Kacapy to z³odzieje jednak som

Data: 2011-01-12 23:31:33
Autor: Eulalia Browarek
Kacapy to z³odzieje jednak som
Najpierw ukradli kawa³ek Lecha Kaczyñskiego, teraz zniknê³o 20 kg Gosiewskiego. G³od tam u nich wielki musi byæ.

Zennon

Data: 2011-01-12 23:22:13
Autor: MH
Kacapy to z³odzieje jednak som
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisa³(a):
Najpierw ukradli kawa³ek Lecha Kaczyñskiego, teraz zniknê³o 20 kg Gosiewskiego. G³od tam u nich wielki musi byæ.

Zennon
==============

B³asika chyba te¿ przedestylowali :)

MH

Data: 2011-01-13 00:53:28
Autor: raff

" MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:igld35$ocr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie ma to jak wysoki poziom dyskusji, nie ?

R.

Data: 2011-01-13 00:11:21
Autor: MH
Kacapy to z³odzieje jednak som
raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

" MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message =
> Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisa=B3(a):=20
>=20
> =3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
>=20
> B=B3asika chyba te=BF przedestylowali :)
>=20
> MH

Nie ma to jak wysoki poziom dyskusji, nie ?

R.
===========

Nawet tego nie ³apiesz D).. To¿ to zwyk³e "pod¶miechujki" s± !! Chcesz wysoki
poziom ??  To se znajd¼ na necie dzisiejsze wypowiedzi prezesa. Poszed³
dzisiaj po bandzie zgodnie z moimi prognozami..  I mo¿esz byæ pewien !! Ostatniego s³owa jeszcze nie powiedzia³ !!

MH

Data: 2011-01-13 09:26:06
Autor: Neko
Kacapy to z³odzieje jednak som
U¿ytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³

[...]

Czemu nasladujesz Cyca?

Data: 2011-01-13 09:57:01
Autor: Dobrodziej
Kacapy to z³odzieje jednak som

U¿ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2eb72e$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ot zazdro¶nik! ;-)

BB

Data: 2011-01-13 10:07:54
Autor: cyc
[...]

Ale Ci ten cyc wlazl za skore !. Cieszmy mnie to bo taki jest moj cel . Osmieszac , wykazywac glupote , dezawuowac idiotyzmy takich jak Ty polglowkow , podrasowanym rydzykowym slowem gowniarzy  , zwolennikow spiskowych teorii , tudziez innych kretynow .
Jak widac , udaje mi sie to . Ne powiem aby bylo to zajecie wymagajace ale to juz nie moja i mojego intyelektu zasluga , tylo Twojej , waszej bezdennej glupoty bo to ona czyni moje zajecie tak prostym !.

cyc

Data: 2011-01-13 09:34:24
Autor: Dobrodziej
Kacapy to z³odzieje jednak som

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igletv$i1s$1news.onet.pl...

[...]

I kto to mówi?!! Zapomnia³e¶ chamie jak obra¿a³e¶ pani± Annê Komorowsk±?

BB

Data: 2011-01-13 15:37:12
Autor: man
Kacapy to z³odzieje jednak som
Dnia 13-01-2011 o 00:53:28 raff <patagonia2389@onet.pl> napisa³(a):

Nie ma to jak wysoki poziom dyskusji, nie ?

R.

Akurat ty nie powiniene¶ siê na ten temat wypowiadaæ. Sam jeste¶ dyskutant  jak z koziej dupy klarnet.

Data: 2011-01-13 18:06:08
Autor: raff

"man" <fanky@yahoo.com> wrote in message news:op.vo838avqyzxuqwz-0c4c7384035c4...
[...]

Nie wiem kto ty jestes, wiec nie licz ze bede ci odpowiadal. Moge ci co najwyzej z buta dac. Chceta ?

R.

Data: 2011-01-13 11:22:36
Autor: dK
Kacapy to z³odzieje jednak som

U¿ytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igld35$ocr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz, dla mnie to s³owna profanacja zw³ok.
Trochê szacunku dla zmar³ych bez wzglêdu jaka by³a ich rola za ¿ycia. To siê nalezy ka¿demu.

dK

Data: 2011-01-13 11:31:07
Autor: Neko
Kacapy to z³odzieje jednak som
U¿ytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisa³

Wiesz, dla mnie to s³owna profanacja zw³ok.
Trochê szacunku dla zmar³ych bez wzglêdu jaka by³a ich rola za ¿ycia. To siê nalezy ka¿demu.

Podpisuje sie. Kazdego czlowieka - jesli nie byl zbrodniarzem jakims - nalezy
szanowac. Staram sie wyobrazic co czuje rodzina generala, gdy czyta
te moskiewskie pomyje. I trudno mi jest to wyobrazic sobie.

Nikt nie jest swiety, nikt nie jest nieskazitelny, ale kurcze ... :/

Data: 2011-01-13 11:39:27
Autor: dK
Kacapy to z³odzieje jednak som

U¿ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2ed497$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ale¿ prosta sprawa - upubliczniæ wyniki autopsji genera³a i sprawa bedzie jasna.
Ja j± rozumiem. sama kondferencja MAK-u nie by³± zbyt delikatna, ale mia³a taki cel. Celnie uderzyæ i obnarzyæ polsk± niekompetencje i to siê Rosjanom w 100% uda³o. Natomiast czym¶ innym jest sam tekst raportu. To pora¿aj±cy konkret.

dK

Data: 2011-01-13 11:31:34
Autor: Neko
Kacapy to z³odzieje jednak som
U¿ytkownik " MH" <logiznam@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³

B³asika chyba te¿ przedestylowali :)

Wstyd mi za ciebie...

Data: 2011-01-13 09:33:50
Autor: Dobrodziej
Kacapy to z³odzieje jednak som

U¿ytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browar.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igla5s$put$1news.net.icm.edu.pl...
Najpierw ukradli kawa³ek Lecha Kaczyñskiego, teraz zniknê³o 20 kg Gosiewskiego. G³od tam u nich wielki musi byæ.

Zennon

Czarne skrzynki te¿ zaje...li. Mo¿e s±dz±, ¿e to elektroniczne wersje ksi±zki kucharskiej z przepisem na ruskie pierogi?

BB

Kacapy to z³odzieje jednak som