Kable rozruchowe: spostrzezenie + sposobek

Data: 2012-02-12 21:12:54
Autor: ToMasz
Kable rozruchowe: spostrzezenie + sposobek

A jakich Wy uzywacie kabli ? Seryjnych ?
banalne pytanie i banalna odpowiedź. Każdy elektryk będzie miał swoje kable, lub kupne porządne czyli drogie. ale to nawet nie o to chodzi. Jakby mi ktoś powiedział ze mi sprzeda za 10zł kable do podładowania akumulatora, nie rozruchowe, to bym może kupił. ale jak widzę kable które mają 1mm miedzi i 10 mm plastiku, 2m długości, a na mrozie zachowują się jak sprężyny... nic nie powiem

ToMasz

Kable rozruchowe: spostrzezenie + sposobek