Kabel DVI/HDMI. Myślałem że się da.

Data: 2013-03-13 16:47:30
Autor: Waldek Godel
Kabel DVI/HDMI. Myślałem że się da.
Dnia Wed, 13 Mar 2013 10:59:57 +0100, 4CX250 napisał(a):

Chciałem sobie w kanciapie usprawnić życie. Wywaliłem  z komputera już wysłużoną kartę analog TV/VGA  ATI All in Wonder.
Podłączyłem wyjście HDMI z tunera DVBT do wejścia DVI w drugim monitorze i który czasem na drugim wejściu jakie ma, VGA podłączony będzie do kompa jako drugi monitor. Podłączenie tunera i monitora niby odpowiednim  kablem i kupa. Obrazu brak. Monitor LCD to starszy już model 1280x1024. Czyżby brakowało mu wyższej rozdzielczosci natywnej, czy jak? A może kabel nie w tą stronę co trzeba?

Powinno pójść na 720p i niższych. Może trzeba w tunerze najpierw ustawić?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-03-14 08:03:46
Autor: 4CX250
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:jdhfcp3yjqt5.dlglepper.institute.com...
[...]

To już sprawdzałem. Podłączam dekoder do normalnego TV, przestawiam na 720, jest obraz. Idę na górę podłączam pod monitor i kupa.

Marek

Kabel DVI/HDMI. Myślałem że się da.