Kable rozruchowe

Data: 2014-01-25 14:50:12
Autor: kogutek444
Kable rozruchowe
W dniu sobota, 25 stycznia 2014 18:33:22 UTC+1 użytkownik JK napisał:
Info.

Może komuś się przyda.

Dziś w Leroy Merlin kupiłem przewód spawalniczy o przekroju 25 mm2, w cenie 13 PLN/m.

Tańszy ponad dwukrotnie od przewodu o przekroju 16 mm2, ponoć kończą sprzedaż tego typu i pozbywają się zapasu.

JK

A komu ma się przydać jak takie kable wyjdą ponad stówę a niewiele drożej kosztuje najtańszy marketowy akumulator. Piątą zimę eksploatuje taki najtańszy akumulator i żadne kable w tym czasie nie były mi potrzebne.

Data: 2014-01-26 00:00:37
Autor: PiteR
Kable rozruchowe
na  ** p.m.s **  kogut pisze tak:

A komu ma się przydać jak takie kable wyjdą ponad stówę a niewiele
drożej kosztuje najtańszy marketowy akumulator.

mnie, bo nie mogę kupić do słuzbowego 95Ah aż tak nie identyfikuję się z firmą.

--
    Piter

Data: 2014-01-26 19:17:21
Autor: jerzu
Kable rozruchowe
On Sun, 26 Jan 2014 00:00:37 +0100, PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

mnie, bo nie mogę kupić do słuzbowego 95Ah aż tak nie identyfikuję się z firmą.

A firma kupić nie może?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-01-26 00:05:40
Autor: JK
Kable rozruchowe
W dniu 2014-01-25 23:50, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Oczywiście właścicielowi Matiza pewnie się nie przydadzą.
Ale jak ktoś ma nieco cięższy silnik, to może jednak...

JK

Data: 2014-01-25 15:12:38
Autor: kogutek444
Kable rozruchowe
W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 00:05:40 UTC+1 użytkownik JK napisał:

> [...]

Oczywiście właścicielowi Matiza pewnie się nie przydadzą.

Ale jak ktoś ma nieco cięższy silnik, to może jednak...

Mam Mastera z silnikiem 2,5 litra i dalej nie widzę zastosowania dla takich kabli.

Data: 2014-01-25 17:54:03
Autor: Pszemol
Kable rozruchowe
<kogutek444@gmail.com> wrote in message news:f085aad4-89c6-4d07-b26e-c0e2faf0d793googlegroups.com...
> [...]

Ale jak ktoś ma nieco cięższy silnik, to może jednak...

Mam Mastera z silnikiem 2,5 litra i dalej nie widzę zastosowania dla takich kabli.

Masz chyba bardzo upośledzoną wyobraźnię...
Kable rozruchowe warto mieć w bagażniku bo nawet nowy
akumulator może się zepsuć (powstać w nim jakieś pęknięcie,
przerwa, zwarcie itp) a co dopiero 5-letni! Człowiek też nie
jest nieomylny, można np. zostawić nieuważnie włączone światła, itp...
A ktoś kto akurat stoi na parkingu obok Ciebie może kabli nie mieć.

Data: 2014-01-26 00:54:48
Autor: J.F.
Kable rozruchowe
Dnia Sat, 25 Jan 2014 14:50:12 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
A komu ma się przydać jak takie kable wyjdą ponad stówę a niewiele
drożej kosztuje najtańszy marketowy akumulator.

Chyba do malucha.
Poza tym kable sa wielorazowego uzytku, a akumulator jednorazowego :-)

Piątą zimę
eksploatuje taki najtańszy akumulator i żadne kable w tym czasie
nie były mi potrzebne.

No to wkrotce nadejdzie ten dzien :-)

J.

Data: 2014-01-25 16:16:34
Autor: kogutek444
Kable rozruchowe
W dniu niedziela, 26 stycznia 2014 00:54:48 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Sat, 25 Jan 2014 14:50:12 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > A komu ma się przydać jak takie kable wyjdą ponad stówę a niewiele

> [...]

> Piątą zimę

> eksploatuje taki najtańszy akumulator i żadne kable w tym czasie

wiem że nadejdzie. Zrobię staremu akumulatorowi godny pogrzeb bo zasłużył. Po pogrzebie zdam go żeby recyklingowe oddali. Miłość miłością ale kasa na pierwszym miejscu.

Data: 2014-01-26 11:02:47
Autor: J.F.
Kable rozruchowe
Dnia Sat, 25 Jan 2014 16:16:34 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
[...]