Kabel HDMI - co polecacie

Data: 2012-01-16 08:47:03
Autor: Chris
Kabel HDMI - co polecacie
roxy nabazgrał(a):

Witam
Dokładnie rok temu zakupiłem dwa kable HDMI, jeden  do połączenia tunera
sat  z TV a drugi BluRay z TV.

Ja kupiłem ostatnio kable Pentahrama po chyba 15zł (HDMI 1.4) i spisują się tak samo jak te co miałem wcześniej po 40zł i to to jest made in china tylko ładniej zapakowane :) Zmieniałem tylko dla tego że zmieniałem mieszkanie i tamte zostawiłem w starym ...

Data: 2012-01-22 12:48:59
Autor: nom
Kabel HDMI - co polecacie

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf0klo$s5t$1inews.gazeta.pl...
Ja kupiłem ostatnio kable Pentahrama po chyba 15zł (HDMI 1.4) i spisują się tak samo jak te co miałem wcześniej po 40zł i to to jest made in china tylko ładniej zapakowane :)

Ja mam kabelki HDMI:
- z Tesco 1m za 12,99zł
- z Tesco 1,5m za 9,99zł (bardzo dobre wykonanie)
- z Tesco 2m (pozłacane wtyki ;-) ) - 2m za 14,99zł
- z Kauflanda 1,5m za 9,99zł
i wszytskie działają w 1080p.

PS. w Cerfurze jest 1,5m z pozłacanymi wtykami za 7,99zł, ale nie sprawdzałem jeszcze. :-)

Kabel HDMI - co polecacie