Kacapski szwindel

Data: 2010-06-17 08:22:31
Autor: jadrys
Kacapski szwindel

ze stenogramami:

  http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Stenogramy-Tu-154-sa-pelne-bledow,wid,12379542,wiadomosc_prasa.html

Teraz już wiemy co im zajęło tak dużo  czasu, - manipulacja i fałszerstwo zapisów.

Data: 2010-06-17 08:33:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacapski szwindel

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hvcevo$dc7$1news.onet.pl...

[...]

No to poczekajmy jeszcze kilka dni i będziemy mogli przeczytać stenogramy sporządzone przez polskich fachowców.
Mówię kilka dni, bo to chyba już ponad tydzień jak otrzymaliśmy taśmy od ruskich.
Zżymaliście się na opieszałość ruskich ekspertów (2 miesiące), to dwa tygodnie polskim starczy aż nadto.

Data: 2010-06-17 08:37:10
Autor: jadrys
Kacapski szwindel

[...]

Osobiście myślę że kacap sfałszował całe zapisy, tak że polscy eksperci już nic nowego nie wykryją w tych zapisach.

Data: 2010-06-17 09:18:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacapski szwindel

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hvcfr1$fkl$1news.onet.pl...

[...]

Tak, to możemy pieprzyć od rana do nocy i odwrotnie.
Trzeba mieć dowody fałszerstwa.
I tu ma zastosowanie słynne powiedzenie Jarusia: "nikt nas nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe".
Po zakończeniu dochodzenia, jedni się zgodzą z wynikami i konkluzją, a inni nie uwierzą i tak będzie do końca świata i jeden dzień dłużej.

Data: 2010-06-17 16:32:30
Autor: jadrys
Kacapski szwindel

[...]

A niby skąd te dowody? A jeżeli nie było tego szwindla kacapskiego, to dlaczego jakaś niezależna międzynarodowa komisja nie odsłuchiwała tych zapisów? Dlaczego Ruski nikogo nie dopuścili spoza swojego grona? I dlaczego to wszystko tak długo trwało?

Data: 2010-06-17 16:46:33
Autor: u2
Kacapski szwindel
W dniu 2010-06-17 16:32, jadrys pisze:
[...]

Bo ruscy czekiści doskonale wiedzieli jak postąpi Plusk i jego pełobanda.

Data: 2010-06-17 23:00:10
Autor: jadrys
Kacapski szwindel
W dniu 2010-06-17 16:46, u2 pisze:
[...]

Chyba tak, Putin to bystry facet. Doskonale poznał się na Tusku. Wystarczyło powiedzieć mu parę gładkich (nic nie znaczących) słówek, i Tusk już położył uszy po sobie -  nie śmiąc nawet zaproponować wspólnego śledztwa w tej sprawie.

Data: 2010-06-17 17:40:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacapski szwindel

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hvdbmg$b3i$2news.onet.pl...

[...]

Długo, czy krótko. Ocena jest subiektywna.
Katastrofa 10 kwietnia.
Transkrypcja u nas 1 czerwca.
Niecałe dwa miesiące.
Twierdzimy, że to długo.

Zobaczymy jak nasze orły się uwiną.
To jak długo będą odczytywać taśmy? Dwa tygodnie?
A jak będzie o wiele dłużej, to co? Rozstrzelasz ich?

Reszta to jest zwykłe pierdolenie, żeby coś pierdolić.
Wiecie wszyscy, że dochodzenie w sprawie katastrof trwa powyżej jednego roku. I wasze biadolenie, groźby, podejrzenia i co tam jeszcze wymyślicie, nie skrócą tego czasu.

Data: 2010-06-17 17:58:40
Autor: u2
Kacapski szwindel

Zobaczymy jak nasze orły się uwiną.
To jak długo będą odczytywać taśmy? Dwa tygodnie?
A jak będzie o wiele dłużej, to co? Rozstrzelasz ich?

Każdy sądzi po sobie, B.Idziu. A brak oryginałów uniemożliwa ekspertyzę
fonoskopijną i mechanoskopijną.

Data: 2010-06-17 18:12:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacapski szwindel

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1a4631$0$17084$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czyli nasze orły nie odczytają tych taśm?

Data: 2010-06-17 18:16:56
Autor: u2
Kacapski szwindel
Każdy sądzi po sobie, B.Idziu. A brak oryginałów uniemożliwa ekspertyzę
fonoskopijną i mechanoskopijną.

Czyli nasze orły nie odczytają tych taśm?

Odczytają tylko kopie, A to nie to samo co oryginały B.Idziu.

Data: 2010-06-17 19:27:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacapski szwindel

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1a4a79$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
Każdy sądzi po sobie, B.Idziu. A brak oryginałów uniemożliwa ekspertyzę
fonoskopijną i mechanoskopijną.

Czyli nasze orły nie odczytają tych taśm?

Odczytają tylko kopie, A to nie to samo co oryginały B.Idziu.

To mi wyjaśnij czym się kopie różnią od oryginału? I wyjaśnij mi na jakich materiałach ruscy pracowali?

Data: 2010-06-17 19:42:24
Autor: u2
Kacapski szwindel
Odczytają tylko kopie, A to nie to samo co oryginały B.Idziu.

To mi wyjaśnij czym się kopie różnią od oryginału? I wyjaśnij mi na
jakich materiałach ruscy pracowali?

Pracowali, byle tylko zatrzeć ślady oraz okraść zwłoki.

Data: 2010-06-17 19:50:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacapski szwindel

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1a5e81$0$2598$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie weksluj.
Odpowiedz mi: na jakich taśmach pracowali rosyjscy eksperci?
Czym zawartość kopii taśm różni się od zawartości oryginalnych taśm?

Data: 2010-06-17 19:53:45
Autor: u2
Kacapski szwindel

Odpowiedz mi: na jakich taśmach pracowali rosyjscy eksperci?
Czym zawartość kopii taśm różni się od zawartości oryginalnych taśm?

Tego bez oryginału nie stwierdzisz B.Idziu.

Data: 2010-06-17 22:58:26
Autor: jadrys
Kacapski szwindel

[...]

Z pewnością na oryginałach, Jednak to orginały mogły zostać skopiowane i leżą gdzieś na półce w Rosyjskiej bezpiece.  Natomiast my dostaniemy ( o ile to kiedykolwiek nastąpi) zmanipulowane oryginały.

Drugie pytanie - kopia może był sfałszowana w stosunku do oryginału.

Data: 2010-06-17 23:22:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacapski szwindel

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hve2d9$gpk$3news.onet.pl...

[...]

Na czym tę pewność opierasz?

Data: 2010-06-18 07:57:10
Autor: jadrys
Kacapski szwindel

[...]

Żadnej pewności - To tylko poszlaki - wnioski do których doszedłem sam obserwując wnikliwie prowadzone przez Rosjan śledztwo. Ich zachowanie od początku przeczy temu że chcą nam powiedzieć prawdę.

Data: 2010-06-18 08:25:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacapski szwindel

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hvf1sh$dec$1news.onet.pl...

[...]

Ale napisałeś: "Z pewnością na oryginałach".
I to Cię dyskwalifikuje w tej dyskusji.
Nie masz najmniejszego pojęcia o procedurach jakie zostały zastosowanie przy odczytywaniu zawartości taśm.
Przysrywasz ruskim tylko po to żeby przysrać w myśl zasady, jaka została wyrażona w jednym z filmów z okresu PRL: jeśli on jest pijakiem, to na pewno jest złodziejem i kurwiarzem.

Nie ma sensu dalsze przelewanie pustego w próżne.

Data: 2010-06-18 08:45:00
Autor: jadrys
Kacapski szwindel

[...]

A na czym do diabła mieli pracować Ruskie,  jak nie na oryginalnych zapisach z czarnych skrzynek?

I to Cię dyskwalifikuje w tej dyskusji.
Nie masz najmniejszego pojęcia o procedurach jakie zostały zastosowanie przy odczytywaniu zawartości taśm.

W tej sprawie  nie mam żadnych wątpliwości. Kacapy pracowali na oryginalnych zapisach.

Przysrywasz ruskim tylko po to żeby przysrać w myśl zasady, jaka została wyrażona w jednym z filmów z okresu PRL: jeśli on jest pijakiem, to na pewno jest złodziejem i kurwiarzem.

Mam tylko duże, uzasadnione wątpliwości  co do ich uczciwości w tej sprawie. A ogólnie, to kacapów nawet lubię.

Nie ma sensu dalsze przelewanie pustego w próżne.

A ty jesteś od negacji tego co ja napisałem.. Ty akurat się bardzo kwalifikujesz do prowadzenia dyskusji. A najbardziej te twoje merytoryczne argumenty.

Data: 2010-06-17 22:59:17
Autor: jadrys
Kacapski szwindel

[...]

Po prostu nie wierzę że na pokładzie nowoczesnego samolotu mogą być do zapisywania zdarzeń stosowane narzędzia z epoki kamienia łupanego. Takie żeby półgodzinny zapis musiał być analizowany przez długie miesiące. To jakaś totalna ściema.

Data: 2010-06-17 09:31:26
Autor: Polok_Prawdziwy
Kacapski szwindel
Osobiście myślę że kacap sfałszował całe zapisy, tak że polscy eksperci już nic nowego nie wykryją w tych zapisach.

Znacysiem, co podług ciebie sfałsowały, jako prowda, tzn psycyna katastrofy była...?

Data: 2010-06-17 16:31:43
Autor: jadrys
Kacapski szwindel
W dniu 2010-06-17 09:31, Polok_Prawdziwy pisze:
Osobiście myślę że kacap sfałszował całe zapisy, tak że polscy eksperci
już nic nowego nie wykryją w tych zapisach.

Znacysiem, co podług ciebie sfałsowały, jako prowda, tzn psycyna katastrofy była...?

Myślę że swoje niedbalstwo zatuszowali...  Osobiście nie sądzę żeby to był zamach.

Data: 2010-06-17 16:42:03
Autor: Polok_Prawdziwy
Kacapski szwindel

> Znacysiem, co podług ciebie sfałsowały, jako prowda, tzn psycyna katastrofy
była...?

Myślę że swoje niedbalstwo zatuszowali...  Osobiście nie sądzę żeby to był zamach.

"Niedbalstwo"...!?

- aco łone wincyj natakim londowisku wojskowym ucyniń miały - wciongu 2 dni
mindzynarodowy AIRPORT pobudować cyjak...?

Toroz...,
adwa - cyto Kacapy nato londowanie siem uparły...!?

Łoj JAMDRYSIE, JAMDRYSIE...
- łodkond ci AMTENKA sparki nadstawiła, toś siem cosik nagowem psytempawy zrobił
i jasności niedostsegos...

Data: 2010-06-17 22:58:01
Autor: jadrys
Kacapski szwindel
W dniu 2010-06-17 16:42, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Chodzi o niedbalstwo w obsłudze lądującego samoloty. - Może podawali błędne namiary.. Może byli schlani, a może jeszcze coś innego.

Dwa - ale nie zabronili lądować...

Zupełnie nie rozumiem co Antenka może mieć wspólnego w jasnym i rzeczowym postrzeganiem rzeczywistości?

Data: 2010-06-18 08:38:52
Autor: Polok_Prawdziwy
Kacapski szwindel

> [...]

Dwa - ale nie zabronili lądować...

Zupełnie nie rozumiem co Antenka może mieć wspólnego w jasnym i rzeczowym postrzeganiem rzeczywistości?

Itu łodpedź mos (do zecowego postseganio)...!!!

"Zabronili londować"...!?

- jeśli ci łostseżenie np "UWAGA - łokrutnie głembokie wykopy", abo np. znak "8%
spadek drogi" postawiom, i tam wstempować, abo zjeżdżać niezabroniom, to bedzies
pretemsje mieć, jak dodoła wpadnies, abo siem tak ałtem rozpendzis, ze
niewyhamujes i w smrecka zasunies...!?

GUPIś JAMDRYSIE jak PISik...!!!

Az mi wstyd takim sposobem niewture zecy ci tłumacyć, bom za monżejszego ciem
mioł...

Data: 2010-06-18 21:25:15
Autor: jadrys
Kacapski szwindel
W dniu 2010-06-18 08:38, Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Przykro mi że cię zawiodłem.

Kacapski szwindel