Kabareton

Data: 2009-06-29 10:52:27
Autor: zbig
Kabareton
Wczoraj w Polsacie drwiono sobie z Wałęsy, Tuska, Jarosława Kaczyńskiego.
A nad nieszczęsnym naszym prezydentem po prostu sie pastwiono.Na waszym
miejscu złożyłbym doniesienie o obrazie głowy państwa.
Z drugiej strony smutne to do jak niskiego poziomu doprowadził Kaczyński
rangę prezydentury. Nie dalej jak wczoraj dworowała sobie z niego 11 -letnia
siostrzenica jmojej żony. nie mogła sie nadziwić jak można nazwać psa
Irasiadem.

Data: 2009-06-29 03:02:18
Autor: Marek
Kabareton
On 29 Cze, 10:52, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Jaki dom - takie dzieci.

Data: 2009-06-29 12:24:33
Autor: zbig
Kabareton

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:3a52d9b6-6e0f-42a7-84b2-f2b120b9809al12g2000yqo.googlegroups.com...
Nie dalej jak wczoraj dworowała sobie z niego 11 -letnia
siostrzenica jmojej żony. nie mogła sie nadziwić jak można nazwać psa
Irasiadem.

Jaki dom - takie dzieci.

Rzeczywiście, trugno czegoś wiecej oczekiwać. Mniej więcej wiemy jak się wychowuje dzieci w domach żoliborskiej inteligencji.

Data: 2009-06-29 03:39:39
Autor: Mariusz Merta
smutne jest to ze nie rozumiesz pewnych spraw
znaczy sie, problemy z golenia kwacha to pikus z prezydentura
Kaczynskiego ?
no tak, kwasniewska to klasa...nieprawdaz... razem z kwachem oni na
salonach jewropy bywali i w moskwie tez...
a ze czasem putin ich w poczekalni prztrzymal...

ach ten Kaczynski po prostu by pewnie nie czekal na miejscu kwacha
tylko wrocil do Polski wymagajac minimu szacunku dla glowy panstwa
polskiego

a gowniarskie podbieranie samolotu glowie panstwa ? to zagrywka na
pozimie GW***niarza z piaskownicy...tak, rzeczywiscie prezydentura
siegnela dna...
proponuje mniej czytania GW***na i ogladania tvn-u

nastepna sprawa, to jak ktos wabi swojego psa to chyba jego klopot a
nie spoleczny...jak go zwla tak zwal, ale to chyba problem wlasciciela
ktory ma swoje powody zeby uzyc takiego a nie innego zwrotu
dzieci sa dla ciebie autortytetem ?
uwaga na dzieci...poza tym dzieci sa podatne na to co w telewizji leci
tudziez w innych publikatorach...
dla przykladu, polecam ksiazke pt. "Szkola janczarow" To zapis
wspomnien polskiego dziecka "adoptowanego" przez niemcow, niemcow
powtarzam.
W pewnym momencie te dzieci byly tak zindoktrynowane (moze troche
mniej jak ta jedenastka) ze wydawaly dezerterow wehramchtu w rece
znadarmerii...
i jak tu mowic o niewinnosci dziecka...

Rzumiem, ze w w/w programie palikot nie machal sztucznym penisem
przeciwko (kon)donkowi czy walkowi...to odpowiedni poziom debaty

zreszta...widac oznaki katastrofy...a orkiestra gra dalej...baw sie
dobrze

Mariusz Merta

Data: 2009-06-29 16:18:24
Autor: zbig
smutne jest to ze nie rozumiesz pewnych spraw

Gdzies mi wcielo obszerniejsza odpowiedz i nie chce mi sie jej odtwarzac
Wspomne tylko, ze Kwacha i jego zone ocenialem i oceniam jak najgorzej. Prosze
wiec tu nie przemycac miedzy wierszami jakiejs mojej dla niego rzekomo innej
miarki.

Data: 2009-06-29 08:04:12
Autor: Mariusz Merta
a propos dziecka...pawko morozow sie klania :-) juz ci kiedys mowilem...opamietaj sie czlowieku
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-06-30 09:29:12
Autor: zbig
a propos dziecka...pawko morozow sie klania :-) juz ci kiedys mowilem...opamietaj sie czlowieku

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:9ddb8193-70ab-47f5-9fda-c8e4ef229cfcm19g2000yqk.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta
Nie rozumiem tej aluzji.
Wiem dobrze kto to byl Pawka Morozow, ale jakos nie moge wylowic zwiazku

Data: 2009-06-29 09:08:55
Autor: noiman
Kabareton
zbig wrote:

Z drugiej strony smutne to do jak niskiego poziomu doprowadził
Kaczyński rangę prezydentury.

chyba chodzi ci o te wasze 'prywatne' media?

Data: 2009-06-29 12:21:21
Autor: zbig
Kabareton

chyba chodzi ci o te wasze 'prywatne' media?
Nie, chodzi mi o sprawowanie funkcji pod dyktando towarzyszy partyjnych w
imię dora?nego (często mylnie ocenianego) interesu politycznego.
To nie media kazały prezydentowi odrzucić nowelizację ordynacji wyborczej,
bo się PiSowi wydawało, że wydłużenie głosowania oraz ułatwienia dla
niepełnosprawnych spowodujš gorszy wynik PiS ze względu na większš
frekwencję.
To ostatnie "posunięcie" ?wiadczy o nim jak najgorzej..

Data: 2009-06-29 12:00:49
Autor: noiman
Kabareton
zbig wrote:

[...]

uwazasz, ze jak 10 letni wnuniu wypelni w domu dla wszystkich
domownikow karte na stronie www.wybory.gov.pl to bedzie lepiej? moze
nie bedzie gorzej, kto wie... ale sadze, ze nie wiele to ma wspolnego z
demokracja. pewnie i zapisami konstytucji...(?).

dla niepelnosprawnych/niewidomych lepiej bedzie jesli komisja
przygotuje szably braille'a na juz istniejace karty. poza tym,
wydarzenie jakim jest fizyczne przybycie do lokalu moze pomoc ludziom
zazwyczaj odizolowanym od swiata. samorzadowcy maja mozliwosc odwiedzic
niepelnosprawnych i pomoc im w transporcie. jak widzisz same korzysci i
co najwazniejsze... ile % ma internet i wiedze na jego temat?

rownolegle jest techniczny aspekt i.wyborow. kto ma to stworzyc? hp -
amerykanie, krauze - kumpel kaczmarka?

ja juz wole kartki wrzucana do skrzynki...

Data: 2009-06-29 11:44:43
Autor: mkarwan
Kabareton
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h29v72$67g$1news.task.gda.pl...
[...]

A kto nazwał psa Irasiadem?

Data: 2009-06-29 12:22:05
Autor: zbig
Kabareton

A kto nazwał psa Irasiadem?

H,he, . Dobry żart , tylko głupi.

Data: 2009-06-29 12:30:10
Autor: mkarwan
Kabareton
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2a4f4$hkq$1news.task.gda.pl...

A kto nazwał psa Irasiadem?

H,he, . Dobry żart , tylko głupi.
Sam z siebie się śmiejesz?
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie!

Data: 2009-06-29 15:57:14
Autor: zbig
Kabareton

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2a5lu$dbs$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Co za namolna męczybuła. Siostrzenica żony ma 11 lat i wie. A mkarwan ma lat 70 i nie.
Może jesteś za stary ,zeby znaleźćodpowiedź na to pytanie.
Ja nie będę ci w tym pomagał.

Data: 2009-06-29 16:52:39
Autor: mkarwan
Kabareton

Napisałeś w liście otwierającym wątek:
[...]

Pytam po raz kolejny: kto nazwał psa Irasiadem?
Potrafisz odpowiedzieć na to pytanie czy nadal będziesz robił z siebie idotę?
Kilka dni temu oglądałem film na którym byl pies i Prezydent.
Prezydent do psa mówił Ira siad.
                                     ^^ ^^^

Data: 2009-06-30 09:24:17
Autor: zbig
Kabareton

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:9ddb8193-70ab-47f5-9fda-c8e4ef229cfcm19g2000yqk.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta
Nie rozumiem tej aluzji.
Wiem dobrze kto to był Pawka Morozow, ale jakoś nie mogę wyłowić związku.

Data: 2009-06-30 09:27:51
Autor: zbig
Kabareton

Kilka dni temu oglądałem film na którym byl pies i Prezydent.
Prezydent do psa mówił Ira siad.
                                    ^^ ^^^
To może był jakiś inny film. Ira siad, to mówi przewodnik psa. a prezydent na to - Irasiad jest jakiś niespokojny.

Data: 2009-06-29 12:22:50
Autor: jadrys
Kabareton
zbig pisze:
[...]

To tylko źle świadczy o siostrze Twojej żony i jej pociechy. Brak wychowania. Co na to może Kaczyński? --

Data: 2009-06-29 13:58:18
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Kabareton
zbig wrote:

Z drugiej strony smutne to do jak niskiego poziomu doprowadził Kaczyński
rangę prezydentury. Nie dalej jak wczoraj dworowała sobie z niego 11
-letnia siostrzenica jmojej żony

I to właśnie oddaje całą istotę żartów z Prezydenta.
Są na poziomie 11-letniego dziecka. :)
--
Pit

Data: 2009-06-29 14:01:39
Autor: brat_olin
Kabareton
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote

rangę prezydentury. Nie dalej jak wczoraj dworowała sobie z niego 11 -letnia siostrzenica jmojej żony. nie mogła sie nadziwić jak można nazwać psa Irasiadem.

Czym skorupka za mlodu nasiaknie.  Nieszczesne te dzieci lemingowe
GWnem karmione..

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-06-29 12:11:20
Autor: noiman
Kabareton
brat_olin wrote:

Nieszczesne te dzieci lemingowe

nie zgadzam sie z Toba. uwazam, ze sa szczesliwe poniewaz sa
nieswiadome swojej glupoty, naiwnosci, proznosci, braku perspektyw...

Data: 2009-06-29 14:05:06
Autor: googlarz
Kabareton

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

> nazwać psa Irasiadem.

Czym skorupka za mlodu nasiaknie.  Nieszczesne te dzieci lemingowe

   ze swego chuj gada!... hy... hy... hy...

   rm

Data: 2009-06-29 17:27:56
Autor: Lorn
Kabareton
zbig pisze:
Wczoraj w Polsacie drwiono sobie z Wałęsy, Tuska, Jarosława Kaczyńskiego.
A nad nieszczęsnym naszym prezydentem po prostu sie pastwiono.

Ogólnie kabareton mierny. Kaczyńskiemu nie dostało się więcej niż innym obiektom drwin :>

Na waszym miejscu złożyłbym doniesienie o obrazie głowy państwa.

Dopiero byłby kabaret. :)

'Irasiad' to klasyk. :>

Kabareton