Kabel zasilający fdd

Data: 2013-01-12 17:07:15
Autor: JanuszWo
Kabel zasilający fdd
Witam!
Potrzebuję przedłużyć kabel FDD. Czyli złącze męskie z jednej strony, żeńskie z drugiej. Oczywiście dzisiaj takiego czegoś nigdzie nie dostanę. Czy to jest może jakiś inny spotykany dziś kabel? Może do wentylatorów? Na stronie http://www.delock.com/produkte/F_466_eKabel_445_Sonstige.html
Jest coś podobnego... Czy to będzie to, czego szukam?
Dzięki za podpowiedzi - JanuszWo
--
popraw gaz w adresie

Data: 2013-01-12 17:17:14
Autor: Jacek Maciejewski
Kabel zasilający fdd
Dnia Sat, 12 Jan 2013 17:07:15 +0100, JanuszWo napisał(a):

Potrzebuję przedłużyć kabel FDD. Czyli złącze męskie z jednej strony, żeńskie z drugiej. Oczywiście dzisiaj takiego czegoś nigdzie nie dostanę. Czy to jest może jakiś inny spotykany dziś kabel? Może do wentylatorów?

Aleś błysnął  :) Bez większego trudu człowiek się dowiaduje że chodzi ci o
kabel zasilający a nie sygnałowy :) Jakbyś tak jeszcze napisał czy umiesz
lutować oraz ile m tego kabla potrzebujesz :)
--
Jacek

Data: 2013-01-12 17:21:51
Autor: chwdp
Kabel zasilający fdd
[...]

nawet w sumie lutowac nie trzeba. wystarczy skrecic i zaizolowac.

Data: 2013-01-12 22:17:51
Autor: JanuszWo
Kabel zasilający fdd
Jacek Maciejewski wrote:

[...]

Nie za bardzo Cię rozumiem. Chodziło mi o kabel zasilający FDD. Napisałem to w tytule. Pytałem, czy to może być taki sam kabel jak w podanym linku. Pozdrawiam - JanuszWo

--
popraw gaz w adresie

Data: 2013-01-12 23:30:33
Autor: PiteR
Kabel zasilający fdd
JanuszWo pisze tak:

Nie za bardzo Cię rozumiem.

nie szkodzi, ja też nie :)

Chodziło mi o kabel zasilający FDD

przetnij ten który masz i dosztukuj przez lutowanie/skręcenie.

--
Piter

Data: 2013-01-13 09:12:32
Autor: Jacek Maciejewski
Kabel zasilający fdd
Dnia Sat, 12 Jan 2013 22:17:51 +0100, JanuszWo napisał(a):

Napisałem to w tytule. Pytałem, czy to może być taki sam kabel jak w podanym linku.

W tytule nie umieszcza się szczegółów, a jesli już to powtarza się je w
treści. Na stronie jest kilkanaście różnych kabelków i niegrzecznie jest
każdemu kazać się domyślać który ty masz na myśli. IMO żaden nie będzie
pasował. A jeśli ci chodzi o jedną sztukę to najlepiej zrobisz jak
przetniesz i wsztukujesz, jak ktoś już ci napisał a ja sugerowałem.
--
Jacek

Data: 2013-01-12 23:55:07
Autor: JoteR
Kabel zasilający fdd
"JanuszWo" napisał:

Potrzebuję przedłużyć kabel FDD. Czyli złącze męskie z jednej strony,
żeńskie z drugiej. Oczywiście dzisiaj takiego czegoś nigdzie nie
dostanę.

Jeśli jest to kwestia kilku lub kilkunastu centymetrów, to możesz kupić przejściówkę
http://www.ceneo.pl/9553260#tab=spec
i "przedłużyć się" z dużego molexa.

http://www.delock.com/produkte/F_466_eKabel_445_Sonstige.html
Jest coś podobnego... Czy to będzie to, czego szukam?

Po drobnej obróbce nożykiem od biedy się nada, ale musisz bardzo uważać na polaryzacje. Lepiej już (jak tu pisano) rozciąć wiązkę z zasilacza i dosztukować.

JoteR

Kabel zasilający fdd