Kackar / Góry Pontyjskie

Data: 2011-08-07 15:48:53
Autor: kajtek
Kackar / Góry Pontyjskie
Witam grupowiczów.

Czy ma ktoś może do sprzedania / pożyczenia książkę Kate Clow "Kackar: Trekking in turkey's black sea mountains"? Wiem, że można ją kupić w angielskich sklepach, ale mam już bilety na 26.08 i boję się, że książka może nie dojść do tego czasu.

Pozdrawiam!

Data: 2011-08-10 05:17:17
Autor: Maciek Rabsztyn
Kackar / Góry Pontyjskie
On Aug 8, 12:48 am, kajtek <cyprian.gr...@gmail.com> wrote:
[...]

Hej, jak tam byłem pare late temu, to ta książka była dostępna w
Yaylarar. Jak chcesz jakieś info o tych górach to pisz na priv.

pozdrawiam
Maciek

Data: 2011-08-10 06:48:58
Autor: marius
Kackar / Góry Pontyjskie
On 8 Sie, 00:48, kajtek <cyprian.gr...@gmail.com> wrote:
[...]

Witam!

....to chyba to:

http://sp.com.pl/Sklep.php?q=%3DTPCF3A201

pozdrawiam

mariusz

Data: 2011-08-10 23:16:08
Autor: Jar
Kackar / Góry Pontyjskie
> Czy ma ktoś może do sprzedania / pożyczenia książkę Kate Clow "Kackar:
Trekking in turkey's black sea mountains"? Wiem, że można ją kupić w angielskich sklepach, ale mam już bilety na 26.08

...to chyba to:

To z pewnością to. Pytanie, czy w SP aktualnie mają na stanie egzemplarz, czy tylko figuruje w ofercie. Sugerowałbym szybki telefon do nich. Ja sam mam stareńki [1989] przewodnik Trekking in Turkey z LP, nawet chyba miałem skany z rozdziału o Kackarze, niestety chwilowo nie mam jak sprawdzić, bo jeśli są, to na komputerze w pracy w pokoju pozbawionym na razie zasilania. To jest jakieś 9 podwójnych stron, w tym szkicowa mapka-graniówka. Od biedy mógłbym sfotografować na szybko te mapkę.
Pozdrawiam
-J.

Data: 2011-08-10 15:03:18
Autor: Kuba D
Kackar / Góry Pontyjskie
On 10 Sie, 23:16, "Jar" <jarwpawWYTNI...@interia.pl> wrote:

Trekking in turkey's black sea mountains"? Wiem, że można ją kupić w
angielskich sklepach, ale mam już bilety na 26.08

Hej!

Nie mam. Ale byłem dwa lata temu (więc jeszcze trochę szczegółów
pamiętam) i służę informacją.

Gdzie dokładnie chcecie chodzić?

My przeleźliśmy z Yukari Kavron do Olgunlaru (na początku pytając o
drogę a później sprawnie po kopczykach), a potem szliśmy na Kackar
Dagi (przepraszam za kaleczenie tureckiej ortografii) - tutaj dużą
pomocą był opis znaleziony na jakimś forum. Niestety link mi się
zapodział. Jak trzeba, mogę spróbować wygóglować.

Zamierzaliśmy też połazić rozgrzewkowo dookoła Yukari Kavron na
podstawie Kate takim mniej wydeptanym szlakiem - skończyło się
błądzeniem po chaszczach i bodaj ponaddobowym suszeniem się (akurat
padało, na północnej stronie gór non stop pada...). Choć tu akurat
porządny GPS pewnie by zwiększył przydatność przewodnika (z drugiej
strony - namiary GPS-owe do książki chyba można gdzieś ściągnąć z
sieci).

[...]

Nawet na pewno miałeś. Wnioskuję po tym, że ja mam je w poczcie w
mailu od Ciebie.
Mogę odesłać pod wskazany adres :).

Pozdrawiam,

Kuba

Data: 2011-08-11 19:02:40
Autor: Jar
Kackar / Góry Pontyjskie

> [...]

> rozdziału o Kackarze, niestety chwilowo nie mam jak sprawdzić

Nawet na pewno miałeś. Wnioskuję po tym, że ja mam je w poczcie w

He, he... Nie ma potrzeby ;-))))
 Ale może przydadza się wątkotwórcy, jeśli nie da rady przed wyjazdem kupić przewodnika Kate to zrób mu przysługę.
 Ja natomiast mam pytanie, skoro z tego co piszesz miałeś też w łapach przewodnik od Kasi C.:
 Czy [nadziei, nadziei...] mapy tam zawarte to mapy topo [choćby w stylu tych z The Lycian Way i St. Paul's Trail], czy też kolejna mutacja nieśmiertelnych tureckich graniówek?
Pozdrawiam
-J.

Data: 2011-08-17 03:10:17
Autor: Kuba D
Kackar / Góry Pontyjskie

 Ale moďż˝e przydadza siďż˝ wďż˝tkotwďż˝rcy, jeďż˝li nie da rady przed wyjazdem kupiďż˝ przewodnika Kate to zrďż˝b mu przysďż˝ugďż˝.

Oczywiście służę uprzejmie.

 Ja natomiast mam pytanie, skoro z tego co piszesz miaďż˝eďż˝ teďż˝ w ďż˝apach przewodnik od Kasi C.:
 Czy [nadziei, nadziei...] mapy tam zawarte to mapy topo [choďż˝by w stylu tych z The Lycian Way i St. Paul's Trail], czy teďż˝ kolejna mutacja nieďż˝miertelnych tureckich graniďż˝wek?
Pozdrawiam

Pamiętam jak przez mgłę, a pozostałych nie widziałem :). Na pewno było toto w postaci osobnego arkusza dołączanego do książki. Było kolorowe i niezbyt dokładne. Wydaje mi się, że były zaznaczone lasy i łączki, co do poziomic - nie pamiętam.

Pozdrawiam,

Kuba

Kackar / Góry Pontyjskie