Kable do klem.

Data: 2011-05-05 15:16:36
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek
Kable do klem.
W dniu 2011-05-05 14:05, Iglo pisze:
Kupiłem żonie "działkowóz", coś co ją uniezależni gdy pojadę do pracy a
zabraknie cukru :-). Padło na Citroena Saxo i jak na auto za 3kzł jest całkiem
ok :-). Prawie nie zgnity i motor suchy..

Nie chce straszyć, ale sprawdź łączenie podłogi bagażnika z wewnętrznymi nadkolami, tam prawie zawsze jest ogrom rdzy.
Trzeba na to zwracać szczególną uwagę, bo tylna belka jest mocowana tylko do podłogi.

--
Michał "HoMMeR" Paszek
hydrokomfort by Citroen Xantia

Data: 2011-05-05 13:41:03
Autor: Iglo
Kable do klem.
Michał \HoMMeR\ Paszek <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał(a):
> [...]

Trzeba na to zwracać szczególną uwagę, bo tylna belka jest mocowana tylko do podłogi.

Jest trochę, lewa strona jakoś się trzyma, ale z prawej jest gorzej. Jak się
ociepli zrobię wstawki z blachy i jakoś zabezpieczę w ramach popołudniowych
zabaw motoryzacyjnych. Na szczęście tylna belka w miarę świeżo po regeneracji
więc choć ten problem z głowy. Szukając toczydła za 3 koła napotykałem na
takie przegnite truchła, że te trochę w bagażniku to cud miód :-). Najgorsze
były Fiesty i Corsy, francuzy stosunkowo najlepiej się trzymały, choć
polowałem na Twingo (miałem już 2, więc wiedziałem co w trawie piszczy) to
jednak zdecydował stan konkretnego egzemplarza. To Saxo z 98r miało przeguby
na wykończeniu i drążek biegów latał jak chochla w grochówce. Cóż, półosie
nowe, jakieś simmeringi ,płyny, jakieś gumki w zawiasie, 2 opony, urwana
antena, zatarte, zardzewiałe zawiasy... Wiadomo. Nie jest lekko. Jeszcze
zamknąć sprawę akumulatora i założyć centralny zamek i jako dojazdówka do wsi
i na targ 2 razy w tygodniu jak znalazł.. A na zimę jak wrócimy do DC to
pewnie zostanie na działce do wiosny :-).

Data: 2011-05-05 15:52:58
Autor: Michał Gut
Kable do klem.
i na targ 2 razy w tygodniu jak znalazł.. A na zimę jak wrócimy do DC to
pewnie zostanie na działce do wiosny :-).

nie rob tego albo pozycz go komus kto bedzie nim jezdzil.
bedziesz mial sito z hamulcow po polroczu. jedno z moich autek stalo niedotykane ze 3 do 5 miesiecy i efektem jest korozja tarcz i bebnow. chrobocze i bije podczas hamowania.... nowe szczeki bebny i tarcze juz czekaja na montaz. z tamtymi hamulcami nie da sie jechac.

Data: 2011-05-05 16:06:48
Autor: Iglo
Kable do klem.
Michał Gut <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał(a):
> [...]

bedziesz mial sito z hamulcow po polroczu. jedno z moich autek stalo niedotykane ze 3 do 5 miesiecy i efektem jest korozja tarcz i bebnow. chrobocze i bije podczas hamowania.... nowe szczeki bebny i tarcze juz czekaja na montaz. z tamtymi hamulcami nie da sie jechac.

Zobaczymy, trochę się obawiam ,że do jesieni między żoną a dojazdówką zostanie
zawiązana przyjaźń i trzeba będzie kupić zimówki etc :-). Zresztą, sam już go
polubiłem trochę. Taki "samochód samochód", poza wtryskiem żadnej elektroniki,
a to odmiana jak się przesiadam z Laguny II..

Data: 2011-05-05 18:27:05
Autor: Michał Gut
Kable do klem.
i dobrze - lepiej mu na zdrowie wyjdzie (jazda caloroczna a nie sam zakup zimowek:))
nie patrz sie na to ze kupiles za 3k a wlozysz 1,5k.
no chyba ze planujesz go sprzedac za pol roku:)

nowy samochod traci w ciagu roku po kilka-kilkanascie kpln:) wiec wyobraz sobei ze kupiles sobie nowke sztuke i ta roczna strate w pakuj w podniesienie jego stanu technicznego:)
bedzie jezdzil jak nowka sztuka:)

Kable do klem.