Kabl贸wka i pakiet socjalny?

Data: 2010-05-27 22:33:24
Autor: Jerzy
Kabl贸wka i pakiet socjalny?
quasi wrote:

Witam,
Korzystam sobie z analogowej kabl贸wki dok艂adniej z tzw. pakietu
socjalnego.

Z tego co s艂ysza艂em to operator wchodz膮c do danego bloku i likwiduj膮c
instalacj臋 zbiorcz膮 naziemn膮 musi zapewni膰 w pakiecie socjalnym dost臋p
do wszystkich program贸w dost臋pnych naziemnie.

Przepis, kt贸ry masz na my艣li dotyczy program贸w posiadaj膮cych OG脫LNOPOLSK膭 koncesj臋 na rozpowszechnianie naziemne przyznan膮 przez KRRiT. Na pewno s膮 to TVP1, TVP2 i Polsat. TV Polonia niema w og贸le koncesji naziemnej, a TVP INFO ma wiele koncesji regionalnych. Nie wiem jak jest z TVN, ale to chyba te偶 koncesje regionalne.

Jerzy, Mandriva 2010.0

Data: 2010-05-27 23:58:39
Autor: Cavallino
Kabl贸wka i pakiet socjalny?
U偶ytkownik "Jerzy" <jerzyzb@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:htmkum$o86$1inews.gazeta.pl...
quasi wrote:

[...]

Nie mylisz koncesji z cz臋stotliwo艣ciami?
Dopisz jeszcze TV Puls i chyba te偶 TV4.
Czyli dok艂adnie to, co jest w 1 mux dvb-t na dzisiaj.

Kabl贸wka i pakiet socjalny?