Kabareton... Lechu przemówił. :>

Data: 2009-10-20 23:08:05
Autor: jadrys
Kabareton... Lechu przemówił. :>
Lorn pisze:
"Prezydent Lech Kaczyński udzielił wywiadu TVP. O czym mówił? Krytykował rząd, ministra Grada i premiera Tuska. Bronił natomiast byłego szefa CBA Mariusza Kamińskiego. Tłumaczenie, że wydał opinię ustną w jego sprawie nazwał - "kabaretowym"."

"- Sytuacja budzi moje olbrzymie zatroskanie jako głowy państwa polskiego. W ostatnim okresie jest swoisty wysyp afer - stwierdził prezydent."

http://tnij.org/zdumiony_prezydent

Zatroskanie, zdumienie... Co jeszcze? :> Prezydent wszystkich polaków. :> Nie jestem zdumiony faktem, że zaraz po ogłoszeniu odwołania Kamińskiego pojawiła się na stronie Prezydenta opinia... ;-P

Sytuacja budzi zatroskanie  każdego Polaka który nie jest złodziejem albo łapownikiem. Co ten Tusk wyprawia to woła o pomstę do nieba.

Data: 2009-10-21 00:01:10
Autor: Lorn
Kabareton... Lechu przemówił. :>
jadrys pisze:
Lorn pisze:
[...]

Szczególnie, gdy komisja śledcza ma prześledzić nie tylko ostatnie wydarzenia, ale również prace nad obowiązującą ustawą. Nasz Prezydent jest wybitnie uzdolniony, a raczej na tyle na ile jego doradcy pozwalają. :>

Kabareton... Lechu przemówił. :>