Kacze dreszcze

Data: 2013-08-11 10:26:49
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacze dreszcze
Dziennik “New York Times” (ponoć uchodzący za lewicowy) donosi, że Polacy są już zmęczeni rządami Tuska, a to niechybnie oznacza, że na scenę może powrócić Pan Kaczor. Perspektywa PiS u władzy, w europejskich stolicach wywołuje dreszcze.

Myślę sobie jednak, że nie trzeba myszkować po europejskich stolicach w poszukiwaniu tych dreszczy. W samej tylko Polsce scenariusz Kaczor-Premier, wywołuje dreszcze wcale nie mniejsze niż w Paryżu czy Brukseli, a dodatkowo w parze z dreszczami idzie biegunka i rzyganie. Bo bądźmy szczerzy, rzygać się chce na sam widok Kaczora, wcale nie musi wracać do władzy.

Nie mniej… Szczerze wam powiem a nawet napiszę, że mnie ta perspektywa kaczorowych rządów to nawet cieszy na swój sposób. Sie bedzie działo po prostu.

Te kursujące na sygnale kibitki w te i z powrotem, te łapanki na ulicach, te listy gończe za Tuskiem i ferajną, to wieszanie na Placu Piłsudskiego zdrajców narodu i zaprzańców, szybko i sprawiedliwie osądzonych przez rękę sprawiedliwości Narodu Polskiego. Te ulice imienia Lecha Prezydenta Kaczyńskiego: pierwsza poprzeczna, dwudziesta czwarta podłużna, i pomniki, pomniki, pomniki…

Już sam nie wiem jakie i ile przyjemności może nas czekać i jak przednia może być to rozrywka. Europa też się ubawi i dreszcze przejdą im jak ręką odjął. Czekam z nadzieją i nawet tyłek wielokrotnie higienicznym zabiegom poddam, by Pan Kaczor mógł mnie cmoknąć.

http://tiny.pl/hbbtz

Data: 2013-08-11 09:28:14
Autor: Budzik
Kacze dreszcze
Osobnik posiadajcy mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

te listy gocze za Tuskiem i ferajn,

:)
A podobno jest niepisana zasada ze wadza poprzedniej wadzy nie rozlicza.
Powd oczywiscie jest bardzo egosityczny - boj si, ze nastepna wadza rozliczy ich.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")

Data: 2013-08-16 14:24:15
Autor: mi z okienka
Kacze dreszcze

Uytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomoci news:11082013.618AEDE4budzik61.poznan.pl...
| Osobnik posiadajcy mail bogdanid@neostrada.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

| :)
| A podobno jest niepisana zasada ze wadza poprzedniej wadzy nie rozlicza.

Nie ma takiej zasady. Platforma od pocztku zacza ostro rozlicza swoich poprzednikw. Ju na drugi dzie po wyborach przeszukiwali lotniska, eby Macierewicz im nie uciek, potem Pitera zacza gardowa, e rozliczy ich z kadego ukradzionego grosza, potem dwie sejmowe komisje powoali, eby zbada nielegalne dziaania PiS itd.

| Powd oczywiscie jest bardzo egosityczny - boj si, ze nastepna wadza
| rozliczy ich.

Platforma Obywatelska nie po to powstaa, eby ba si nastpnej wadzy. Platforma Obywatelska powstaa po to, eby Kaczory nigdy u tej wadzy si nie znaleli. A jeli nawet tak si zdarzyo, zadaniem PO byo odsun ich od wadzy i niedopuci, eby do rzdzenia kiedykolwiek powrcili.
Jednego ju ukatrupili, ale yje ten drugi. A jak dojdzie do wadzy to bdzie si mci...

Data: 2013-08-16 06:03:05
Autor: leming.show
Kacze dreszcze
Jednego ju ukatrupili, ale yje ten drugi. A jak dojdzie do wadzy to bdzie si mci...

To jeszcze nic, czesc grupowiczow zastanawia sie dlaczego Kaczor wynajal ochrone.

Data: 2013-08-19 11:00:50
Autor: Budzik
Kacze dreszcze
Osobnik posiadajcy mail miszokienka@.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

Jednego ju ukatrupili

Wybacz, ale nie bede kontynuowa irracjonalnej dyskusji.

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
Wtroba bya cay dzie ledziona

Data: 2013-08-19 13:23:43
Autor: mi z okienka
Kacze dreszcze

Uytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisa w wiadomoci news:19082013.6F1F8FEAbudzik61.poznan.pl...
| Osobnik posiadajcy mail miszokienka@.pl napisa(a) w poprzednim odcinku co nastpuje:

| Wybacz, ale nie bede kontynuowa irracjonalnej dyskusji.

 no dobra, nie ma dowodw, wic odszczekuj.
Ale w kaczusiowym mniemaniu ukatrupili, wic bedzie sie mci.

Data: 2013-08-19 15:00:38
Autor: Budzik
Kacze dreszcze
> [...]

 no dobra, nie ma dowodw, wic odszczekuj.
Ale w kaczusiowym mniemaniu ukatrupili, wic bedzie sie mci.
Odszczekuje to zdecydowanie za mao przy wypisywaniu takich bzdur :) --
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu take "_")
"Mio jest tryumfem wyobrani nad inteligencj."
Henry Louis Mencken

Data: 2013-08-11 10:55:24
Autor: A. Filip
Kacze dreszcze ("łapanki na ulicach") v. wiezienia-katownie CIA w RP3
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
[...]

A fundamenty tego twqojego "bad dream" nie zostały także położone laniem
sikiem prostym na konstytucyjne zakazy bezprawnego zatrzymania i tortur?

Jak chcesz przestrzegania standardów to ich przestrzegaj także tam gdzie
tobie niewygodnie. Bo w przypadku "śledztwa" w sprawie więzień-katowni
CIA w RP3 ja widzę tylko grę na czas, liczenie że sprawa się rozejdzie
po kościach i winni się wywiną.

Jeśli wywiadowi RP3 nie da się *udowodnić* że wiedzieli o
więzieniach-katowniach CIA to *może* są ciut profesjonalni.
Jeśli zaś naprawdę nie wiedzieli to są bandą nieprofesjonalnych partaczy nadających się w całości do zdegradowania do szeregowca i wywalenia  z pozbawieniem (wojskowej) emerytury.

--
A. Filip
Syn wykształcony w dzieciństwie, będzie radością oczu ojca, kiedy

Data: 2013-08-16 14:07:13
Autor: miś z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:jffi39tzifd8b0.huge.strangled.net...

> [...]
| tobie niewygodnie. Bo w przypadku "śledztwa" w sprawie więzień-katowni
| CIA w RP3 ja widzę tylko grę na czas, liczenie że sprawa się rozejdzie

   a nie mógłbyś gościu przestać nudzić na temat tego CIA? Co tu CIA złego zrobiło? Chyba tylko paru komuszkom weszło za skórę (razem z tym 'okropnym' Reaganem) i teraz chcecie się podzielić swoim bólem ze wszystkimi?

Data: 2013-08-16 17:41:00
Autor: A. Filip
miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

> [...]

   a nie mógłbyś gościu przestać nudzić na temat tego CIA? Co tu CIA złego zrobiło? Chyba tylko paru komuszkom weszło za skórę (razem z tym 'okropnym' Reaganem) i teraz chcecie się podzielić swoim bólem ze wszystkimi?

<ironia> CIA na terenie RP3 podtarło sobie _i wywiadowi RP3_ dupę
konstytucją RP3 [zakaz tortur (art. 40) i zakaz bezprawnego zatrzymania
(art. 41))  ale konstytucja RP3 to taka mała błahostka że ktoby się tam
taką drobną  duperelą przejmował ;-) </ironia>

http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/2.htm

Jak chcesz twierdzić że dla RP3 jej własna konstytucja ma wartość
papieru toaletowego to napisz to wprost.

--
A. Filip
Twój język jest twoim wierzchowcem: jeżeli go strzeżesz, on ciebie

Data: 2013-08-16 09:34:38
Autor: leming.show
Kacze dreszcze ("apanki na ulicach") v. wiezienia-katownie CIA w RP3
Jak chcesz twierdzi e dla RP3 jej wasna konstytucja ma warto

papieru toaletowego to napisz to wprost.

Sami sedziowie to przyznali, zadne novum. Wyjatkiem sa lub beda Wegry, niejaki Orban chce to zmienic, przynajmniej u siebie, stad te ataki na niego.

Data: 2013-08-16 22:49:01
Autor: A. Filip
leming.show@gmail.com pisze:
[...]

A przyznali to wprost czy okrężnie?
Bo jakby przyznali wprost to można ich z miejsca zwolnić (z odbierania
pensji) w ramach oszczędności budżetowych Rostowskiego :-)

--
A. Filip
Kawa powinna być czarna jak smoła, słodka jak pszczoła i gorąca jak smoła.

Data: 2013-08-16 14:16:41
Autor: leming.show
Kacze dreszcze ("apanki na ulicach") v. wiezienia-katownie CIA w RP3
A przyznali to wprost czy okrnie?

Bo jakby przyznali wprost to mona ich z miejsca zwolni (z odbierania

pensji) w ramach oszczdnoci budetowych Rostowskiego :-)

Nie wiem czy im tak wolno oficjalnie mowic co mysla, przyznali na jakims spotkaniu. Niestety musial bym przeszukac godziny jutubowego materialu zeby to odszukac.

Data: 2013-08-16 21:06:53
Autor: miś z okienka

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:b9o8b6hvyfd8g5.huge.strangled.net...
> [...]
| > |
> [...]
|
| Jak chcesz twierdzić że dla RP3 jej własna konstytucja ma wartość
| papieru toaletowego to napisz to wprost.

  a nie wiedziałeś o tym?

Data: 2013-08-16 22:45:08
Autor: A. Filip
Kacze dreszcze ("łapanki na ulicach") v. wiezienia-katownie CIA w RP3
miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

| > |
> [...]
|
| Jak chcesz twierdzić że dla RP3 jej własna konstytucja ma wartość
| papieru toaletowego to napisz to wprost.

Ja tylko czekam tylko _jak_ (rozweselająco i nieprzekonywająco)
polikierstwo RP3 i wszystko jak leci łykają będą temu zaprzeczać :-)

Bo na razie wychodzi mi że konstytucja RP3 (będąca _ponoć_ prawem
najwyższym RP3) obowiązuje za wyjątkiem _przynajmniej_ przypadków kiedy UE i USA  nie jest wygodnie by obowiązywała :-)

--
A. Filip
Człowiek cały wiek uczy się, a durniem umiera.   -- Przysłowie polskie

Data: 2013-08-17 11:10:55
Autor: miś z okienka
> [...]
| najwyższym RP3) obowiązuje za wyjątkiem _przynajmniej_ przypadków
| kiedy UE i USA  nie jest wygodnie by obowiązywała :-)

Jeśli chodzi o UE, to sprawa jest ewidentna, że chcą być ponad konstytucjami krajów członkowskich. A jeśli ktoś temu ulega, to nie ma sie co dziwić USA. Widzą frajerów, to i sami chcą skorzystać.

Data: 2013-08-24 19:07:01
Autor: Towarzysz Gnój
> [...]

| A fundamenty tego twqojego "bad dream" nie zostały także położone laniem
| sikiem prostym na konstytucyjne zakazy bezprawnego zatrzymania i tortur?

 on ci powiedział, że tego chce?
Buuu-ha-ha!

Data: 2013-08-16 14:01:01
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52074ac8$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| w parze z dreszczami idzie biegunka i rzyganie. Bo bądźmy szczerzy, rzygać

   no szczerze mówiąc mnie też chce się żygać na widok tego Kaczora, ale nie przeszkadzało by mi, gdyby doszedł do władzy. No cóż... władza to nie festiwal gwiazd. Są tacy, którzy dostaną ataku wscieklizny, gdy ludzie Kaczorka zaczną ich rozliczać. Będzie niezły ubaw!
_
misio-pysio

Data: 2013-08-16 19:12:41
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-16 14:01, miś z okienka pisze:

[...]

Kogo rozliczać? Ot jedyne co zrobi to pobudzi "polską gospodarkę" poprzez rządowe zamówienia na pomniki, i zacznie na stara skalę sponsorować kościół. Być może jeszcze się szarpnie na wprowadzenie cenzury w necie.. To będą całe zmiany po dojściu do koryta tego kata LPR i Samoobrony.

Data: 2013-08-16 21:09:20
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kulmjs$mpd$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| poprzez rządowe zamówienia na pomniki, i zacznie na stara skalę
| sponsorować kościół. Być może jeszcze się szarpnie na wprowadzenie

Nie pamietam, żeby coś takiego groziło za kaczych czasów. Natomiast ze strony PO owszem...

Data: 2013-08-17 10:58:16
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 16.08.2013 21:09, miś z okienka pisze:

> [...]
| cenzury w necie..

Nie pamietam, żeby coś takiego groziło za kaczych czasów. Natomiast ze strony PO

Masz coś słabą pamięć.. Były naganne słowa o piciu piwa i oglądaniu pornosów w necie. Było to o wiele grożnioejsze niż to częste poszczekiwanie p. Tuska.

Data: 2013-08-17 12:36:21
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ilih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kunduq$p2t$1usenet.news.interia.pl...
> [...]
| >

| Masz coś słabą pamięć.. Były naganne słowa o piciu piwa i oglądaniu
| pornosów w necie. Było to o wiele grożnioejsze niż to częste

Przepchnięcie ACTA nazywasz poszczekiwaniem?

Data: 2013-08-19 15:54:14
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-17 12:36, miś z okienka pisze:

| Masz coś słabą pamięć.. Były naganne słowa o piciu piwa i oglądaniu
| pornosów w necie. Było to o wiele grożnioejsze niż to częste
| poszczekiwanie p. Tuska.

Przepchnięcie ACTA nazywasz poszczekiwaniem?

Próbny balon. I ja się nie boję międzynarodowego prawa, ja się boję edyktu jakiegoś rodzimego, nawiedzonego imbecyla.

Data: 2013-08-19 23:38:26
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kut825$pc$3node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-08-17 12:36, miś z okienka pisze:

| > |

| Próbny balon.

Ładny balon... Gdyby nie te młodzieżowe zadymy,  to już byśmy bekali za byle linka.

Data: 2013-08-20 19:38:14
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-19 23:38, miś z okienka pisze:

| Próbny balon.

Ładny balon... Gdyby nie te młodzieżowe zadymy,  to już byśmy bekali za byle
linka.

Raczej gdyby nie córka Tuska. Sam przyznał że to ona wytłumaczyła mu że źle postąpił.

Data: 2013-08-20 22:03:52
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kv09he$a94$1node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-08-19 23:38, miś z okienka pisze:

| > |

| Raczej gdyby nie córka Tuska. Sam przyznał że to ona wytłumaczyła mu że
| źle postąpił.

    to raczej on się tak tłumaczył, ze ustąpił..

Data: 2013-08-23 13:51:49
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-20 22:03, miś z okienka pisze:
> [...]
| źle postąpił.

     to raczej on się tak tłumaczył, ze ustąpił..

W tej kwestii nie ma powodu aby mu nie wierzyć.

Data: 2013-08-23 16:52:57
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

> [...]
| > | > |
> [...]
| > |
| > |

| W tej kwestii nie ma powodu aby mu nie wierzyć.

  naiwny to ty jesteś...
Dlaczego córka nie 'wytłumaczyła' mu tego przed zadymami? Dlaczego nie 'wytłumaczyła' mu likwidacji OFE i wielu innych posunieć, które dotykaja młodych, lub w przyszłości ich dotkną?

Data: 2013-08-24 15:27:56
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-23 16:52, miś z okienka pisze:

> [...]

Dlaczego córka nie 'wytłumaczyła' mu tego przed zadymami? Dlaczego nie
'wytłumaczyła' mu likwidacji OFE i wielu innych posunieć, które dotykaja

Naiwny? Ja w odróżnieniu od ciebie operuję faktami, a nie domysłami. Myślę że likwidację OFE także ona mu doradziła, jest to krok w bardzo dobrym kierunku.

Data: 2013-08-24 16:17:05
Autor: Towarzysz Gnój
Kacze dreszcze

> [...]
| >

| Naiwny? Ja w odróżnieniu od ciebie operuję faktami, a nie domysłami.
| Myślę że likwidację OFE także ona mu doradziła

Brawo towarzyszu Trybun!
Postępowe myślenie to nie jakieś burżuazyjne domysły. Jak Słowo stało się Ciałem, tak Wasza Myśl staje się Faktem!
 z Partyjnym Pozdrowieniem!
gru.pl

Data: 2013-08-24 12:16:25
Autor: Towarzysz Gnój
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
|W dniu 2013-08-19 23:38, miś z okienka pisze:

| > |

| Raczej gdyby nie córka Tuska. Sam przyznał że to ona

Sam się przyznał, czy daliście mu w papę?

 wytłumaczyła mu że

Data: 2013-08-24 15:28:09
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-24 12:16, Towarzysz Gnój pisze:

| Raczej gdyby nie córka Tuska. Sam przyznał że to ona

Sam się przyznał, czy daliście mu w papę?

Sorry, ale kompletnie nie rozumiem pytania.

Data: 2013-08-24 16:03:40
Autor: Towarzysz Gnój
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kvacd6$pik$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-08-24 12:16, Towarzysz Gnój pisze:
| > |

| Sorry, ale kompletnie nie rozumiem pytania.

to lepiej wracajcie do swoich tramwajarek..

Kacze dreszcze