Kablówka & TV SAT , co wybrać

Data: 2010-12-17 11:09:23
Autor: Krzysztof 45
Kablówka & TV SAT , co wybrać
Gupik napisał(a):
Mieszkam w mieście [ w bloku ] przez wiele lat byłem klientem i sponsorem kablówki [ Vectra ] ostatnio ten operator podnosi na potęgę Abonament [ teraz 69 zł za pełny pakiet platynowy ] w TVK Vectra tez jest możliwość podłączenia drugiego telewizora [ 100 zł dodatkowy dekoder + 10 zł miesięcznie dopłata do Abonamentu, i myślę żeby z niej zrezygnować i przejść do Cyfrowego Polsatu + multiroom, co waszym zdaniem bardziej się opłaca,
Nie znasz ofert Vectry i innych podobnych i płaczesz.

U mnie Vectra w pakiecie jest za 89,89,- brutto
DTV - Abonament Platynowy - 50 pln
INT - Abonament Osiem Mb - 39,89
Jest to dobra oferta, i nie wiem gdzie znajdziesz lepszą.
I sobie chwalę jak na razie.
http://www.vectra.pl/pdf/suplement_do%20oferty_promocyjnej.pdf
Mój koleś kiedyś pół roku pałował sie z Cyfrowym Polsatem, taka miał kaszane (techniczną i cenową) Może w innych rejonach jest lepiej.
--
Krzysiek

Kablówka & TV SAT , co wybrać