Kable i swiece - 8 tys. km

Data: 2009-03-08 16:56:40
Autor: Grzegorz
Kable i swiece - 8 tys. km
Hello Maciek !:

Witajcie,

7 miesiecy i 8 tys. km po ostatniej wymianie swiec i kabli WN w zagazowanym
Mondeo 1.8 mkII z instalka 3 generacji pojawily sie znowu typowe objawy
zuzycia ww. elementow, czyli prychanie, strzaly z kolektora itd. Czy to nie
za krotki czas? Wydawalo mi sie, ze NGK powinno pozyc przynajmniej 15-20
tysiecy.

Ja robię w Scorpio 2,9 24V (ale IV generacja) po 45 tys na świecach, a kable mają 1/4 mln. Co rok myję i zabezpieczam smarem silikonowym, ale poza tym żadnych problemów.

pzdrw.
--
Grzegorz

Kable i swiece - 8 tys. km