Kabel DVI/HDMI. Myślałem że się da.

Data: 2013-03-14 20:35:03
Autor: nom
Kabel DVI/HDMI. Myślałem że się da.

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości news:51404e29$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Chciałem sobie w kanciapie usprawnić życie. Wywaliłem  z komputera już wysłużoną kartę analog TV/VGA  ATI All in Wonder.
Podłączyłem wyjście HDMI z tunera DVBT

Po pierwsze jaki to tuner, czy ustawiłeś w tunerze odświeżanie 60Hz?
Rzadko który monitor LCD obsługiwał 50Hz, jak nie masz w ustawienia DVB-T 60Hz to przestaw na NTSC. :-)

Data: 2013-03-15 09:53:33
Autor: 4CX250
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:514226ed$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
Po pierwsze jaki to tuner, czy ustawiłeś w tunerze odświeżanie 60Hz?
Rzadko który monitor LCD obsługiwał 50Hz, jak nie masz w ustawienia DVB-T 60Hz to przestaw na NTSC. :-)

Czyli jednak moje podejrzenie co do tego, że monitor może nie obsługiwać tak niskiej częstotliwości, może być słuszne.
Napewno nie mam możliwości przestawienia w tunerze częstotliwości odświeżania więc pozostaje sprawdzić w NTSC.

Marek

Data: 2013-03-15 16:58:14
Autor: Cavallino

Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@posta.ornet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5142e191$0$1213$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A przelotkę na pewno masz z hdmi na dvi, a nie odwrotnie?

Data: 2013-03-24 18:25:54
Autor: 4CX250
Kabel DVI/HDMI. Myślałem że się da.
Wczoraj na tym kabelku dla jego sprawdzenia puściłem obraz z laptoka na TV 42". Obraz żyletka.

Data: 2013-03-24 19:47:13
Autor: Cavallino

Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kincv5$1fd1$1@news2.ipartners.pl...
Wczoraj na tym kabelku dla jego sprawdzenia puściłem obraz z laptoka na TV 42". Obraz żyletka.

Rozumiem, że laptok ma wyjście hdmi.

Data: 2013-03-25 09:34:48
Autor: 4CX250
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:514f4a18$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

[...]