Kacze dreszcze

Data: 2013-08-16 14:01:01
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52074ac8$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
| Dziennik “New York Times” (ponoć uchodzący za lewicowy) donosi, że Polacy są
| już zmęczeni rządami Tuska, a to niechybnie oznacza, że na scenę może
| powrócić Pan Kaczor. Perspektywa PiS u władzy, w europejskich stolicach
| wywołuje dreszcze.
|
| Myślę sobie jednak, że nie trzeba myszkować po europejskich stolicach w
| poszukiwaniu tych dreszczy. W samej tylko Polsce scenariusz Kaczor-Premier,
| wywołuje dreszcze wcale nie mniejsze niż w Paryżu czy Brukseli, a dodatkowo
| w parze z dreszczami idzie biegunka i rzyganie. Bo bądźmy szczerzy, rzygać
> [...]

   no szczerze mówiąc mnie też chce się żygać na widok tego Kaczora, ale nie przeszkadzało by mi, gdyby doszedł do władzy. No cóż... władza to nie festiwal gwiazd. Są tacy, którzy dostaną ataku wscieklizny, gdy ludzie Kaczorka zaczną ich rozliczać. Będzie niezły ubaw!
_
misio-pysio

Data: 2013-08-16 19:12:41
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-16 14:01, miś z okienka pisze:

[...]

Kogo rozliczać? Ot jedyne co zrobi to pobudzi "polską gospodarkę" poprzez rządowe zamówienia na pomniki, i zacznie na stara skalę sponsorować kościół. Być może jeszcze się szarpnie na wprowadzenie cenzury w necie.. To będą całe zmiany po dojściu do koryta tego kata LPR i Samoobrony.

Data: 2013-08-16 21:09:20
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kulmjs$mpd$1node2.news.atman.pl...

> [...]
| poprzez rządowe zamówienia na pomniki, i zacznie na stara skalę
| sponsorować kościół. Być może jeszcze się szarpnie na wprowadzenie

Nie pamietam, żeby coś takiego groziło za kaczych czasów. Natomiast ze strony PO owszem...

Data: 2013-08-17 10:58:16
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 16.08.2013 21:09, miś z okienka pisze:

> [...]
| cenzury w necie..

Nie pamietam, żeby coś takiego groziło za kaczych czasów. Natomiast ze strony PO

Masz coś słabą pamięć.. Były naganne słowa o piciu piwa i oglądaniu pornosów w necie. Było to o wiele grożnioejsze niż to częste poszczekiwanie p. Tuska.

Data: 2013-08-17 12:36:21
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ilih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kunduq$p2t$1usenet.news.interia.pl...
|W dniu 16.08.2013 21:09, miś z okienka pisze:
| > |

| Masz coś słabą pamięć.. Były naganne słowa o piciu piwa i oglądaniu
| pornosów w necie. Było to o wiele grożnioejsze niż to częste
| poszczekiwanie p. Tuska.

Przepchnięcie ACTA nazywasz poszczekiwaniem?

Data: 2013-08-19 15:54:14
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-17 12:36, miś z okienka pisze:

| Masz coś słabą pamięć.. Były naganne słowa o piciu piwa i oglądaniu
| pornosów w necie. Było to o wiele grożnioejsze niż to częste
| poszczekiwanie p. Tuska.

Przepchnięcie ACTA nazywasz poszczekiwaniem?

Próbny balon. I ja się nie boję międzynarodowego prawa, ja się boję edyktu jakiegoś rodzimego, nawiedzonego imbecyla.

Data: 2013-08-19 23:38:26
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kut825$pc$3node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-08-17 12:36, miś z okienka pisze:

| > |

| Próbny balon.

Ładny balon... Gdyby nie te młodzieżowe zadymy,  to już byśmy bekali za byle linka.

Data: 2013-08-20 19:38:14
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-19 23:38, miś z okienka pisze:

| Próbny balon.

Ładny balon... Gdyby nie te młodzieżowe zadymy,  to już byśmy bekali za byle
linka.

Raczej gdyby nie córka Tuska. Sam przyznał że to ona wytłumaczyła mu że źle postąpił.

Data: 2013-08-20 22:03:52
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kv09he$a94$1node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-08-19 23:38, miś z okienka pisze:

| > |

| Raczej gdyby nie córka Tuska. Sam przyznał że to ona wytłumaczyła mu że
| źle postąpił.

    to raczej on się tak tłumaczył, ze ustąpił..

Data: 2013-08-23 13:51:49
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-20 22:03, miś z okienka pisze:
> [...]
| źle postąpił.

     to raczej on się tak tłumaczył, ze ustąpił..

W tej kwestii nie ma powodu aby mu nie wierzyć.

Data: 2013-08-23 16:52:57
Autor: miś z okienka
Kacze dreszcze

> [...]
| > | > |
> [...]
| > |
| > |

| W tej kwestii nie ma powodu aby mu nie wierzyć.

  naiwny to ty jesteś...
Dlaczego córka nie 'wytłumaczyła' mu tego przed zadymami? Dlaczego nie 'wytłumaczyła' mu likwidacji OFE i wielu innych posunieć, które dotykaja młodych, lub w przyszłości ich dotkną?

Data: 2013-08-24 15:27:56
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-23 16:52, miś z okienka pisze:

> [...]

Dlaczego córka nie 'wytłumaczyła' mu tego przed zadymami? Dlaczego nie
'wytłumaczyła' mu likwidacji OFE i wielu innych posunieć, które dotykaja

Naiwny? Ja w odróżnieniu od ciebie operuję faktami, a nie domysłami. Myślę że likwidację OFE także ona mu doradziła, jest to krok w bardzo dobrym kierunku.

Data: 2013-08-24 16:17:05
Autor: Towarzysz Gnój
Kacze dreszcze

> [...]
| >

| Naiwny? Ja w odróżnieniu od ciebie operuję faktami, a nie domysłami.
| Myślę że likwidację OFE także ona mu doradziła

Brawo towarzyszu Trybun!
Postępowe myślenie to nie jakieś burżuazyjne domysły. Jak Słowo stało się Ciałem, tak Wasza Myśl staje się Faktem!
 z Partyjnym Pozdrowieniem!
gru.pl

Data: 2013-08-24 12:16:25
Autor: Towarzysz Gnój
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości
|W dniu 2013-08-19 23:38, miś z okienka pisze:

| > |

| Raczej gdyby nie córka Tuska. Sam przyznał że to ona

Sam się przyznał, czy daliście mu w papę?

 wytłumaczyła mu że

Data: 2013-08-24 15:28:09
Autor: Trybun
Kacze dreszcze
W dniu 2013-08-24 12:16, Towarzysz Gnój pisze:

| Raczej gdyby nie córka Tuska. Sam przyznał że to ona

Sam się przyznał, czy daliście mu w papę?

Sorry, ale kompletnie nie rozumiem pytania.

Data: 2013-08-24 16:03:40
Autor: Towarzysz Gnój
Kacze dreszcze

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kvacd6$pik$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-08-24 12:16, Towarzysz Gnój pisze:
| > |

| Sorry, ale kompletnie nie rozumiem pytania.

to lepiej wracajcie do swoich tramwajarek..

Kacze dreszcze