Kacza telewizja !

Data: 2010-06-14 14:46:08
Autor: cyc
Kacza telewizja !
Sytuacja przejdzie juz do annalow telewizji , jako niedoscignione faszystowskie chamstwo .
W istniejacych  warunkach trzymanie choc jeden dzien dluzej w TV publicznej faszystow zwiazanych z Kaczynskim , to o jeden dzien za dlugo .
Zarzad TV zawiesil program Lisa bo ten wydaje sie byc faszystom prokomorowski .
Tego w cywilizowanym swiecie jeszcze ine bylo . Mam nadzieje , ze zasadzone odszkodowanie placic beda z  wlasnych kieszeni ci , ktorzy o takim " rozwiazaniu " zdecydowali a nie my przymusowi platnicy abonamentu . Szczytem bezprawia i lajdactwa jest to , ze ja mam placic na faszystowska telewizje bedac jej zagorzalym przeciwnikiem . To skandal , ktory mam nadzieje skonczy sie konsekwencjami dla tych , ktorzy sa temu winni .
Czuje sie najzwyczajniej obezwlaSNOWOLNIONY . mUSZE BOWIEM PLACIC NA TELEWIZJE , KTOREJ NIE OGLADAM I NIE CHCE OGLADAC BO to co ona proponuje KLoCI SIE  Z  ideologia , ktora jest mi bliska , placic musze tez na kosciol mimo tego , ze uwazam to za zwyczajne zlodziejstwo bo ten moim zdaniem powinien utrzymywac sie wylacznie z dobrowolnych skladek wiernych .
Kiedy stane sie pelnoprawnym i wolnym od bolszewickich przymusow obywatelem ?.
Za moje pieniadze w mediach sluchac musze polglowkow z RM lub pospieszalskich , co na jedno wychodzi .
Jesli PO i Komorowski po wygranych wyborach nie rozpedzie faszystow na cztery wiatry , nie powsadza winnych dokonujacych sie lajdactw do wiezien , to juz nigdy nie pojde do urny wyborczych .

cyc

Kacza telewizja !