Kabel HDMI - jakiej firmy?

Data: 2009-09-12 01:37:06
Autor: Adam Dybkowski
Kabel HDMI - jakiej firmy?
altman pisze:

Przymierzam się do zakupu telewizora LCD.
Podłączony będzie z recorderem N kablem o długości 5 m.
Jaki kabel kupić, żeby nie przepłacić, a równocześnie nie mieć problemów
z obrazem i HDCP?

Dowolnej. Oby miał ferryty na obu końcach.

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-09-12 17:15:09
Autor: KILu
Kabel HDMI - jakiej firmy?
Adam Dybkowski wrote:
Dowolnej. Oby miał ferryty na obu końcach.

Nawet przy ich braku HDMI nie bedzie zaklocac pracy urzadzen znajdujacych
sie wokol.

k,

Data: 2009-09-12 23:48:18
Autor: Adam Dybkowski
Kabel HDMI - jakiej firmy?
KILu pisze:

Dowolnej. Oby miał ferryty na obu końcach.

Nawet przy ich braku HDMI nie bedzie zaklocac pracy urzadzen znajdujacych
sie wokol.

Oj tego akurat nie byłbym taki pewny. Mierzyłeś?

--
Adam Dybkowski
http://dybkowski.net/

Data: 2009-09-12 16:59:39
Autor: lelec
Kabel HDMI - jakiej firmy?
On 12 Wrz, 23:48, Adam Dybkowski <adybkow...@45wp.pl> wrote:
KILu pisze:

> [...]
> sie wokol.

Oj tego akurat nie byłbym taki pewny. Mierzyłeś?

Wokół drucików HDMI wśród sprzedawców narosły takie legendy,
że strach się bać. Bez względu na złocenia styków i ceny, w
HDMI płynie sobie spokojnie sygnał cyfrowy kodowany TDMSem,
co powoduje, że sygnał jest dość odporny na zakłócenia.
Ferryty przy końcach drucików polepszają ową odporność,
ale na Allacha, nie stawiamy kina domowego w fabryce pełnej
spawarek! IMO, kabelek HDMI - czy to za 30 zł, czy to za 200,
jeśli tylko zrobiony jest dobrze mechanicznie, będzie sobie
przesyłał sygnał zajebiście ostro i bez zakłóceń.

Po prostu bierz pierwszy lepszy drucik wyglądający solidnie
i ciesz się jakością.

Serdeczne pozdrowienia
--
Marcin

Data: 2009-09-13 09:02:19
Autor: Street Fighter
Kabel HDMI - jakiej firmy?
lelec wrote:

[...]

ja mam 10metrowy kabelek noname z allegro i nie mam zastrzezen :)

Kabel HDMI - jakiej firmy?