotyczÄ…cych powoĹ‚ywania komisji sejmowych? :> Za takie prawo i sprawiedliwość  Macierewicz powinien odpowiedzieć.

A ja ci  gĹ‚upia lalo wykrzyczÄ™, ĹĽe taki Pieskikot nie ma moralnego
prawa wstępu na obrady tejże komisji z prostej przyczyny, bo jest
niewiarygodny i niegodny.

Raczej niewygodny dla PiS`u. Nie popieram działanie Palikota, co nie znaczy, że się z nim nie zgadzam, a nawet w niektórych kwestiach przyznaje mu rację. Macierewicz prowadzi hucpę polityczną, a prawi i sprawiedliwi myślą, że Sejm, Pałac Prezydencki jest ich prywatnym folwarkiem. Bezczelnie napisałaś mi w poście sprzed paru dni, że nie mam nic wspólnego z KK i żebym się odpierdolił... Muszę ciebie sieroto po IV RP zmartwić... Bliżej mi do KK niż do *waszego* fanatyzmu, który odgania wiernych od kościoła, a prowadzi do społecznego niepokoju. Tylko... Czy coś z tego dotrze do ciebie? :> Wątpię... Przecież:

"Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony) – postawa oraz zjawisko społeczne polegające na ślepej i bezkrytycznej wierze w słuszność jakichś poglądów politycznych, religijnych lub społecznych. Przejawem fanatyzmu jest skrajna nietolerancja wobec przedstawicieli odmiennych poglądów."

Data: 2010-07-23 11:14:21
Autor: Antenka
On 23 Lip, 18:45, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

Raczej niewygodny dla PiS`u. Nie popieram działanie Palikota, co nie
znaczy, że się z nim nie zgadzam, a nawet w niektórych kwestiach
przyznaje mu rację. Macierewicz prowadzi hucpę polityczn±, a prawi i
sprawiedliwi my¶l±, że Sejm, Pałac Prezydencki jest ich prywatnym
folwarkiem. Bezczelnie napisała¶ mi w po¶cie sprzed paru dni, że nie mam
nic wspólnego z KK i żebym się odpierdolił... Muszę ciebie sieroto po IV
RP zmartwić... Bliżej mi do KK niż do *waszego* fanatyzmu, który odgania
wiernych od ko¶cioła, a prowadzi do społecznego niepokoju. Tylko... Czy
co¶ z tego dotrze do ciebie? :> W±tpię... Przecież:

"Fanatyzm (łac. fanaticus - zagorzały, szalony) - postawa oraz zjawisko
społeczne polegaj±ce na ¶lepej i bezkrytycznej wierze w słuszno¶ć
jakich¶ pogl±dów politycznych, religijnych lub społecznych. Przejawem
fanatyzmu jest skrajna nietolerancja wobec przedstawicieli odmiennych
pogl±dów."

No nie uwierzę Lola, że jeste¶ zakonnic± hłe hłe hłe, bo chyba tym
argumentujesz swoj± "blisko¶ć" z KK. Na pierwszy rzut oka jeste¶
bardzo, ale to bardzo daleko od niego, gdzie¶ na jego peryferiach, a
krótko rzecz ujmuj±c raczej w jakiej¶ sekcie typu  "Odnowa w Duchu
¦wietym" lub innym "nawiedzonym zaklętym kręgu".  Ale dzisiaj masz u
mnie malutki plusik. Chociaż raz jeden nie zadawała¶ głupielkowatych
pytań.

Antenka

P.s. Jezus Chrystus nigdy w sojej nauce nie głosił tolerancji. Nie
gło¶ herezji, bo za mała jeste¶, żeby mnie nawrócić na swoj± sektę.
Dzisiaj wieczorem zmów paciorek o lepszy rozum.

I na sam koniec dodam, że wła¶nie  twoje "pisarstwo" na psp wskazuje
jednoznacznie na  fantyzm. Brak w twoich wywodach logicznej spójno¶ci,
a jedyne co potrafisz to powtarzać jak mantrę przekalkowane z
POlszewickich mediów w±tpliwej jako¶ci a raczej kłamliwe argumenty na
dowolny temat.

Data: 2010-07-23 20:37:14
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-23 20:14, Antenka pisze:
> [...]

¦wietym" lub innym "nawiedzonym zaklętym kręgu".  Ale dzisiaj masz u
mnie malutki plusik. Chociaż raz jeden nie zadawała¶ głupielkowatych

Prawa do nazwania się katolikiem nie mam, ponieważ jak większo¶ć  *niby* katolików nie żyję w pełnej zgodzie z dogmatem. chociażby dlatego, że popieram zabiegi in vitro. Mogliby¶my długo dyskutować na temat religii, ale to nie jest odpowiednia grupa do takich dyskusji.

P.s. Jezus Chrystus nigdy w sojej nauce nie głosił tolerancji. Nie
gło¶ herezji, bo za mała jeste¶, żeby mnie nawrócić na swoj± sektę.
Dzisiaj wieczorem zmów paciorek o lepszy rozum.

Fanatyzm nie rozumie znaczenia pojęcia *tolerancja*. Zrozumiałaby¶, gdybym napisał: "Nie czyn bliĽniemu, co Tobie niemile"? Podobno w kulturze katolickiej, odpowiednikiem tolerancji jest miło¶ć do bliĽniego... Czyżbym się mylił?

I na sam koniec dodam, że wła¶nie  twoje "pisarstwo" na psp wskazuje
jednoznacznie na  fantyzm.

Od tego jest grupa dyskusyjna, by dyskutować. Je¶li zmienisz ton swoich odpowiedzi na moje posty... Proszę bardzo, możemy dyskutować. Spod mojej klawiatury nie wyjd± już epitety, pod twoim adresem.

Data: 2010-07-23 17:25:25
Autor: mkarwan

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2c9um$s7r$1news.onet.pl...
Stajesz w jego obronie?

Staję w obronie przepisów, które Macierewicz w cyniczny sposób łamie, by nie dopuścić Palikota do komisji. Prawi i sprawiedliwi?

Cynikiem jest tu Palikot.
Zdumiewasz mnie, ze tajesz w jego obronie.
Nie słuchałeś wypowiedzi członków rodzin ofiar katastrofy?

Data: 2010-07-23 17:44:38
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-23 17:25, mkarwan pisze:

[...]

Słuchałem, co nie zmienia faktu, że jest to widowisko jednostronne. Specjalnie użyłem słowa 'widowisko' ponieważ to posiedzenia biło po oczach i uszach stronniczością, a reżyserem był Macierewicz. Rodziny katastrofy mają prawo do żalu i gniewu. Tylko, czy pretensją wdowy może być oddane "pomięte i brudne" ubranie? W takim razie mam pytanie do tej Pani: Rosjanie mieli te ubrania wyprać przed oddaniem? Mam nadzieję, że dostrzegasz cynizm i prawdziwe intencje tego zespołu.

Data: 2010-07-23 23:27:25
Autor: mkarwan
Każdy poseł może uczestniczyć w pracach zespołu.
Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2cdd7$54n$1news.onet.pl...
Stajesz w jego obronie?

[...]

Członkowie rodzin byli stronniczy??
Przecież jej nie oddali ubrania, niby słuchałeś a nie masz pojęcia w czym rzecz i zabierasz głos.
Twoja stronniczość bije z twoich wypowiedzi, ale ty nie zdajesz sobie z tego sprawy.
Mam ci życzyć abyś kiedyś w życiu znalazł Sie w podobnej sytuacji jak rodziny ofiar?

Data: 2010-07-24 01:03:11
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-23 23:27, mkarwan pisze:
[...]

katastrofy majÄ… prawo do ĹĽalu i gniewu. Tylko, czy pretensjÄ… wdowy
[...]

Skoro jedna z wdów odczytuje manifest Macierewicza... Jestem daleki od oczerniania czy rzucania podejrzeń manipulacji na rodziny ofiar, ale powinienem też być złośliwy w tej nadzwyczajnie delikatnej kwestii. Odczułem delikatnie pisząc... Naciąganie faktów... Nie wszystkie rodziny ofiar smoleńskiej katastrofy odwiedziły komisję...

Przecież jej nie oddali ubrania, niby słuchałeś a nie masz pojęcia w
czym rzecz i zabierasz głos.

Chwileczkę... Dlaczego wspomniała o pomiętej i brudnej odzieży? Możliwe, że mylimy wypowiedzi...

Twoja stronniczość bije z twoich wypowiedzi, ale ty nie zdajesz sobie z
tego sprawy.

Jestem jedynie zaniepokojony stronniczością komisji... Jakże to komisja złożona wyłącznie z polityków PiS`u może dociekać przyczyn katastrofy smoleńskiej? Jestem nad wyraz tolerancyjny. Kwestionując decyzje Macierewicza o odrzuceniu deklaracji, chęci przystąpienia do prac komisji Palikota jestem stronniczy?

Mam ci życzyć abyś kiedyś w życiu znalazł Sie w podobnej sytuacji jak
rodziny ofiar?

Nie musisz... Znam ten ból. Jestem daleki od kwestionowania praw rodzin ofiar do wyrażania swego bólu. Nie można wykorzystywać w cyniczny sposób "taki pod publiczkę" ich żalu i w pewnym sensie niewiedzy. Śledztwo nie trwa kilka tygodni... Trwać może nawet rok. Po co to wszystko?

Data: 2010-07-24 07:44:38
Autor: mkarwan

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2d73g$k8p$2news.onet.pl...
[...]

Mówiła, że nie chcą tej odzieży oddać, trzeba było dobrze słuchać.
Ty jak widać słyszysz tylko to co chciałbyś słyszeć.
Warto było powołać tę komisję aby usłyszeć to co powiedzieli członkowie rodzin ofiar.
Zmienia to całkowicie lukrowany obraz przekazywany nam z Moskwy przez Kopacz i Arabskiego.
Rzeczywistość znacznie od niego odbiegała.
Bardzo dobrze, że do opinii publicznej przedostanie się więcej informacji.
Dzięki tej komisji.
Kto bronił PO powołać coś podobnego aby wyciągać na światło dzienne wszystko co jest związane z katastrofą smoleńska?
Ale PO widocznie siÄ™ tego boi.

Data: 2010-07-25 00:38:42
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-24 07:44, mkarwan pisze:

Mówiła, że nie chcą tej odzieży oddać, trzeba było dobrze słuchać.
Ty jak widać słyszysz tylko to co chciałbyś słyszeć.

Możesz mi odświeżyć pamięć podając jakiś link... Sprawdzimy, kto ma problem ze słuchem.

Warto było powołać tę komisję aby usłyszeć to co powiedzieli członkowie
rodzin ofiar.

Szkoda, że pojawiło się tylko kilka rodzin ofiar... Czyżby były to tylko te rodziny popierające cyrk Macierewicza? Moim zdanie jest to cyrk, a dowodem jest z góry założona teza o zbrodni... Mam wrażenie, że ta komisja powstała, aby przykryć czyjąś winę. Zauważyłeś jak Pistacjusz nazywa wdowę jednej z ofiar 'tvnowska pudernica' tylko dlatego, że ma inne zdanie. Dlaczego nie interweniujesz? Zgadzasz się z nim?

[...]

Nie. Pokazuje nam niespełnione oczekiwania pewnej grupy rodzin ofiar katastrofy.

Kto bronił PO powołać coś podobnego aby wyciągać na światło dzienne
wszystko co jest związane z katastrofą smoleńska?

PO nie traktuje katastrofy smoleńskiej do celów politycznych.