Kabelek HDMI->VGA

Data: 2019-12-08 20:13:51
Autor: Gil
Kabelek HDMI->VGA
In article <qsijdh$qdl$1@dont-email.me>, heby@poczta.onet.pl says...

PS. Oczywiście są takie konwetery ale z elektroniką w środku i nie działają tak jak można by się tego spodziewać, mają na stałe określoną rozdzielczość.

Jak do projektora to są przejścówki a właściwie karty zew. video USB3 - VGA

Data: 2019-12-08 20:24:23
Autor: heby
Kabelek HDMI->VGA
On 08/12/2019 20:13, Gil wrote:
Jak do projektora to są przejścówki a właściwie karty zew. video USB3 -
VGA

Wiem o tym. Ba, ja nawet takiego kabla nie potrzebuję. Najzwyczajniej ciekawośc mnie zjada. Jak to niby ma działać? Może istniały jakieś karty grafiki które na łaczu HDMI potrafiły wygenerować opcionalnie sygnał VGA? A może to tylko resue wtyczki, ktoś miał jakiś noszowy sprzęt z wyjąciem VGA na gniazdku HDMI i teraz chińczycy robią biznes życia sprzedając to coś frajerom?

Data: 2019-12-09 09:51:15
Autor: ąćęłńóśźż
Kabelek HDMI->VGA
Może jakiś sprzęt biznesowy np. Dell/HP?

-- -- -