Kablówka i pakiet socjalny?

Data: 2010-05-26 22:20:34
Autor: quasi
Kablówka i pakiet socjalny?
Witam,
Korzystam sobie z analogowej kablówki dokładniej z tzw. pakietu socjalnego.

Z tego co słyszałem to operator wchodząc do danego bloku i likwidując
instalację zbiorczą naziemną musi zapewnić w pakiecie socjalnym dostęp
do wszystkich programów dostępnych naziemnie.

W mojej okolicy naziemnie nadawany sÄ…: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat,
TVN, Puls i TV 4 (ale bardzo słaby nadajnik).

W swoim pakiecie mam TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat, TV Polonia.

Czy można na tę sieć nasłać jakiś urząd? Np. Steżyńską z Urzędu
Komunikacji Elektronicznej czy jak to siÄ™ nazywa? Czy oni takimi
pierdołami się nie zajmują?

Dodam że kablówka to Vectra, próbowałem u nich interweniować ale bez
odzewu. Posiadam także kablówkę cyfrową od innego operatora z której
korzystam na telewizorze w dużym pokoju, natomiast z tej Vectry
korzystam na telewizorku w kuchni, najbardziej brakuje mi TVN.

Pytanie moje brzmi: czy przerabialiście podobny temat i co ewentualnie
moglibyście polecić w tej sprawie?

Data: 2010-05-26 23:37:07
Autor: BoDro
Kablówka i pakiet socjalny?
quasi pisze:

Z tego co s³ysza³em to operator wchodz±c do danego bloku i likwiduj±c
instalacjê zbiorcz± naziemn± musi zapewniæ w pakiecie socjalnym dostêp
do wszystkich programów dostêpnych naziemnie.

co¶ mi siê wydaje, ¿e dotyczy to tylko programów publicznych. W ka¿dym razie u mnie w "socjalu" s± tylko trzy publiczne i lokalny operatora.
Polsat wpakowali do dro¿szych pakietów mimo, ¿e naziemnie odbierany jest    b. dobrze.

Czy mo¿na na tê sieæ nas³aæ jaki¶ urz±d? Np. Ste¿yñsk± z Urzêdu
Komunikacji Elektronicznej czy jak to siê nazywa? Czy oni takimi
pierdo³ami siê nie zajmuj±?

wys³aæ majla z zapytaniem nie zaszkodzi. Byæ mo¿e tak¿e warto zasiêgn±æ jêzyka w UOKiK.
Podobny problem jest ze ¶wiadczeniem internetu przez kabel. Operator uzale¿nia dostarczanie sieci od wykupienia pakietu TV - i to najdro¿szego. Na ch³opski rozum jest to zabronione prawem wi±zanie us³ug - vide nauczka, jak± dosta³a TPSA za wi±zanie dostêpu do Neostrady od wykupienia abonamentu telefonicznego. Byæ mo¿e jednak jest jaki¶ kruczek w przepisach, pozwalaj±cy kablówkom na stosowanie takich praktyk.

--
Bogdan

Data: 2010-05-27 09:37:18
Autor: peter123
Kablówka i pakiet socjalny?
On Wed, 26 May 2010 22:20:34 +0200, quasi <spam@spama.spamem.pogania>
wrote:

Witam,
Korzystam sobie z analogowej kablówki dok³adniej z tzw. pakietu socjalnego.

Z tego co s³ysza³em to operator wchodz±c do danego bloku i likwiduj±c
instalacjê zbiorcz± naziemn± musi zapewniæ w pakiecie socjalnym dostêp
do wszystkich programów dostêpnych naziemnie.

W mojej okolicy naziemnie nadawany s±: TVP1, TVP2, TVP Info, Polsat,
TVN, Puls i TV 4 (ale bardzo s³aby nadajnik).

[...]

Dodam ¿e kablówka to Vectra, próbowa³em u nich interweniowaæ ale bez
odzewu. Posiadam tak¿e kablówkê cyfrow± od innego operatora z której
korzystam na telewizorze w du¿ym pokoju, natomiast z tej Vectry
korzystam na telewizorku w kuchni, najbardziej brakuje mi TVN.

Pytanie moje brzmi: czy przerabiali¶cie podobny temat i co ewentualnie
mogliby¶cie poleciæ w tej sprawie?

tak przerabialismy. Kablowka UPC - Sycow woj. Dolnoslaskie (ca 60 km od Wroclawia).

Naziemnie jest dostepne: tvp/1/2/Info, Polsat, TV4 i TVN (dobre
miejsce i dobra antena).

w kablowce jest: tvp/1/2/Info, Polsat, TVP Polonia - brakuje TV4 i TVN

Na pisemne zapytanie dlaczego we Wroclawiu w UPC za te same pieniadze
maja wiecej kanalow, to dostalismy odpowiedz, ze taka maja oferte dla
nas.

Ludzie maja ich w d...... i maja w wiekszosci Cyfrowy Polsat, bo tam
maja wszystkie podstawowe programy.

-- -
rozwiazanie dla ciebie.

jak jestes w zasiegu cyfrowej tv naziemnej (lubuskie, wielkopolska,
mazowsze) - to sa tam rzeczy ktore tobie brakuje (tvn, tv4, puls).
Tylko kwestia odbiornika do cyfrowej naziemnej. Za chwile ma ruszyc na
wiekszym obszarze. Jezeli zalezy ci na tvn/tvn7, to kup sobie
Telewizje na Karte i nastepnie nie doladuj karty to bedziesz mial
tvp1/tvp2/tvn/tvn7 - przez rok od ostatniego rozladowania do zera. Ale
sa tez karty (od ludzi), ktore sa aktywne do 2016 bez doladowania.
Oczywiscie ja zaladujesz to masz full pakiet TNK (ale bez Polsatu).

Jezeli smerfna wspolnota, to mozecie sobie postawic swoja wlasna
mini-kablowke (w budynku). Ale pomyslcie o niej pod katem dostepu do
telewizja cyfrowej naziemnej (dvb-t), bo jak nie, to ludziska beda
mieli znowu antenki na balkonach.

Data: 2010-05-27 10:16:07
Autor: BoDro
Kablówka i pakiet socjalny?
peter123@z.pl pisze:

Na pisemne zapytanie dlaczego we Wroclawiu w UPC za te same pieniadze
maja wiecej kanalow, to dostalismy odpowiedz, ze taka maja oferte dla
nas.

bo jak dadz± wszystko, co dostêpne jest "naziemnie", to wielu klientów (zw³aszcza starszych czy mniej wymagaj±cych, którym do szczê¶cia wystarcz± polskie ogólnotematyczne) nie bêdzie dro¿szych pakietów bra³o.

[...]

Z "upstrzeniem" budynków indywidualnymi antenami mo¿e byæ problem, bo
mo¿liwe, ¿e po uruchomieniu DVB-T wielu klientów zacznie rezygnowaæ z kablówek - bo po co p³aciæ piêæ dych za programy, których i tak siê nie ogl±da... A antena czy stb szybko siê im zwróci... Chyba, ¿e zmieni siê filozofia operatorów i zaczn± do socjalnych (czyt: najtañszych) planów wprowadzaæ darmowe kana³y ogólnopolskie czy regionalne z oferty DVB-T.

--
Bogdan

Data: 2010-05-27 10:21:36
Autor: adresss
Kablówka i pakiet socjalny?
On Thu, 27 May 2010 10:16:07 +0200, BoDro <bolek@lolek.pl> wrote:

[...]

wg mnie sie nie zmieni, bo jaki interes ma operator kablowki w
dolaczeniu np. 3 muxow naziemnych do pakietu mini w kablu.

Poza tym w analogu sie to nie zmiesci, tylko w cyfrze, wiec potrzebny
jest box i to tez za pare zlotych ???? Nie wierze. A sygnalu dvb-t do
kabla to pewnie nie wpuszcza (choc technicznie mozliwe).

Wiec ludziska wybudujcie sobie swoja instalacje pod dvb-t i nawet w
analogu bedziecie mogli sobie tam wpuscic np. z satki (np. tv trwam).

--
ThinkXtra

Data: 2010-05-27 10:40:48
Autor: BoDro
Kablówka i pakiet socjalny?
adresss@poczta.pl pisze:

wg mnie sie nie zmieni, bo jaki interes ma operator kablowki w
dolaczeniu np. 3 muxow naziemnych do pakietu mini w kablu.

ja nie my¶la³em nawet o wszystkich muxach czy kana³ach w nich oferowanych, ale o tych obecnie "standardowych" darmowych, typu Polsat, TVN (ten kana³ u mnie jest w najdro¿szym planie!) czy TV4. I nawet móg³by taki zestaw kana³ów dla "niewymagaj±cych" byæ nieco dro¿szy od "socjalu" - ale zdecydowanie nie kilkadziesi±t z³otych...

Wiec ludziska wybudujcie sobie swoja instalacje pod dvb-t i nawet w
analogu bedziecie mogli sobie tam wpuscic np. z satki (np. tv trwam).

byæ mo¿e skoñczy siê na "rozmno¿eniu" swoich indywidualnych czy mini-zbiorczych instalacjach pod DVB-T...

--
Bogdan

Data: 2010-05-27 14:04:53
Autor: sp9mrn
Kablówka i pakiet socjalny?
UPC Gliwice - w socjalu:
tvp1, tvp2, tvp3 (info), polsat, tvn, tv4, puls, silesia, jaki¶ local z rybnika,
mo¿e jeszcze co¶, ale nie pamiêtam

do tego:
  promo (zmieniaj± co tydzieñ jaki¶ p³atny kana³), reklamówka upc

MAc

Data: 2010-05-27 14:16:23
Autor: BoDro
Kablówka i pakiet socjalny?
sp9mrn pisze:
[...]

no to macie rozpustê :-) Widaæ, ze ¦l±zacy mniej pazerni od Kaszubów :-)

--
Bogdan

Data: 2010-05-28 07:42:28
Autor: Pete
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 27.05.10 09:37, peter123@z.pl pisze:

Na pisemne zapytanie dlaczego we Wroclawiu w UPC za te same pieniadze
maja wiecej kanalow, to dostalismy odpowiedz, ze taka maja oferte dla
nas.

Ciekawe rzeczy piszesz, el nieprawdziwe. U mnie np. (te¿ Wroc) nie ma w ogóle pakietu socjalnego.
Jest tylko basic za ca 50 PLN.

I nie maj± ¿adnej konkurencji na osiedlu.
(no, mo¿e poza DialogMedia)

--
Pete

Data: 2010-05-28 15:17:12
Autor: z
Kablówka i pakiet socjalny?
Pete pisze:

Ciekawe rzeczy piszesz, el nieprawdziwe. U mnie np. (te¿ Wroc) nie ma w ogóle pakietu socjalnego.
Jest tylko basic za ca 50 PLN.

I nie maj± ¿adnej konkurencji na osiedlu.
(no, mo¿e poza DialogMedia)

U nie w Lublinie to siê nie nazywa pakietem tylko kosztuje chyba 5-7 z³ i jest pobierane jako konserwacja kabla w czynszu.
Piakietami siê dawno nie interesowa³em ale chyba najtañszy te¿ ko³o 50 z³.

Data: 2010-05-27 10:00:48
Autor: adresss
Kablówka i pakiet socjalny?
wrote:

Z tego co s³ysza³em to operator wchodz±c do danego bloku i likwiduj±c
instalacjê zbiorcz± naziemn± musi zapewniæ w pakiecie socjalnym dostêp
do wszystkich programów dostêpnych naziemnie.

a co ma operator do likwidowania instalacje zbiorcza??? To jest
szemrany biznes miedzy prezesem spoldzielni a operatorem. My
(spoldzielnia) nie bedziemy musili konserwowac instalcji zbiorczej
(czyli jej nie bedzie), a My (operator) bedziemy mieli monopol na tv w
bloku (spoldzielni). I przy okazji nie pozwalamy innym operatorom (tv,
telefonicznym, internetowym) wchodzic do budynku. Tak to dziala.

Operatorowi kabla nie zalezy na pakiecie azart/mini bo to pare zlotych
i dlatego nie daja wszystkich programow, zmuszajac do brania wyzszych
pakietow (bo tam jest polsat, tvn, tvn7 )?>>>>

--
ThinkXtra

Data: 2010-05-27 11:03:04
Autor: adresss
Kablówka i pakiet socjalny?
On Wed, 26 May 2010 22:20:34 +0200, quasi <spam@spama.spamem.pogania>
wrote:

a gdzie autor watku mieszka?

--
ThinkXtra

Data: 2010-05-27 17:24:14
Autor: quasi
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 2010-05-27 11:03, adresss@poczta.pl pisze:
On Wed, 26 May 2010 22:20:34 +0200, quasi <spam@spama.spamem.pogania>
wrote:

a gdzie autor watku mieszka?

Police, woj. zachodniopomorskie. Jak już pisałem na początku mam
analogowÄ… Vectre z pakietem socjalnym + kablowkÄ™ IPTV od lokalnego
operatora (http://espol.com.pl) w komplecie z internetem i telefonem.

Jak już ktoś pisał zabawa w dvb-t (które zresztą miało ruszyć w marcu)
czy TnK nie wchodzi w grę - za dużo zachodu i za duże koszty.

Chodzi mi tylko o to aby w kuchni na małym telewizorze móc obejrzeć
fakty podczas jedzenia kolacji. W zasadzie tylko ze względu na ten
telewizor w kuchni zostawiłem vectrę: wszystko mam w cyfrowej kablowce w
dużo lepszej jakości.

W mojej spółdzielni mieszkaniowej mam dwóch operatorów dobre w tym jest
to że po uruchomieniu kablówki przez Espola Vectra zaczęła coś robić,
chociaż zanim oni uruchomią cyfrową kablowkę to jeszcze troche czasu minie.

Myślałem, że jest jakiś zapis (który znacie i mnie naprowadzicie) który
nakłada na operatora obowiązek dostarczania w socjalu wszystkiego co
jest naziemnie, więc na to mógłbym się powołać i postraszyć ich
Streżyńską, ale skoro nie ma to lipa.

Data: 2010-05-27 17:44:22
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
Użytkownik "quasi" <spam@spama.spamem.pogania> napisał w wiadomości news:

[...]

Jest.
W prawie telekomunikacyjnym.
A przynajmniej tak wynika z pamięci ludzi, dokładnego tekstu musisz poszukać.

Data: 2010-05-27 18:22:35
Autor: BoDro
Kablówka i pakiet socjalny?
Cavallino pisze:

Jest.
W prawie telekomunikacyjnym.
A przynajmniej tak wynika z pamiêci ludzi, dok³adnego
tekstu musisz poszukaæ.

Z pewno¶ci± obowi±zek dostarczania w socjalu kana³ów telewizji publicznej istnieje. Natomiast problem dotyczy bezp³atnych ogólnopolskich czy ponadregionalnych kana³ów prywatnych, emitowanych naziemnie. Trudno uwierzyæ, by operatorzy wielu kablówek bezczelnie ³amali prawo, niew³±czaj±c do pakietu socjalnego - b±d¼ oferuj±c takie kana³y w drogich pakietach - wspomnianych stacji.
W tym kontek¶cie najlepiej zasiêgn±æ jêzyka u ¼ród³a - nie wiem: w UKE, UOKiK, czy w KRRiT.

--
Bogdan

Data: 2010-05-27 19:30:01
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
U¿ytkownik "BoDro" <bolek@lolek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:htm67k$rk$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

[...]

Jak ju¿ znajdziesz z czego wynika, to bêdzie mia³ odpowied¼ na swoje pytanie.
Bez tekstu ¼ród³owego wszystko to dywagacje.

Trudno uwierzyæ, by operatorzy wielu kablówek bezczelnie ³amali prawo, niew³±czaj±c do pakietu socjalnego - b±d¼ oferuj±c takie kana³y w drogich pakietach - wspomnianych stacji.

Mnie nie jest wcale tak trudno w to uwierzyæ.

Data: 2010-05-28 07:44:18
Autor: Pete
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 27.05.10 17:44, Cavallino pisze:
U¿ytkownik "quasi" <spam@spama.spamem.pogania> napisa³ w wiadomo¶ci news:

My¶la³em, ¿e jest jaki¶ zapis (który znacie i mnie naprowadzicie) który
nak³ada na operatora obowi±zek dostarczania w socjalu wszystkiego co
jest naziemnie, wiêc na to móg³bym siê powo³aæ i postraszyæ ich
Stre¿yñsk±, ale skoro nie ma to lipa.

Jest.
W prawie telekomunikacyjnym.
A przynajmniej tak wynika z pamiêci ludzi, dok³adnego tekstu musisz
poszukaæ.

Jako¶ praktyka odbiega od tego, co piszesz.
Moje zdanie jest zatem - nie ma takiego obowi±zku.
Je¶li uwa¿asz inaczej - wska¿ przepis.

--
Pete

Data: 2010-05-28 10:28:03
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
U¿ytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:htnl6g$778$2news.dialog.net.pl...
[...]

Praktyka to s± postanowienia s±dów czy UKE, a nie wyczyny spó³dzielni.

Moje zdanie jest zatem - nie ma takiego obowi±zku.

Twoja niewiedza nie jest ¼ród³em niczego, wiêc chocia¿ nie wprowadzaj w b³±d ludzi publicznie.

Je¶li uwa¿asz inaczej - wska¿ przepis.

Przykro mi, ale na szczê¶cie nie mam potrzeby szukania, bo problem ju¿ mnie nie dotyczy, jako ¿e sam administrujê swoim domem.
Wiêc musisz sam lekcjê odrobiæ je¶li tak bardzo Ciê to zajmuje, a na s³owo wierzyæ nie chcesz.

Data: 2010-05-29 17:03:46
Autor: Pete
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 28.05.10 10:28, Cavallino pisze:
[...]

Link.
Inaczej ³¿esz jak pies.

[...]

To ty tak twierdzisz i udowodnij swoj± tezê.
Linkiem.
Inaczej ³¿esz jak pies.

--
Pete

Data: 2010-05-30 12:55:33
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
[...]

PLONK WARNING
Pyskowaæ to sobie szczeniaku mo¿esz tatusiowi, mo¿e od razy przez pysk dostaniesz.

Data: 2010-05-30 18:07:57
Autor: Pete
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 30.05.10 12:55, Cavallino pisze:
[...]

Ooo, argumenty siê skoñczy³y, wiêc zaczê³y siê osobiste wycieczki...
Mamusia kolacji nie zrobi³a, czy tatu¶ da³ w ³eb za pisanie g³upot?

I plonkuj sobie gówniarzu. A nie musisz ju¿ odpowiadaæ, bo na grupie wszyscy wiedz±, ¿e z gêby sobie robisz gówno i za nic nie masz honoru.

--
Pete

Data: 2010-05-30 18:47:54
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
[...]

Owszem, od razu jak kto¶ wyje¿d¿a z czym¶ takim jak Ty, to nale¿y przystêpowaæ do krojenia mu dupska paskiem, dalsza dyskusja sensu nie ma.
Im szybciej to pojmiesz tym lepiej.
A nastêpnym razem jak bêdziesz czego¶ od kogo¶ oczekiwaæ (w sensie ¿e odwali za Ciebie jak±¶ robotê), to zacznij od s³owa "proszê".

Data: 2010-05-30 22:30:25
Autor: Pete
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 30.05.10 18:47, Cavallino pisze:
[...]

Gdybys mogl, to bys znalazl. Ale brak Ci odwagi przyznac sie do bledu. Czyli nie tylko klamca ale i tchorz.

--
Pete

Data: 2010-05-30 23:08:06
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
U¿ytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:htuhrr$r8c$1news.dialog.net.pl...
[...]

A teraz cofnij siê do pocz±tku w±tku, spojrzyj na mój wk³ad w ten temat, a potem na swój.
Mo¿e wtedy pojmiesz ile lat ¶wietlnych nas dzieli i wrócisz ze swoim chamstwem do swojej piaskownicy, ¿eby grupy nie za¶miecaæ.

Data: 2010-06-01 12:40:12
Autor: Pete
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 30.05.10 23:08, Cavallino pisze:
[...]

Czy to ja twierdze, ze istnieje prawodawstwo nakazujace dostarczac w kablu TV naziemne?

Skoro tak twierdzisz, to wypadaloby to uzasadnic odpowiednim linkiem/cytatem/whatever a nie plesc bzdury na forum publicznym.

Inaczej sie osmieszasz.

Jeszce bardize osmieszasz sie zadaniem, bym to ja szukal ustawy, ktorej istnienia zaprzeczam.

No ale czego mialbym sie spodziewac po osobie o mentalnosci przedszkolaka.

--
Pete

Data: 2010-06-01 12:47:36
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
[...]

Nie, Ty po prostu czytaæ nie potrafisz.
Wróc jak siê nauczysz.
EOD

Data: 2010-06-01 13:21:58
Autor: Pete
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 01.06.10 12:47, Cavallino pisze:
[...]

I pozostawie to bez komentarza.

--
Pete

Data: 2010-05-27 20:16:38
Autor: Jan Rudziński
Kablówka i pakiet socjalny?
Cześć wszystkim

quasi pisze:
[...]
telewizor w kuchni zostawiłem vectrę: wszystko mam w cyfrowej kablowce w
dużo lepszej jakości.

W cyfrowej nie ma w tym samym kablu analoga? U mnie jest i tak zasilam telewizorek w kuchni.

--
Pozdrowienia
  Janek          http://www.mimuw.edu.pl/~janek

Data: 2010-05-27 21:05:28
Autor: quasi
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 2010-05-27 20:16, Jan Rudziński pisze:
Cześć wszystkim

quasi pisze:
[...]
telewizor w kuchni zostawiłem vectrę: wszystko mam w cyfrowej kablowce w
dużo lepszej jakości.

W cyfrowej nie ma w tym samym kablu analoga? U mnie jest i tak zasilam
telewizorek w kuchni.

Nie ma bo mój operator dopiero niedawno wprowadził telewizję do oferty.
Wcześniej oferowali tylko internet.

ZresztÄ… ta ich cyfrowa telewizja to jest przez ethernet. Wchodzi do domu
internet skrętką, idzie do switcha zarządzalnego i do tego switcha
podłącza się skrętkami set-top-boxy (Telsey FS6) oraz internet do kompa.

Data: 2010-05-27 11:21:47
Autor: pawell32
Kablówka i pakiet socjalny?
quasi pisze:
Z tego co słyszałem to operator wchodząc do danego bloku i likwidując
instalację zbiorczą naziemną musi zapewnić w pakiecie socjalnym dostęp
do wszystkich programów dostępnych naziemnie.

nic nie musi. to na zarzÄ…dcy budynku spoczywa obowiÄ…zek dostarczenia
tv publicznej do każdego lokalu, a nie wszystkiego co naziemnie.
a że nie opłaca się utrzymywać zbiorczej instalacji więc dogadują się
z kablówką, a kablówki dają co chcą.
u mnie jest tvp1, 2, tvp info, tvn i polsat - czyli 2 extra

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-05-27 11:35:57
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:

to na zarzÄ…dcy budynku spoczywa obowiÄ…zek dostarczenia
tv publicznej do każdego lokalu, a nie wszystkiego co naziemnie.

Jesteś pewien że tylko TVP?
Podpórkę w przepisach jakąś masz?

Data: 2010-05-27 12:42:56
Autor: pawell32
Kablówka i pakiet socjalny?
Cavallino pisze:
[...]

to był b. stary przepis i teraz nie jestem w stanie tego zmieni.
mam tylko ostatnią poprawkę, która dotyczy tylko łącz telekomunikacyjnych
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?page=text&news_cat_id=316&news_id=3900&layout=9&place=Text06

Data: 2010-05-27 22:33:24
Autor: Jerzy
Kablówka i pakiet socjalny?
quasi wrote:

[...]

Przepis, który masz na myśli dotyczy programów posiadających OGÓLNOPOLSKĄ koncesję na rozpowszechnianie naziemne przyznaną przez KRRiT. Na pewno są to TVP1, TVP2 i Polsat. TV Polonia niema w ogóle koncesji naziemnej, a TVP INFO ma wiele koncesji regionalnych. Nie wiem jak jest z TVN, ale to chyba też koncesje regionalne.

Jerzy, Mandriva 2010.0

Data: 2010-05-27 23:58:39
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
Użytkownik "Jerzy" <jerzyzb@o2.pl> napisał w wiadomości news:htmkum$o86$1inews.gazeta.pl...
quasi wrote:

[...]

koncesjÄ™ na rozpowszechnianie naziemne przyznanÄ… przez KRRiT. Na pewno sÄ… to
TVP1, TVP2 i Polsat. TV Polonia niema w ogóle koncesji naziemnej, a TVP INFO
ma wiele koncesji regionalnych. Nie wiem jak jest z TVN, ale to chyba też
koncesje regionalne.

Nie mylisz koncesji z częstotliwościami?
Dopisz jeszcze TV Puls i chyba też TV4.
Czyli dokładnie to, co jest w 1 mux dvb-t na dzisiaj.

Data: 2010-05-30 19:01:40
Autor: Cavallino
Kablówka i pakiet socjalny?
Użytkownik "quasi" <spam@spama.spamem.pogania> napisał w wiadomości news:4bfd8294$0$2599$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Albo zezwolić na prywatne anteny.
Ciekawie ten temat opisano np. tutaj:
http://www.forumbrzeg.pl/ppadd/viewtopic.php?t=17977

Data: 2010-05-30 20:20:47
Autor: pawell32
Kablówka i pakiet socjalny?
W dniu 30.05.2010 19:01, Cavallino pisze:
Albo zezwolić na prywatne anteny.
Ciekawie ten temat opisano np. tutaj:
http://www.forumbrzeg.pl/ppadd/viewtopic.php?t=17977

prawda. swietnie opisane