Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!

Data: 2011-01-12 01:24:53
Autor: Antenka
Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!
Stek kłamstw!

Antenka

Data: 2011-01-12 03:29:39
Autor: zbig
Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!
On 12 Sty, 10:24, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Stek kłamstw!

Antenka

Osoba, która próbuje trudnej sztuki poezji, powinna znać swój język
ojczysty, tej ojczyzny, której tak wytrwale broni przed różnymi
zakusami obcych.
W języku polskim mówi się "łże". Taka jest w tym trudnym języku forma
czasownika "łgać" w 1. os. liczby pojedynczej czasu teraźniejszego.

Data: 2011-01-12 03:43:41
Autor: robertbig
On 12 Sty, 12:29, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

W języku polskim mówi się "łże". Taka jest w tym trudnym języku forma
czasownika "łgać" w 1. os. liczby pojedynczej czasu teraźniejszego.

Ona jest z tych "patriotów" co robia z polskiej flagi szmte do
bazgrania po niej sprejem.
By wyartykułować swoje "hasła"
Takiej to klasy jest patriotyzm.

Data: 2011-01-12 03:46:16
Autor: robertbig
Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!
On 12 Sty, 10:24, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Stek kłamstw!

Antenka

Pisze się   sobaka. Debilko.

Data: 2011-01-12 14:42:55
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
robertbig wrote:

On 12 Sty, 10:24, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Stek kłamstw!

Antenka

Pisze się   sobaka. Debilko.

Pisze się "??????", a wymawia sabaka, miglancu.
--
Pit

Data: 2011-01-12 09:50:20
Autor: Antenka
On 12 Sty, 14:42, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:

Pisze się "??????", a wymawia sabaka, miglancu.<

Właśnie dla debila, który podpisuje się "dużyrobert", napisałam tak
jak się wymawia. Ów rusycysta chciał zabłysnąć, ale nie zna ruskiego
alfabetu.

Antenka

Data: 2011-01-12 15:15:01
Autor: robertbig
On 12 Sty, 18:50, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

Właśnie dla debila, który podpisuje się "dużyrobert", napisałam tak
jak się wymawia. Ów rusycysta chciał zabłysnąć, ale nie zna ruskiego

Pas
Nie znam skurwysyństwa. Choc mnie próbowali przez kilka lat nauczyc.

Data: 2011-01-12 18:15:07
Autor: obserwator
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Właśnie dla debila, który podpisuje się "dużyrobert", napisałam tak
jak się wymawia. Ów rusycysta chciał zabłysnąć, ale nie zna ruskiego

niektorzy sowieccy dezinformatorzy, a ten rozwla to forum dosc profesjonalnie
w;g w? sugestii Suworowa, celowo tak pisza, aby wlasnie ktos stwierdzil, ze on
nie zna alfabetu rosyjskiego i pomyslal, ze on nie moze byc w takim razie
kacapem, tylko kims kto wyraza swoje poglady np. na temat opozycji czy
Kosciola Katolickiego.

Data: 2011-01-12 18:24:09
Autor: obserwator
Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!

Slawomir Skrzypek ktory zginal po Smolenskiem, zajmowal sie m.innymi problemem
dzialajacej w Polsce agentury obcej. PiS mial opracowany program likwidacji wplywow tej agentury, ktora rozklada
panstwo od srodka. S.P. Slawomir Skrzypek, byl powaznie zaangazowany w realizacje tego programu.

W panstwie bezprawia, agentura czuje sie najlepiej, bo moze dzialac
skuteczniej przeciwko panstwu ktore chce zdominowac i zniewolic.

Data: 2011-01-12 11:19:18
Autor: Antenka
On 12 Sty, 19:24, "obserwator " <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

I to kolejny dowód na to, że mieliśmy do czynienia z zamachem :- /.

Antenka

Data: 2011-01-12 19:25:41
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 19:24, obserwator pisze:
[...]

Od zewnątrz, bo decydenci znajdują się na zewnątrz.

Data: 2011-01-12 18:36:53
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

Od zewnątrz, bo decydenci znajdują się na zewnątrz.

od wewnatrz tez. Ci sa najgrozniejsi. W Polsce pozostalo sporo sowietow ktorzy
maja obywatelstow polskie, a ktorzy tu zostali ulokowani za PRL-u.
W mediach i specsluzbach nadal spokojnie dzialaja.

Teraz wypuscili kolejnych spiochow zwiaznych z WSI, a ktorzy przekazuja dezinformacje na temat katastrofy lotniczej pozornie sprzeczne ze soba, ale z
pozycji eksperow. Na GW dzisiaj byl juz zamieszczony komentarz przekazanego
Polsce raportu MAK przez takiego wlasnie spiocha; Michala Fiszera.

Innym bardzo aktywnym dezinformatorem, wypowiadajacym sie z pozycji eksperta
od spraw lotnictwa, jest Tomasz Hypki.

Data: 2011-01-12 15:21:52
Autor: robertbig
On 12 Sty, 19:36, " obserwator" <darz_bor.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Polsce raportu MAK przez takiego wlasnie spiocha; Michala Fiszera.

Innym bardzo aktywnym dezinformatorem, wypowiadajacym sie z pozycji eksperta
od spraw lotnictwa, jest Tomasz Hypki.

mamo ! maminko ! co ten człowieczyna bredzi ?!

Aaaa. To pewnie dlatego , ze Fiszer latał na Su22,
a Hypki wyciaga Klichowi jego przekrety z us-manami

Agenty po chuju.
Musze im donieśc , bo zyja cimniaki w błogiej nieswiadomosci
LOL

Data: 2011-01-12 19:43:01
Autor: u2
W dniu 2011-01-12 19:36,  obserwator pisze:
Od zewnątrz, bo decydenci znajdują się na zewnątrz.
od wewnatrz tez. Ci sa najgrozniejsi.

Zauważ, że Donald T. i Janusz P. mają obrażające ich nazwiska wiec
dlatego zapewne działają na niekorzyść Polski, bo nienawidzą Polaków za
krzywdę którą im wyrządzili nazywając ich tak a nie inaczej.

A nazwiska świadczą, że tak pogardliwie ich przodków nazwano w czasach
zaborów, kiedy określano jednoznacznie swój-nie swój.

Dlatego nie zważając na interes Polaków dążą do władzy po trupach.

Data: 2011-01-12 14:46:37
Autor: dK

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:igkb60$nle$3news.onet.pl...
robertbig wrote:

[...]

Dobrze napisał, w  urzedowej transliteracji pisze się sobaka.

dK

Data: 2011-01-12 20:03:50
Autor: Papo Smurfo
Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!
Órzytkownik "dK" :
Stek kłamstw!
Antenka
Pisze się   sobaka. Debilko.
Pisze się "??????", a wymawia sabaka, miglancu.
Dobrze napisał, w  urzedowej transliteracji pisze się sobaka.

ale sabaka jest bardziej obraźliwa, sabaka putinu mać:O)

Data: 2011-01-12 10:28:46
Autor: dK
Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:4031c142-c032-442e-9fdf-46e1da707a3ek30g2000vbn.googlegroups.com...
Stek kłamstw!

===========
Kłamstwo trzeba UDOWODNIĆ. Masz dowody??

dK

Data: 2011-01-12 11:25:05
Autor: Tomy M.
Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!
W dniu 2011-01-12 10:28, dK pisze:
a UDOWODNIĆ. Masz dowody??

Nie bądź śmieszny, co drugie jej słowo to
"presja psychiczna" JAKIE MA DOWODY NA
TO ŻE TO BYŁO COŚ WIĘCEJ NIŻ ZWYCZAJNE
NAPIĘCIE KTÓRE WYSTĘPUJE U PILOTA PRZY
ABSOLUTNIE KAŻDYM LĄDOWANIU?!

Ty słuchasz co ona mówi, czy przyjmujesz
po prostu wtłoczoną Ci do głowy przez media wersję?!

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-12 11:29:12
Autor: dK

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d2d8185$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Już na meteo wykazałeś się znajomością .... techniki lotniczej...
Nie ma dwóch takich samych lądowań nawet gdy pilot nie ma na karku swojego pijanego wojskowego przełożonego...

dK

Data: 2011-01-12 11:34:52
Autor: Tomy M.
W dniu 2011-01-12 11:29, dK pisze:

Nie ma dwóch takich samych lądowań nawet gdy pilot nie ma na karku
swojego pijanego wojskowego przełożonego...

Są jakieś dowody na to że Błasik był w kabinie pilotów?
.... czy nadal tylko spekulujesz?
Uprzedzam Ĺźe raport MAK to nie dowĂłd, to raport.

Data: 2011-01-12 11:37:57
Autor: dK

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4d2d83d0$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Są.
Raport składa się z udowodniomych tez. Jest więc zbiorem dowodów.

dK

Data: 2011-01-12 22:59:19
Autor: Tomy M.
W dniu 2011-01-12 11:37, dK pisze:

Są.
Raport składa się z udowodniomych tez. Jest więc zbiorem dowodów.

Nie rozśmieszaj mnie. Prawda ...jak w radiu Erewań.

Data: 2011-01-12 10:55:17
Autor: Antenka
Kacapska wydra łgała jak ruskaja sabaka!
On 12 Sty, 10:24, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Stek kłamstw!

Antenka

Teraz jest pięknie

Antenka

Data: 2011-01-12 15:24:56
Autor: robertbig
On 12 Sty, 19:55, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
On 12 Sty, 10:24, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Stek kłamstw!

> Antenka

Teraz jest pięknie

Antenka

Antenka.
Bo ci o 3-ciej latarnie wyłacza.
Śmigaj sprzedawac wdzieki. Może ktos da sie nabrac ?
Nie lekaj sie. Idż do swiatłości
Nie trac wiary.
:))))))))))))))))))))))

Data: 2011-01-12 11:29:00
Autor: Dobrodziej
[...]

Ale jakże bolesnych dla pisowskich oszołomów!

BB

Data: 2011-01-12 19:43:01
Autor: Panslavista
Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:4031c142-c032-442e-9fdf-46e1da707a3ek30g2000vbn.googlegroups.com...
Stek kłamstw!

Antenka

A co? Mają napisać, że morświn i "ślachcic" wykonali nakazane działania?

Data: 2011-01-12 11:28:41
Autor: Antenka
On 12 Sty, 19:43, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

Stek kłamstw!

Antenka

A co? Mają napisać, że morświn i "ślachcic" wykonali nakazane działania?

Pan Slavie, przypomnij mi szybciutko co za kanalie kryją się, za owymi
pseudonimami. Nie pamiętam. Z góry dziękuję ;-)

Antenka

Kacapska wydra łga jak ruskaja sabaka!