Kabel DP do HDMI poszukiwany dobry sprawdzony...

Data: 2013-10-24 23:55:18
Autor: Art
Kabel DP do HDMI poszukiwany dobry sprawdzony...
Witajcie Zacni...

mam lekko dość zakupów internetowych gdy na 3 kupione kable - 2 musiałem odsyłać
bo nie działały - takie jak w temacie - z DisplayPort do HDMI...

niby banał ale:
- kupiłem taki kabel 5 metrów - zadziałał - wszystko śmiga - więc dzwonie do człowieka czy ma taki sam tylko 3m?
- jest - więc zamawiam - i ZERO działania - komp nie reaguje ani telewizor do którego łącze...

- no nic zdarzy się - ale że mam kabel HDMI - HDMI właśnie 3 m zbyteczny to myślę -
 kupię samą przejscówkę taką 15 cm długą z odpowiednim końcem i wystrczy
- jest - zamawiam i... zero działania - nic nie reaguje... ,myślałem że mi komp albo TV szwankuje - podpinam ten pierwszy 5 m - działa///

do adremu -
- czy macie namiar na SPRAWDZONY kabel DP - hdmi 3 m - żeby na pewno zadziałał z Tecrą i TV lub rzutnikiem...

może namiar w Krakowie na jaki sklep gdzie mają FIZYCZNIE taki kabel - cobym mógł sprawdzić...
pomocy pomocyyyy...

Art

Data: 2013-10-25 07:23:20
Autor: ggs

"Art" <wlastiWYWAL@op.plWYWAL> wrote in message news:l4c507$ek0$1node1.news.atman.pl...
Witajcie Zacni...

mam lekko dość zakupów internetowych gdy na 3 kupione kable - 2 musiałem odsyłać
bo nie działały - takie jak w temacie - z DisplayPort do HDMI...

niby banał

No wlasnie - niby banał. Byc może podobna historia do opisywanych problemów kilka linijek wyżej nt "kompatybilności" UPS-ów czyli o technologii przebiegu trapezu, którą jakiś "mądry" wymyślił co by to koszty obniżyć a potem sie okazuje z większościa popularnego sprzętu nie chce działać bo to bo tamto?

Gdybam przekornie bo wiadomo że to wszystko dla dobra klienta :-) .
A może jednak tylko ten 3m kabel uwalony ?

Data: 2013-10-27 17:33:49
Autor: Art
Kabel DP do HDMI poszukiwany dobry sprawdzony...

Gdybam przekornie bo wiadomo że to wszystko dla dobra klienta :-) .
A może jednak tylko ten 3m kabel uwalony ?

hmm - nie bardzo - tak samo nie działał taki mały "spinacz" dp-hdmi o długości 15 cm...

po prostu DP jest niedopracowany... -
znalazłem na stronach wiele historii o braku możliwości uruchonienia
na wielu kablach wielu monitorach i wielu lapkach...

szkoda bo ta tecra bardzo fajna z tym małym minusem - brak hdmi...

Data: 2013-11-08 08:05:07
Autor: Art
[...]

no nic zakończe serial -
w końcu zakupiłem 3 m kabla DP-hdmi

- Producent
    Delock

i tym razem zadziałał - dla mnie nauka na przyszłość
 - że niestety trzeba przy zakupie sprawdzić czy działa z tym konkretnym sprzętem -
 ciężko kupić wysyłkowo a potem oddawać -
koszta rosną lawinowo...

Kabel DP do HDMI poszukiwany dobry sprawdzony...