Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona

Data: 2011-10-17 17:02:25
Autor: ATZ Rzeszow
Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona
Witam

Chce kupic taka kabine http://www.ceneo.pl/3053810

Jakie szklo jest praktyczniejsze w uzytkowaniu
- przezroczyste (grafit)
- szronione (ze sluchu: crappy?)

imo grafit pewnie latwiej umyc, ale widac kazdy zaciek, a szronione odwrotnie?

Czy wersja bez brodzika to dobry pomysl? W lazience jest podlogowka, ale nie w miejscu gdzie bedzie stala kabina. Nie bedzie zimno w stopy?

--
Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
Z.

Data: 2011-10-19 13:52:24
Autor: mk
Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona
W dniu 2011-10-17 17:02, ATZ Rzeszow pisze:
, a szronione
odwrotnie?
Ja mam szron, ale powierzchnie są gładkie (jak w normalnym szkle) z obu stron.
Pdr. M

Data: 2011-10-20 13:26:53
Autor: Przesmiewca
Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona
"ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> napisał(a):

- przezroczyste (grafit)
- szronione (ze sluchu: crappy?)

Przezroczyste szklo w tej cenie to pomylka, od widocznych zaciekow i kamienia sie nie opedzisz, chyba, ze codziennie pojedziesz na szmacie.
W drozszych kabinach szklo powleka sie specjalą powłoką, która
ułatwia spływanie wody.

Kabina prysznicowa - grafit czy szroniona