Kablówka i pakiet socjalny?

Data: 2010-05-26 23:37:07
Autor: BoDro
Kablówka i pakiet socjalny?
quasi pisze:

Z tego co słyszałem to operator wchodząc do danego bloku i likwidując
instalację zbiorczą naziemną musi zapewnić w pakiecie socjalnym dostęp
do wszystkich programów dostępnych naziemnie.

coś mi się wydaje, że dotyczy to tylko programów publicznych. W każdym razie u mnie w "socjalu" są tylko trzy publiczne i lokalny operatora.
Polsat wpakowali do droższych pakietów mimo, że naziemnie odbierany jest    b. dobrze.

Czy można na tę sieć nasłać jakiś urząd? Np. Steżyńską z Urzędu
Komunikacji Elektronicznej czy jak to się nazywa? Czy oni takimi
pierdołami się nie zajmują?

wysłać majla z zapytaniem nie zaszkodzi. Być może także warto zasięgnąć języka w UOKiK.
Podobny problem jest ze świadczeniem internetu przez kabel. Operator uzależnia dostarczanie sieci od wykupienia pakietu TV - i to najdroższego. Na chłopski rozum jest to zabronione prawem wiązanie usług - vide nauczka, jaką dostała TPSA za wiązanie dostępu do Neostrady od wykupienia abonamentu telefonicznego. Być może jednak jest jakiś kruczek w przepisach, pozwalający kablówkom na stosowanie takich praktyk.

--
Bogdan

Kablówka i pakiet socjalny?