Kabel do dwóch monitorów + projektora

Data: 2009-12-09 22:13:52
Autor: Jacek Kalinski
Kabel do dwóch monitorów + projektora
W artykule <hfou3g$2lo$1@news.onet.pl>, Grzegorz Brycki napisa³(a):

Mam dwa monitory (rozszerzony pulpit) + projektor. Chcia³bym kabel, który bez przepinania kabli móg³bym prze³±czaæ siê miêdzy projektorem a drugim monitorem - jaki¶ taki rozdzielnik z prze³±cznikiem?

Wg mnie, to szukasz prze³±cznika VGA lub DVI, a nie kabla.
Pod³±czasz:
z³±cze1       -> monitor1
zlacze2    \
projektor  / switch -> monitor2

Mam tak± konfiguracjê (tylko zamiast projektora, drugi komputer) i dzia³a
jak trzeba. A z³±cza kabli dopasowujesz do wyj¶æ w karcie graficznej, projektorze i monitorach.

Jacek

Kabel do dwóch monitorów + projektora