Kabareton... Lechu przemówił. :>

Data: 2009-10-20 22:41:34
Autor: Lorn
Kabareton... Lechu przemówił. :>
"Prezydent Lech Kaczyński udzielił wywiadu TVP. O czym mówił? Krytykował rząd, ministra Grada i premiera Tuska. Bronił natomiast byłego szefa CBA Mariusza Kamińskiego. Tłumaczenie, że wydał opinię ustną w jego sprawie nazwał - "kabaretowym"."

"- Sytuacja budzi moje olbrzymie zatroskanie jako głowy państwa polskiego. W ostatnim okresie jest swoisty wysyp afer - stwierdził prezydent."

http://tnij.org/zdumiony_prezydent

Zatroskanie, zdumienie... Co jeszcze? :> Prezydent wszystkich polaków. :> Nie jestem zdumiony faktem, że zaraz po ogłoszeniu odwołania Kamińskiego pojawiła się na stronie Prezydenta opinia... ;-P

Data: 2009-10-20 22:47:48
Autor: 954
Kabareton... Lechu przemówił. :>
Waliza ?

Data: 2009-10-20 22:50:29
Autor: awe
Kabareton... Lechu przemówił. :>
Lorn nie kompromituj sie. Lech Kaczynski to wybitna postac. Szkoda ze nie widzialem jego przemowienia.
awe

Data: 2009-10-20 22:48:21
Autor: Lorn
Kabareton... Lechu przemówił. :>
awe pisze:
Lorn nie kompromituj sie. Lech Kaczynski to wybitna postac. Szkoda ze nie widzialem jego przemowienia.

Szkoda... Wystarczyło posłuchać. :> Dożo byś nie zobaczył ;-)

Data: 2009-10-21 07:48:42
Autor: Piotr
Kabareton... Lechu przemówił. :>
Dnia Tue, 20 Oct 2009 22:48:21 +0200, Lorn napisał(a):

Lorn nie kompromituj sie. Lech Kaczynski to wybitna postac. Szkoda ze nie widzialem jego przemowienia.

Szkoda... Wystarczyło posłuchać. :> Dożo byś nie zobaczył ;-)

Jak na niego to wystapienie było świetne. Trzeba pamiętać, że nie
każden ma taką "trzykartową" swadę jak Donek.
Piotr

Data: 2009-10-21 17:23:43
Autor: awe
Kabareton... Lechu przemówił. :>

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1sfb1m4a35nwu$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
na pewno przemyslane, trafne i uczciwe wobec wyborcow. Swietne porownanie z ta gra w 3 karty. Widzialem pare razy takich kretaczy. Istny Tusk
awe

Data: 2009-10-20 23:08:05
Autor: jadrys
Kabareton... Lechu przemówił. :>
Lorn pisze:
[...]

Sytuacja budzi zatroskanie  każdego Polaka który nie jest złodziejem albo łapownikiem. Co ten Tusk wyprawia to woła o pomstę do nieba.

Data: 2009-10-21 00:01:10
Autor: Lorn
Kabareton... Lechu przemówił. :>
jadrys pisze:
Lorn pisze:
[...]

Szczególnie, gdy komisja śledcza ma prześledzić nie tylko ostatnie wydarzenia, ale również prace nad obowiązującą ustawą. Nasz Prezydent jest wybitnie uzdolniony, a raczej na tyle na ile jego doradcy pozwalają. :>

Data: 2009-10-21 00:04:41
Autor: brat_olin
Kabareton... Lechu przemówił. :>
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote

[...]

Tak jest!  Dobrze mowi p. prezydent.

Zatroskanie, zdumienie... Co jeszcze? :> Prezydent wszystkich polaków.
:> Nie jestem zdumiony faktem, że zaraz po ogłoszeniu odwołania
Kamińskiego pojawiła się na stronie Prezydenta opinia... ;-P

"Prezydent szystkich polakow", jak to Pan ujal, to byl Wasz Kwachu .
Prosze sobie do kajetu zapisac.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-10-21 00:05:38
Autor: Lorn
Kabareton... Lechu przemówił. :>
brat_olin pisze:
[...]

Nie może być inaczej  ;-)

[...]

Kwachu nie był Twój... Czyli też nie Wszystkich.  ;-)  Zachowywał się jak rzecznik partii z której się wywodził? ;-> Z mojej bajki to on nie był, ale przynajmniej głupa nie palił.  ;-)

Data: 2009-10-21 08:20:29
Autor: Roger Perejro
Kabareton... Lechu przemówił. :>
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał

"Prezydent szystkich polakow", jak to Pan ujal, to byl Wasz Kwachu .
Prosze sobie do kajetu zapisac.

No i proszę, znalazł się ktoś, kto też oficjalnie przyznaje, że Kaczyński jest prezydentem tylko części Polaków. Ja o tym piszę od dawna, ale żeby to napisał ktoś propicowski, no, no!

Przemek

--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-10-21 08:14:48
Autor: Roger Perejro
Kabareton... Lechu przemówił. :>

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał

Zatroskanie, zdumienie... Co jeszcze? :> Prezydent wszystkich polaków. :> Nie jestem zdumiony faktem, że zaraz po ogłoszeniu odwołania Kamińskiego pojawiła się na stronie Prezydenta opinia... ;-P

Jego gadanie nie ma najmniejszego znaczenia. Wygłupił się już w tylu sprawach, że jeden wygłup mniej, czy jeden wygłup więcej...

Przemek

Data: 2009-10-21 08:16:25
Autor: PAweł
Kabareton... Lechu przemówił. :>
Lorn pisze:
[...]

jakby nie był głową to by się nie troskał?

[...]

ciekawe kiedy Kamiński znajdzie zatrudnienie u prezydenta i dlaczego dopiero w przyszłym tygodniu.

Paweł

Kabareton... Lechu przemówił. :>