Kabel komputer - tv. Prosze o pomoc!

Data: 2010-01-05 19:24:10
Autor: qwerty
Kabel komputer - tv. Prosze o pomoc!
Użytkownik "Julcia" <julcia.ennn@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hhvs7n$5i1$1@inews.gazeta.pl...
Cześć. Przepraszam za banalne pytanie, ale starszy brat wyjechał i nie mam do
kogo się zwrócić z tym problemem. Słyszałam, że można kupić jakiś kabel do
podłączenia komputera do telewizora, żeby filmy z kompa oglądać na
telewizorze. Powiedzcie mi proszę co to za kabel oraz co komputer musi mieć,
żeby można było taki kabel podłaczyć (i jak to sprawdzić czy komputer to ma).

Zamieszczam linki do zdjęć "tyłu" mojego komputera, może na nich widać czy
mój komp da się podłączyć do telewizora.

Nie

Kabel komputer - tv. Prosze o pomoc!