Kable sieciowe w tynkach

Data: 2009-09-23 08:41:50
Autor: Schweinchen
Kable sieciowe w tynkach

"Piotr Dworak" <piotrdworak@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h9bg6j$2lro$1news.mm.pl...
Witam,
mam nie lada problem - jestem na etapie remontu domu i projektowalem sobie całą sieć komputerową. Niestety nie przewidziałem hydrauliki  - między innymi rozmieszczenia grzejników. I tak, wyszło mi że całe 6 kabli z różnych pokojów przechodzi mi po ścianie na której hydraulik wyznaczył grzejnik. Innymi słowy, zaraz za grzejnikiem, w tynkach, będą kable sieciowe.
Czy jest to jakiś problem? Czy same sygnał może na tym ucierpieć, bądź same kable? Wyobraźcie sobie że w pokojach dokładnie za grzejnikiem, ale jakieś 1-2cm w ścianie lecą kable... Co z tym robić? Zrywać sieć i przekładać gdzie indziej? Tyle że kable już są określonej długości i zmusiłoby mnie to do innego rozmieszczenia routera w pokoju.

Pozdrawiam,
Piotr Dworak

A ten kaloryfer to zasilany w.cz? Czy moze energia mikrofalową? No i jakby miał mały przenośny reaktor walizkowy, to też bym się obawiał zakłóceń.

Kable sieciowe w tynkach