Kabareton

Data: 2009-06-29 09:08:55
Autor: noiman
Kabareton
zbig wrote:

Z drugiej strony smutne to do jak niskiego poziomu doprowadził
Kaczyński rangę prezydentury.

chyba chodzi ci o te wasze 'prywatne' media?

Data: 2009-06-29 12:21:21
Autor: zbig
Kabareton

chyba chodzi ci o te wasze 'prywatne' media?
Nie, chodzi mi o sprawowanie funkcji pod dyktando towarzyszy partyjnych w
imię dora?nego (często mylnie ocenianego) interesu politycznego.
To nie media kazały prezydentowi odrzucić nowelizację ordynacji wyborczej,
bo się PiSowi wydawało, że wydłużenie głosowania oraz ułatwienia dla
niepełnosprawnych spowodujš gorszy wynik PiS ze względu na większš
frekwencję.
To ostatnie "posunięcie" ?wiadczy o nim jak najgorzej..

Data: 2009-06-29 12:00:49
Autor: noiman
Kabareton
zbig wrote:

[...]

uwazasz, ze jak 10 letni wnuniu wypelni w domu dla wszystkich
domownikow karte na stronie www.wybory.gov.pl to bedzie lepiej? moze
nie bedzie gorzej, kto wie... ale sadze, ze nie wiele to ma wspolnego z
demokracja. pewnie i zapisami konstytucji...(?).

dla niepelnosprawnych/niewidomych lepiej bedzie jesli komisja
przygotuje szably braille'a na juz istniejace karty. poza tym,
wydarzenie jakim jest fizyczne przybycie do lokalu moze pomoc ludziom
zazwyczaj odizolowanym od swiata. samorzadowcy maja mozliwosc odwiedzic
niepelnosprawnych i pomoc im w transporcie. jak widzisz same korzysci i
co najwazniejsze... ile % ma internet i wiedze na jego temat?

rownolegle jest techniczny aspekt i.wyborow. kto ma to stworzyc? hp -
amerykanie, krauze - kumpel kaczmarka?

ja juz wole kartki wrzucana do skrzynki...

Kabareton