Kabiny Aquaform

Data: 2012-05-16 02:51:56
Autor: ZbyszekZ
Kabiny Aquaform
W dniu środa, 16 maja 2012 11:46:44 UTC+2 użytkownik quent napisał:
Szukam kabiny prysznicowej i wpadły mi w oko kabiny firmy Aquaform jako, że wyglądają całkiem ładnie i dosyć tanie.
Myślałem o kabinie półokrągłej Nigra
http://www.aquaform.com.pl/index.php/pl/produkty/4,26,28,714,nigra-kabina-polokragla-90-- chrom-- szklo-przejrzyste

Za komplet kabina+brodzik+obudowa wychodzi 1200zł czyli całkiem znośnie.
Macie może jakieś doświadczenia z tą firmą?
Da się tego używać? ;-)

Mam taką, tylko 80.
Kran zmieniłem od razu (bo miałem ładniejszy), rączkę prysznicową po paru tygodniach bo zaszła kamieniem. Górny parasol jest do wymiany bo cieknie dookoła, ale jako że praktycznie nie używany to ta wymiana już trwa z rok.
Reszta działa jak trzeba, ale nie jest nadużywana.
Jedna mała upierdliwość, to kamień osadza się na dolnych zawiasach i trzeba chemicznie czyścić bo ręcznie nie ma dostępu.

--
ZZ@private

Kabiny Aquaform