Kaczka w buraczkach czy...?

Data: 2011-04-22 12:20:28
Autor: Sjurek Irecki
Kaczka w buraczkach czy...?
Wczoraj wieczorem napierdalałem ryby prądem. Przypadkowo, na kabel podłączony
do transformatora usiadła jakaś kaczka. I prąd poraził ją także. Stwierdziłem,
że tyle mięsa nie może się zmarnować. I teraz pytanie: Czy lepsza jest kaczka w buraczkach, czy kaczka po smoleńsku?

Sjurek Irecki --

Data: 2011-04-22 12:53:31
Autor: Sjurek Irecki
Kaczka w buraczkach czy...?
Kaczka po smoleńsku:

http://img849.imageshack.us/i/kaczka.jpg/

Sjurek Irecki

Data: 2011-05-09 00:43:11
Autor: Wojtek B
Kaczka w buraczkach czy...?

Użytkownik " Sjurek Irecki" <sjurek.irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iortob$60g$1inews.gazeta.pl...
Kaczka po smoleńsku:

http://img849.imageshack.us/i/kaczka.jpg/

Sjurek Irecki

--

Czy nie dostrzegasz tego że jesteś obesranym debilem?
Ty śiurku czyli kutasie.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

Data: 2011-05-09 14:05:01
Autor: Elektryczny Bandyta
Kaczka w buraczkach czy...?
Czy nie dostrzegasz tego że jesteś obesranym debilem?
Ty śiurku czyli kutasie.

Pisz, kurwa, na temat. Spedalona mendo. Trollu zafajdany.  Siurek Irecki

Data: 2011-05-09 18:47:37
Autor: Wojtek B
Kaczka w buraczkach czy...?

Użytkownik "Elektryczny Bandyta" <sjurek.irecki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iq8sad$chd$1inews.gazeta.pl...
Czy nie dostrzegasz tego że jesteś obesranym debilem?
Ty śiurku czyli kutasie.

Pisz, kurwa, na temat. Spedalona mendo. Trollu zafajdany.

Siurek Irecki

Jeszcze trochę i o tobie ktoś może napisze Kutas utopiony.

--
-
Wojtek " paciak " B.

Data: 2011-05-09 18:26:14
Autor: Elektryczny Bandyta
Kaczka w buraczkach czy...?
Jeszcze trochę i o tobie ktoś może napisze Kutas utopiony.

Jesteś do tego stopnia pierdolnięty, żeby mi śmiercią grozić publicznie? Sjurek Irecki

--

Kaczka w buraczkach czy...?