Kabel LPT- USB do kosza?

Data: 2010-01-19 23:38:34
Autor: Animka
Kabel LPT- USB do kosza?
DFpawel pisze:
Witam,

Kupiłem przejściówkę żeby drukować na drukarce która ma tylko port LPT. Po podłączeniu system wykrywa prawidłowo drukarkę, widać że jest na porcie USB.

W opcjach drukarki, na rozwijalnej liście PORTY (pod portem LPT) jest zaznaczone: USB001-wirtualny port drukarki i nazwa Twojej drukarki?

--
animka

Data: 2010-01-20 09:17:37
Autor: Pawel
Kabel LPT- USB do kosza?
Animka pisze:

W opcjach drukarki, na rozwijalnej liście PORTY (pod portem LPT) jest zaznaczone: USB001-wirtualny port drukarki i nazwa Twojej drukarki?

Dokładnie tak, czyli prawidłowo wykrył. Co ciekawe jak dam do innego portu USB to tworzony jest nowy port USB002.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-01-20 14:09:03
Autor: Animka
Kabel LPT- USB do kosza?
Pawel pisze:
Animka pisze:

[...]

To sprawdź jak drukuje na tym drugim-USB002.
Zainstalowany jest sterownik do tego adaptera na USB? Wrzuć ten sterownik do Windows/Inf.

--
animka

Data: 2010-01-20 23:52:26
Autor: DFpawel
Kabel LPT- USB do kosza?
Animka pisze:

[...]

Sprawdzałem również na tym drugim porcie i jest to samo. A sterownik to był już w systemie XP gotowy więc nic nie musiałem kombinować.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-01-20 14:20:27
Autor: Animka
Kabel LPT- USB do kosza?
Pawel pisze:
Animka pisze:

[...]

A co masz w "Kontrolerach uniwersalnej magistrali szeregowej"? ( W Menadżerze Urządzeń).
Masz tam: standardowa drukarka USB?
Po drugie: czy zainstalowałeś też sterownik do swojej drukarki, czyli swoją drukarkę.

--
animka

Data: 2010-01-21 00:34:41
Autor: DFpawel
Kabel LPT- USB do kosza?
Animka pisze:

A co masz w "Kontrolerach uniwersalnej magistrali szeregowej"? ( W Menadżerze Urządzeń).
Masz tam: standardowa drukarka USB?
Po drugie: czy zainstalowałeś też sterownik do swojej drukarki, czyli swoją drukarkę.

Sprawdziłem i jest tak jak piszesz "Standardowa drukarka USB", na próbę ściągnąłem drivery ze strony oficjalnej HP, zainstalowałem i jest to samo. Czyli po wciśnięciu "Drukuj" drukarka się wyłącza na 0,5sek potem zapalają się 2 diody i nic nie drukuje.
Więc chyba pozostaje jeszcze jedna próba, sprawdzić na innym komputerze gdzie jest normalny port LPT (podłączona drukuje bez problemów) i tam podłączyć via USB.
Jeżeli to nie pomoże, to pokombinuje coś z opcjami w drukarce. Jeżeli i to nie pomoże to trzeba będzie spróbować kupić inny podłączany bezpośrednio do drukarki.

A u Ciebie działa?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-01-21 01:31:20
Autor: Animka
Kabel LPT- USB do kosza?
DFpawel pisze:
Animka pisze:

[...]

U mnie super działa. Myślałam, że będe już musiała się jej pozbyć, bo doszedł problem w win7 (nie ma sterownika), ale któregoś dnia poszukałam w internecie sterowników pod Vistę i zainstalowałam.
Pamiętaj, że po każdorazowym zainstalowaniu drukarki powinieneś od nowa zainstalować nabój (jak drukarka atramentowa), wtedy drukarka też się kalibruje, drukuje taki mały wydruczek.

Wczoraj mi moja drukarka nie chciała drukować. Okazało się, że Windows7 mi "podstawił" jakąś wirtualną drukarkę XPS czy jakoś tak i fax. Musiałam toto wywalić i instalować drukarkę od nowa. Było trochę roboty z tym, bo Windows twardo chciał trzymać tą drukarkę XPS jako domyślną, ale zwalczyłam problem.
Jak masz wadliwy kabel, to oddaj/odeślij do sklepu, niech Ci zwrócą pieniądze. Ja bym nie przepuściła.
Kupisz sobie drugi, w innym sklepie.

--
animka

Kabel LPT- USB do kosza?