Kabel zasilający fdd

Data: 2013-01-12 17:17:14
Autor: Jacek Maciejewski
Kabel zasilający fdd
Dnia Sat, 12 Jan 2013 17:07:15 +0100, JanuszWo napisał(a):

Potrzebuję przedłużyć kabel FDD. Czyli złącze męskie z jednej strony, żeńskie z drugiej. Oczywiście dzisiaj takiego czegoś nigdzie nie dostanę. Czy to jest może jakiś inny spotykany dziś kabel? Może do wentylatorów?

Aleś błysnął  :) Bez większego trudu człowiek się dowiaduje że chodzi ci o
kabel zasilający a nie sygnałowy :) Jakbyś tak jeszcze napisał czy umiesz
lutować oraz ile m tego kabla potrzebujesz :)
--
Jacek

Data: 2013-01-12 17:21:51
Autor: chwdp
Kabel zasilający fdd
[...]

nawet w sumie lutowac nie trzeba. wystarczy skrecic i zaizolowac.

Data: 2013-01-12 22:17:51
Autor: JanuszWo
Kabel zasilający fdd
Jacek Maciejewski wrote:

[...]

Nie za bardzo Cię rozumiem. Chodziło mi o kabel zasilający FDD. Napisałem to w tytule. Pytałem, czy to może być taki sam kabel jak w podanym linku. Pozdrawiam - JanuszWo

--
popraw gaz w adresie

Data: 2013-01-12 23:30:33
Autor: PiteR
Kabel zasilający fdd
JanuszWo pisze tak:

Nie za bardzo Cię rozumiem.

nie szkodzi, ja też nie :)

Chodziło mi o kabel zasilający FDD

przetnij ten który masz i dosztukuj przez lutowanie/skręcenie.

--
Piter

Data: 2013-01-13 09:12:32
Autor: Jacek Maciejewski
Kabel zasilający fdd
Dnia Sat, 12 Jan 2013 22:17:51 +0100, JanuszWo napisał(a):

Napisałem to w tytule. Pytałem, czy to może być taki sam kabel jak w podanym linku.

W tytule nie umieszcza się szczegółów, a jesli już to powtarza się je w
treści. Na stronie jest kilkanaście różnych kabelków i niegrzecznie jest
każdemu kazać się domyślać który ty masz na myśli. IMO żaden nie będzie
pasował. A jeśli ci chodzi o jedną sztukę to najlepiej zrobisz jak
przetniesz i wsztukujesz, jak ktoś już ci napisał a ja sugerowałem.
--
Jacek

Kabel zasilający fdd