Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament

Data: 2010-09-13 00:08:14
Autor: Marcin Rolicki
Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament
Jak to możliwe, że taki chłam artystyczny i muzyczny, takie zera,  w warstwie
tekstowej, trzeba opłacać nakazem ustawowym. Jedyne wytłumaczenie, że
wybadali, że to geje i trzeba ich promować. Bo to nasi. Niech ta złodziejska
danina dla grupy ludzi z TVP, kiedy są możliwości techniczne, każdy płaci, kto
chce oglądać, jak TVN, N, Cyfra+, przestanie okradać Polaków? Nikt mnie nie
będzie łamał i mówił pod jakimś pretekstem misji, kiedy wiadomo, że chodzi o
kasę, setki milionów z abonamentu, co mnie ma rozwijać artystycznie, bo ja sam
wiem, co mam oglądać. Bo Sierocki, czy Wrona są skompromitowani. Komunizm się
nie skończył w TVP w Warszawie. Nie dla syfu z TVP.

Ten tzw. kabaret z Warszawy ma na serwisie Youtube statystycznie po
osiemdziesiąt tysięcy wejść. Jak to jest, że mam płacić za abonament 206
złotych, tym miernotom i zerom ? To warszawskie złodziejstwo.

Data: 2010-09-13 16:15:37
Autor: Robert_J
Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament
..Komunizm się
nie skończył w TVP w Warszawie. Nie dla syfu z TVP.

Leki Ci się skończyły czy co? Może pójdź do przychodni i weź receptę po prostu...

Data: 2010-09-14 08:39:16
Autor: rageofhonor

Użytkownik "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i6jq1e$4rq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na dodatek TVP sobie by też świetnie radziła bez abonamentu przy tych ich wszystkich reklamach i konkursach typu znajdź słowo z koperty.

Data: 2010-09-14 16:30:32
Autor: WASYL

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c8f1894$0$22801$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Popieram kolego Marcinie.... popieram a moi przedmówcy to chyba na garnuszku TVP :-)

Data: 2010-09-16 13:51:40
Autor: Marcin Rolicki
Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament

Popieram kolego Marcinie.... popieram a moi przedmówcy to chyba na garnuszku TVP :-)

No właśnie. Nie wiedzieć czemu TVP tkwi dalej w socjalistycznym parasolu
abonamentowym. Polityka ... Ludzie w TVP nie chcą się poddać kapitalistycznej
konkurencji z pożytkiem dla nich samych. Konkurencja, jak zapewniają wszyscy
ekonomiści, rozwija. A widzowie zasługują na rozwój. --

Data: 2010-09-15 23:42:32
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-13 02:08, Marcin Rolicki pisze:
[...]

   Teraz w TVP będzie gejów duuużo więcej :-)
Ale TVN już inwestuje w TRANSWESTYTÓW ... oni to się
potwornie szybko rozwijają!
http://www.fakt.pl/Oto-nowa-Omenaa-Mensah-Ma-jednak-feler,artykuly,82177,1.html

Tomy M.

Data: 2010-10-13 09:36:57
Autor: Brooks
Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament
On Sep 13, 1:08 am, "Marcin Rolicki" <mn.rolicki.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Poprostu taki model prowadzenia panowal wówczas:
Np. w Sondzie Kaminski i Kurek.
Nie róbmy gejów z Bolka i Lolka równie dobrze moglibysmy skupic sie na
wyszukiwaniu kto jest zydem a kto prawdziwym Polakiem.
Teraz popularny jest model prowadzenia programów to duet kobieta i
mezczyzna:
Dorota Wellman i Marcin Prokop
Jolanta Pienkowska Wojciech Jagielski
Jakos nie przypominam sobie duetu dwóch pan prowadzacych program? Ktos
podpowie?

Brooks

Data: 2010-10-14 07:47:17
Autor: pawell32
W dniu 2010-10-13 18:36, Brooks pisze:

  Jolanta Pienkowska Wojciech Jagielski

Jagielski jest juz w publicznej

Jakos nie przypominam sobie duetu dwóch pan prowadzacych program? Ktos
podpowie?

Pieńkowska  i Mołek?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-10-14 19:49:08
Autor: Marcin Rolicki
Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament

Nie róbmy gejów z Bolka i Lolka

Rozrywka jest pożywką dla homoseksualistów, trzeba pamiętać, że już antyczny
teatr wyrósł z gejostwa, gdzie mężczyźni przebierali się za kobiety. Bajka
emitowana przez TVP "Smerfy" propaguje zadziwiającą wizję świata,
kilkadziesiąt chłopców i  jedna dziewczyna. Chóry chłopięce i średniowieczne
przyklasztorne szkoły tylko dla chłopców. Zaczęło się od przemycania
niewinnych treści w bajkach, książkach i filmach, a kończy się na domaganiu
małżeństw homoseksualnych i adopcji dzieci przez gejów. (Serial "M jak Miłość"
TVP.) TVP to zepsucie.

Data: 2010-10-14 15:56:59
Autor: Brooks
Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament
On Oct 14, 8:49 pm, "Marcin Rolicki" <mn.roli...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
> Nie róbmy gejów z Bolka i Lolka
<CIACH>
[...]

Slowem "M jak mezczyzni"

Brooks

Kabaret starszych panów - to geje ? - abonament