Kabareton

Data: 2009-06-29 11:44:43
Autor: mkarwan
Kabareton
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h29v72$67g$1news.task.gda.pl...
Wczoraj w Polsacie drwiono sobie z Wałęsy, Tuska, Jarosława Kaczyńskiego.
A nad nieszczęsnym naszym prezydentem po prostu sie pastwiono.Na waszym
miejscu złożyłbym doniesienie o obrazie głowy państwa.
Z drugiej strony smutne to do jak niskiego poziomu doprowadził Kaczyński
rangę prezydentury. Nie dalej jak wczoraj dworowała sobie z niego 11 -letnia
siostrzenica jmojej żony. nie mogła sie nadziwić jak można nazwać psa
Irasiadem.

A kto nazwał psa Irasiadem?

Data: 2009-06-29 12:22:05
Autor: zbig
Kabareton

A kto nazwał psa Irasiadem?

H,he, . Dobry żart , tylko głupi.

Data: 2009-06-29 12:30:10
Autor: mkarwan
Kabareton
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2a4f4$hkq$1news.task.gda.pl...

A kto nazwał psa Irasiadem?

H,he, . Dobry żart , tylko głupi.
Sam z siebie się śmiejesz?
Nie odpowiedziałeś na moje pytanie!

Data: 2009-06-29 15:57:14
Autor: zbig
Kabareton

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2a5lu$dbs$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Co za namolna męczybuła. Siostrzenica żony ma 11 lat i wie. A mkarwan ma lat 70 i nie.
Może jesteś za stary ,zeby znaleźćodpowiedź na to pytanie.
Ja nie będę ci w tym pomagał.

Data: 2009-06-29 16:52:39
Autor: mkarwan
Kabareton

Napisałeś w liście otwierającym wątek:
[...]

Pytam po raz kolejny: kto nazwał psa Irasiadem?
Potrafisz odpowiedzieć na to pytanie czy nadal będziesz robił z siebie idotę?
Kilka dni temu oglądałem film na którym byl pies i Prezydent.
Prezydent do psa mówił Ira siad.
                                     ^^ ^^^

Data: 2009-06-30 09:24:17
Autor: zbig
Kabareton

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:9ddb8193-70ab-47f5-9fda-c8e4ef229cfcm19g2000yqk.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta
Nie rozumiem tej aluzji.
Wiem dobrze kto to był Pawka Morozow, ale jakoś nie mogę wyłowić związku.

Data: 2009-06-30 09:27:51
Autor: zbig
Kabareton

Kilka dni temu oglądałem film na którym byl pies i Prezydent.
Prezydent do psa mówił Ira siad.
                                    ^^ ^^^
To może był jakiś inny film. Ira siad, to mówi przewodnik psa. a prezydent na to - Irasiad jest jakiś niespokojny.

Kabareton