Kabel do zasilacza modularnego - gdzie kupić ?

Data: 2017-04-13 21:30:30
Autor: Radek D
Kabel do zasilacza modularnego - gdzie kupić ?
Mam zasilacz Corsair HX520W - sprzęt trochę stary i ma do dyspozycji tylko 2 kable po 2 SATA, a reszta z molexami.
Potrzebowałbym kupić te kable PSU-SATA, bo z przejściówką PSU-molex-SATA
to się straszny bałagan w obudowie robi.
Złącze do kabli w zasilaczu wygląda jak w linku.
http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/23/IMG0023972_1.jpg

Gdzie można takie zdobyć ?

Data: 2017-04-13 22:31:09
Autor: Roman Tyczka
On Thu, 13 Apr 2017 21:30:30 +0200, Radek D wrote:

Mam zasilacz Corsair HX520W - sprzęt trochę stary

Stary, ale jary :-)
Przy okazji podepnę się pod pytanie i spytam jaki współczesny zasilacz
odpowiada temu modelowi Corsaira w zakresie jakości i trwałości? --
pozdrawiam
Roman Tyczka

Data: 2017-04-14 11:14:11
Autor: knrdz
W dniu 13.04.2017 o 22:31, Roman Tyczka pisze:

Stary, ale jary :-)
Przy okazji podepnę się pod pytanie i spytam jaki współczesny zasilacz
odpowiada temu modelowi Corsaira w zakresie jakości i trwałości?

Pod względem trwałości pewnie dopiero RMx, z 10-letnią gwarancją. Z tańszych - Vengeance, robiony bodajże tylko na rynek niemiecki.
Pod względem jakości lepszy będzie nawet CXm (choćby najniższy model CX450m), ale z trwałością pewnie tak różowo nie będzie, bo na chińskich kondensatorach i z wentylatorem ze ślizgowym łożyskiem.

Data: 2017-04-14 16:11:31
Autor: Roman Tyczka
On Fri, 14 Apr 2017 11:14:11 +0200, knrdz wrote:

[...]

Dzięki, poczytam o RMx, choć pytanie było w sumie szersze, bo pytałem
ogólnie o dobry zasilacz dowolnej marki na miarę tego HX520, którego sam do
dziś używam. Ale koniec jego może być już bliski, a że myślę o nowej
pkatformie to i zasilacz bym zmienił.

Roman Tyczka

Data: 2017-04-18 00:41:37
Autor: knrdz
W dniu 14.04.2017 o 16:11, Roman Tyczka pisze:

[...]

Z tańszych zainteresuj się jeszcze niedawno zapowiedzianym EVGA B3. Z wyjątkiem certyfikatu (ma bronze) i krótszej gwarancji (5 lat to ciągle więcej niż przeciętnie) to funkcjonalny odpowiednik Corsaira RMx - półpasywny (do ok. 40% obciążenia wentylator nie pracuje), japońskie kondensatory, DC-DC, w pełni modularny. A sporo tańszy (55EUR za 450W, 70EUR za 550W).

Data: 2017-04-13 22:31:55
Autor: Uncle Pete

Coś takiego? http://allegro.pl/corsair-premium-sleeved-sata-kabel-red-black-sklep-i6785904372.html

Data: 2017-04-13 22:48:55
Autor: Radek D
Kabel do zasilacza modularnego - gdzie kupić ?
Coś takiego?
http://allegro.pl/corsair-premium-sleeved-sata-kabel-red-black-sklep-i6785904372.html

No właśnie nie taki - tu wtyczka w PSU ma 2x3 bolce, a u mnie 1x5.

Data: 2017-04-13 22:59:25
Autor: Uncle Pete
On 2017-04-13 22:48, Radek D wrote:
Coś takiego?
http://allegro.pl/corsair-premium-sleeved-sata-kabel-red-black-sklep-i6785904372.html

No właśnie nie taki - tu wtyczka w PSU ma 2x3 bolce, a u mnie 1x5.

Nas zdjęciu, które pokazałeś, były dwa gniazda 2x3.

Data: 2017-04-13 23:06:11
Autor: Radek D
Kabel do zasilacza modularnego - gdzie kupić ?
Nas zdjęciu, które pokazałeś, były dwa gniazda 2x3.

Upss...
Miało być:
http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/23/IMG0023972_1.jpg

Data: 2017-04-14 00:22:16
Autor: Uncle Pete
On 2017-04-13 23:06, Radek D wrote:
Nas zdjęciu, które pokazałeś, były dwa gniazda 2x3.

Upss...
Miało być:
http://www.hardware.fr/medias/photos_news/00/23/IMG0023972_1.jpg

No to jak byk masz takie dwa gniazda. (I 5 sztuk 1x5.) Ale na Twoim miejscu, jak nie chcesz przejściówek, a masz wolne kable z moleksem na końcu, dosztukowałbym do nich kable ze złączami sata - obciąć moleks, przylutować kawałek kabla z SATA, zaizolować rurkami termokurczliwymi.

Kabel do zasilacza modularnego - gdzie kupić ?