Kabriolet w ogóle

Data: 2011-05-18 08:38:07
Autor: Artur\(m\)
Kabriolet w ogóle

Użytkownik "Jackare" <123@123.tralala.com> napisał w wiadomości news:iqun7f$l2p$1node2.news.atman.pl...
chyba chce kabrioleta.
[...]
Czy kabrio ma jakieś istotne cechy przez które jest mniej komfortowy w eksploatacji od auta ze stałą budą?

Nie wiem nie jeździłem, ale gdy muszę otworzyć szyberdach to zona narzeka,
 że jej słońce przeszkadza. Chyba, że żona/ panna nosi (eleganckie) kapelusze.
Ja bym może kupił jako dodatkowe.
Brile na nosie, zimny łokieć - na światłach, robi na panienkach wrażenie.
Rozsiewasz wokół szelmowskie spojrzenia, mrugasz oczkiem,....

[...]
To nie ma być główne i jedyne auto w domu.
To ja bym kupił.

Artur(m)

Kabriolet w ogóle