Kabl贸wka i pakiet socjalny?

Data: 2010-05-27 11:21:47
Autor: pawell32
Kabl贸wka i pakiet socjalny?
quasi pisze:
Z tego co s艂ysza艂em to operator wchodz膮c do danego bloku i likwiduj膮c
instalacj臋 zbiorcz膮 naziemn膮 musi zapewni膰 w pakiecie socjalnym dost臋p
do wszystkich program贸w dost臋pnych naziemnie.

nic nie musi. to na zarz膮dcy budynku spoczywa obowi膮zek dostarczenia
tv publicznej do ka偶dego lokalu, a nie wszystkiego co naziemnie.
a 偶e nie op艂aca si臋 utrzymywa膰 zbiorczej instalacji wi臋c dogaduj膮 si臋
z kabl贸wk膮, a kabl贸wki daj膮 co chc膮.
u mnie jest tvp1, 2, tvp info, tvn i polsat - czyli 2 extra

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-05-27 11:35:57
Autor: Cavallino
Kabl贸wka i pakiet socjalny?
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

to na zarz膮dcy budynku spoczywa obowi膮zek dostarczenia
tv publicznej do ka偶dego lokalu, a nie wszystkiego co naziemnie.

Jeste艣 pewien 偶e tylko TVP?
Podp贸rk臋 w przepisach jak膮艣 masz?

Data: 2010-05-27 12:42:56
Autor: pawell32
Kabl贸wka i pakiet socjalny?
Cavallino pisze:
[...]

to by艂 b. stary przepis i teraz nie jestem w stanie tego zmieni.
mam tylko ostatni膮 poprawk臋, kt贸ra dotyczy tylko 艂膮cz telekomunikacyjnych
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?page=text&news_cat_id=316&news_id=3900&layout=9&place=Text06