Kablowa TV cyfrowa

Data: 2010-01-04 00:14:51
Autor: adam
Kablowa TV cyfrowa
Czy jesli w opisie Samsunga nie ma nic, ze posiada onu tuner cyfrowej TV
kabkowej, to sygnal cyfrowy nie bedzie odbierany na tym telewizorze? I jak to
jest z TV satelitarnym (z talerza)? Tam jest sygnal cyfrowy? A w opisie Samsunga
tez nic nie ma o tym, ze posiada on tuner cyfrowej TV SAT. Bo w opisie Sony
jest, ze posiada on tuner kablowej TV cyfrowej. Czy to nie dyskredytuje
Samsunga? Bo co mi po takim YV, na ktorym nie bede mogl odbierac programow
cyfrowych. Moze ktos to wszystko wyjasnic?
adam

Data: 2010-01-04 01:20:30
Autor: VSS
Kablowa TV cyfrowa
adam wrote:
[...]

Napisz to, kurwa, po polsku. Kolejny Twój analfabetyczny list jest nie do przeczytania.

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-01-04 10:09:50
Autor: adam
Kablowa TV cyfrowa
adam wrote:
> [...]
> kablowej TV cyfrowej. Czy to nie dyskredytuje Samsunga? Bo co mi po
> takim YV, na ktorym nie bede mogl odbierac programow cyfrowych. Moze

Napisz to, , po polsku. Kolejny Twój analfabetyczny list jest nie do przeczytania.

-- VSS
http://vss.pl
Moze jestes po prostu glupi.

Data: 2010-01-04 11:24:45
Autor: Robert_J
Kablowa TV cyfrowa
Moze jestes po prostu glupi.

Zaczęło się... Napisałeś maila w suachili, poplątanego jak 150, a jak ktoś Ci zarzuca że piszesz jak analfabeta (zresztą słusznie) to od razu wyzywasz. Sprecyzuj o co Ci chodzi, napisz po polsku, a potem dopiero się rzucaj...

Data: 2010-01-04 13:11:31
Autor: adresss
Kablowa TV cyfrowa
On Mon, 04 Jan 2010 10:09:50 +0100, "adam"
<adamertWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote:

adam wrote:
> [...]
> adam

Napisz to, , po polsku. Kolejny Twój analfabetyczny list jest nie do przeczytania.

bo oglada za duzo glupiej telewizji!

Generalnie tv moga miec:

tuner analogowy
tuner analogowy + cyfrowy dvb-t (niedobry dla PL)
tuner analogowy + cyfrowy dvb-t (niedobry dla PL) + cyfrowy dvb-c
(niedobry, bo operator koduje -najczesciej - i nie udostepnia modulow
CAM i kart) - daje skrzynki
tuner analogowy + cyfrowy dvb-t (mpeg-4) + (cyfrowy dvb-c jw).
tuner cyfrowy dvb-s (???) do jakis Sony Bravia mozna wlozyc ale pewnie
zamowic/w serwisie

dvb-t cyfrowa naziemna
dvb-c cyfrowa kablowa
dvb-s cyfrowa satelitarna

oraz jezeli telewizor sam nie odbierze, to cyfrowo sygnal z dodatkowej
skrzynki to potrzebne jest zlacze HDMI (wtedy mamy sygnal cyfrowy na
calej trasie).

--
ThinkXtra

Data: 2010-01-04 13:13:49
Autor: adresss
Kablowa TV cyfrowa
On Mon, 04 Jan 2010 13:11:31 +0100, adresss@poczta.pl wrote:

Moze jestes po prostu glupi.

bo oglada za duzo glupiej telewizji!

ta uwaga byla do Adama! Juz bardziej zagmatwale nie dalo sie zadac
pytania.

--
ThinkXtra

Data: 2010-01-04 13:55:56
Autor: Adam
Kablowa TV cyfrowa

Uzytkownik <adresss@poczta.pl> napisal w wiadomosci news:dqm3k5ti4kbaihqncqcdnbmd8l0pomb1pv4ax.com...
[...]

do adama ja tj Adam odpowiadalem

Adam

Data: 2010-01-04 14:36:00
Autor: adresss
Kablowa TV cyfrowa

ta uwaga byla do Adama! Juz bardziej zagmatwale nie dalo sie zadac
pytania.

do adama ja tj Adam odpowiadalem

do autora watku: From: "adam" <adamertWYTNIJTO@poczta.onet.pl>

ludzie nikt nikogo tu nie chce obrazac, ale zadawajcie pytania w
prosty i klarowny sposob. Zanim wyslecie, to przeczytajcie to chociaz
ze 100 razy.

--
ThinkXtra

Data: 2010-01-06 02:49:08
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Kablowa TV cyfrowa
W dniu 2010-01-04 01:20, VSS pisze:
adam wrote:
Czy jesli w opisie Samsunga nie ma nic, ze posiada onu tuner cyfrowej
Napisz to, kurwa, po polsku. Kolejny TwĂłj analfabetyczny list jest nie do
przeczytania.

Dziewczynko ... a mnie zarzucałeś brak kultury.

Pizduś jesteś miękkim robiony ;)

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2010-01-04 08:43:22
Autor: Robert_J
Kablowa TV cyfrowa
Czy to nie dyskredytuje
Samsunga?

Tak, dyskredytuje. Powinni zamknąć fabrykę, a pracowników rozstrzelać w pobliskim lesie :-)

Bo co mi po takim YV, na ktorym nie bede mogl odbierac programow
cyfrowych.

A kto Ci zabrania? Akurat w kablówkach jest tak, że to operator dostarcza abonentowi tuner do odbioru cyfrowych programów, samym telewizorkiem, nawet Sony ;-), ich nie odbierzesz.

Data: 2010-01-04 10:19:17
Autor: Adam
Kablowa TV cyfrowa

Użytkownik "adam" <adamertWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5588.00000186.4b4124ebnewsgate.onet.pl...
[...]

1. Sony ma tuner do odbioru TV cyfrowej z anteny "tradycyjnej" - nic tam na pewno nie ma o kablowej
2. Inne telewizje cyfrowe wymagają tunera
- kablówka daje swój
- sat albo kupujesz sam albo od platformy

Napisz co chcesz odbiearc bo naprawde ciezko zrozumiec o ci chodzi

Adam

Data: 2010-01-04 10:58:21
Autor: pawell32
Kablowa TV cyfrowa
Adam pisze:
[...]

spotkałem się z odbiornikami (nie pamiętam które) z wbudowanym
dvb-c

2. Inne telewizje cyfrowe wymagają tunera
- kablówka daje swój

to fakt

- sat albo kupujesz sam albo od platformy

Napisz co chcesz odbiearc bo naprawde ciezko zrozumiec o ci chodzi

Adam

--
pozdrawiam. pawell32
Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

Data: 2010-01-04 11:45:22
Autor: Robert_J
Kablowa TV cyfrowa
spotkałem się z odbiornikami (nie pamiętam które) z wbudowanym
dvb-c

Niewiele to daje, bo większość operatorów nie puszcza prostego MPEG4 ;-). Z reguły sygnał jest dodatkowo kodowany.

Napisz co chcesz odbiearc bo naprawde ciezko zrozumiec o ci chodzi

Dokładnie, bo jak na razie to tylko kłapie dziobem i na dodatek zaczyna obrażać niektórych ;-)))

Data: 2010-01-04 18:47:11
Autor: Andrzej
Kablowa TV cyfrowa
Dnia Mon, 04 Jan 2010 10:58:21 +0100, pawell32 napisał(a):

1. Sony ma tuner do odbioru TV cyfrowej z anteny "tradycyjnej" - nic tam na pewno nie ma o kablowej

spotkałem się z odbiornikami (nie pamiętam które) z wbudowanym
dvb-c
Sony, Panasonic - konkretnych modeli nie pamiętam ale pewnie do znlezienia

2. Inne telewizje cyfrowe wymagają tunera
- kablówka daje swój

to fakt
nie zawsze - moja daje wybór, sprzęt operatora, dowolny sprzęt zakupiony
gdziekolwiek, moduł zakupiony u operatora lub gdziekolwiek. Muszę wziąć
tylko kartę (oczywiscie podpisując stosowną umowę)

Andrzej Grzegorek

Data: 2010-01-04 22:42:40
Autor: adresss
Kablowa TV cyfrowa
On Mon, 4 Jan 2010 18:47:11 +0100, Andrzej <alf@melmak.com> wrote:

[...]

to pochwal, ktora tak normalna, bo Aster/UPC - no way. Chyba napisze w
tej sprawie do pani Ani Strezynskiej z UKE, aby cos z tym fantem
zrobila.

--
ThinkXtra

Kablowa TV cyfrowa