Kacze interesy !!!

Data: 2010-11-08 18:50:27
Autor: u2
Kacze interesy !!!
W dniu 2010-11-08 18:47, cyc pisze:
Dzisiaj zachodzi potrzeba zaplacenia milionow za kolejna dostawe sprzetu , bowiem stary nadaje sie tylko do wyrzucenia na smietnik !.

Trzeba w końcu jankesom pokazać gdzie raki zimują. Czy znajdzie się w
końcu odważny ? Cycku, do dzieła !

Data: 2010-11-08 18:55:46
Autor: bolek
Kacze interesy !!!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd83866$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Problem w tym, że sprzedający może się tylko śmiać,
skoro kupujący to idiota.

bolek

Data: 2010-11-08 18:57:48
Autor: u2
Kacze interesy !!!
W dniu 2010-11-08 18:55, bolek pisze:
Trzeba w koĂącu jankesom pokazaĂŚ gdzie raki zimujÂą. Czy znajdzie siĂŞ w
> koĂącu odwaÂżny ? Cycku, do dzieÂła !
Problem w tym, Âże sprzedajÂący moÂże siĂŞ tylko ÂśmiaĂŚ,
skoro kupujÂący to idiota.

Jak ministrem MON był Bronek ze spalonych WSI to nie dziwi już nic.
Polski pilot będzie ciągle lądować na drzwiach ze stodoły.

Data: 2010-11-08 21:31:28
Autor: Kaczysta
Kacze interesy !!!

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd83a1e$0$27035$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-08 18:55, bolek pisze:
Trzeba w koncu jankesom pokazaa gdzie raki zimuj?. Czy znajdzie sie w
> koncu odwa?ny ? Cycku, do dzie3a !
Problem w tym, ?e sprzedaj?cy mo?e sie tylko ?miaa,
skoro kupuj?cy to idiota.

Jak ministrem MON był Bronek ze spalonych WSI to nie dziwi już nic.
Polski pilot będzie ciągle lądować na drzwiach ze stodoły.
Gdy gen. Skrzypczak wytknął błędy - to PO spuściła go po brzytwie.
AZ

Data: 2010-11-08 21:53:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Kacze interesy !!!

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4cd85e22$0$20995$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Polski pilot będzie ciągle lądować na drzwiach ze stodoły.
Gdy gen. Skrzypczak wytknął błędy - to PO spuściła go po brzytwie.

I PO zdymisjonowała go, czy też zmusiła do dymisji?
I żebyś nie konfabulował masz tu link:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/gen-skrzypczak-podal-sie-do-dymisji-ja-w-tej-lidze,1,3524999,wiadomosc.html

Data: 2010-11-08 13:03:14
Autor: Hans Kloss
Kacze interesy !!!
On 8 Lis, 21:53, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

I PO zdymisjonowa a go, czy te zmusi a do dymisji?
I eby nie konfabulowa masz tu link:http://wiadomosci.onet.pl/kraj/gen-skrzypczak-podal-sie-do-dymisji-ja...

"prezydent Lech Kaczyński zdecydował, że generał zostanie w wojsku.
Ten jednak podjął decyzję o dymisji po słowach szefa MON Bogdana
Klicha.
- To wielkie nadużycie. Z tym panem (Bogdanem Klichem - red.) do
żadnego porozumienia nie dojdzie. Ja byłem przekonany, że była to
rozmowa dwóch dorosłych panów. Jeśli teraz się tą wypowiedzią
manipuluje, to nie jest to poważne. Jeśli on ocenia, że ja wykazałem
skruchę, że się przyznałem do błędu, to jako żołnierz się z tym nie
godzę - mówił generał Waldemar Skrzypczak.[...] Godząc się na dalszą
współpracę z tym panem (Bogdanem Klichem - red.), nie mógłbym spojrzeć
swoim żołnierzom w oczy. "

Więc jak, przyczyną  dymisji Skrzypczaka był prezydent Kaczyński czy
raczej platfons Klich? Pokonfabuluj sobie trochę, masz w tym dużą
wprawę. A na przyszłość radzę przeczytać tekst ZANIM go zalinkujesz na
grupie- ot choćby po to żeby nie wychodzić notorycznie na wała i
platfonsa.
J-23

Data: 2010-11-08 22:40:49
Autor: u2
Kacze interesy !!!
W dniu 2010-11-08 22:03, Hans Kloss pisze:
 Godząc się na dalszą
współpracę z tym panem (Bogdanem Klichem - red.), nie mógłbym spojrzeć
swoim żołnierzom w oczy.

Psychiatra na stanowisku ministra MON to permanentne wariatkowo.

Kacze interesy !!!