Kaczka najwyrazniej w chorobie !

Data: 2010-07-14 10:26:00
Autor: konus
Kaczka najwyrazniej w chorobie !
Myli sie ten kto sadzi , ze chodzi o zwykla chorobe z grup przeziebien , niestrawnosci czy  te wynikajace z braku higieny lub o prozaiczny czyrak na dupie .
Kaczka ma znacznie powazniejsze problemy i na te rady powinien szukac u psychiatry .
Schizofrenia widoczna golym okiem  nawet przez laikow jest oczywista a jesli potwierdzaja ja opinie fachowcow to sytuacja wydaje sie byc nie tyle grozna ile tragiczna . To on bowiem , Kaczynski w duzym stopniu ksztaltuje polska polityke  nadajac jej ksztalt i szczegolny bo wulgarny wymiar .
Zmiennosc nastrojow i pozwalajacy wpadac z jednej skrajnosci do drugiej  , paranoiczne spojrzenie na rzeczywistosc , maniakalne trzymanie sie dalekich od racjonalnych faktow , grymasy twarzy a takze conajmniej kilka innych widocznych objawow nie pozostawiaja watpliwosci . Jest psychicznie chory a dawalo sie to zauwazyc juz znacznie wczesniej niz katastrofa smolenska . Ta ostatnia dopelnila spustoszenia w jego psychice pozwalajac osiagnac stan conajmniej zlowieszczy , zas przegrana w wyborach zrujnowala go zupelnie.
Odsuncie Kaczynskiego od pisokoryta bo wprowadzi nie tylko was ale caly kraj w domowa wojne .To szaleniec , zeby choc z wizja ale nie , to szaleniec podobny do wielu z tych , ktorzy podaja sie za Napoleona a ktorzy "rezyduja" w zamknietych " napoleonskich palacach " .
Diagnoza nie jest moja , ta wypowiadaja ludzie znajacy sie na rzeczy , ktorzy nie maja jednak odwagi powiedziec o niej glosno publicznie , przed audytorium . Boja sie bo kacze lapy sa zbyt msciwe a jego macki siegaja od kruchty w ktorych rezyduje wspierajacy go kler , po urzedy i instytucje .
Aby zdac sobie sprawe z dramatycznosci sytuacji nalezy wziasc pod uwage , ze zarowno wspomniany kler , jak i prokaczy urzednicy i politycy dokonale zdaja sobi sprawe tak z choroy , jak i wynikajacej z niej kaczej nieodpowiedzilnosci ale cynicznie graja o swoje interesy i dlatego dalej beda wspierac schizofrenika .

kwakwa

Data: 2010-07-14 10:35:36
Autor: Zahir
Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i1jsau$41v$1news.onet.pl...
[...]

Zauważyliście ustawiczne mlaskanie i wysuwanie języka, slinienie się w kącikach ust? Zwróciła mi na to uwagę znajoma lekarka. W jej ocenie z prezesm jest coś nie tak.

Zahir

Data: 2010-07-14 12:15:38
Autor: mkałrwan jest debilem
Kaczka najwyrazniej w chorobie !

Użytkownik "Zahir" <zahir@gmail.com> napisał

Zauważyliście ustawiczne mlaskanie i wysuwanie języka, slinienie się w kącikach ust? Zwróciła mi na to uwagę znajoma lekarka. W jej ocenie z prezesm jest coś nie tak.

Ten człowieczek jest ewidentnie pierdolnięty! Żaden normalny człowiek nie opowiada takich głupot jak on. Ci, którzy uważali go za "genialnego stratega" powinni razem z nim się leczyc.

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Data: 2010-07-14 10:37:39
Autor: Polok_Prawdziwy
Kaczka najwyrazniej w chorobie !

Porem razy justo godołem, ze nas wioskowy znachor-psechyjater, niejako Hachulsko
Genowefa takom diagnozem mu postawiła...

Nieino jemu... - bratowi ruwnież...!

Coprowdem, u drugiego, psebieg o wiela łagodniejsy był, bo jakotako społecnie
"zimtegrowany" był (rodzina, łobowionzki itd), co nojlepsom terapijom jest, ale
takcyowak "shizofremio" nieino ich rodzinami, ale ceńściom Narodu polckiego
kierowała...

Data: 2010-07-14 10:53:46
Autor: Neko
Kaczka najwyrazniej w chorobie !