Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.

Data: 2010-07-16 00:50:22
Autor: Jaksa
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.
On Tue, 13 Jul 2010 21:47:16 +0200, mkaÂłrwan jest debilem <Broñmy RP przed  <pisem@..pl> wrote:

By³y szef MSWiA Janusz Kaczmarek w programie TVP 2 "Gor±cy Temat"

To jest zadziwiajace ze ta kurwa Janusz Kaczmarek chodzi
sobie na wolnosci zamiast gryzc kraty w wiezieniu.

Polsce jednak bardzo duzo brakuje do normalnosci.

Jaksa

Data: 2010-07-16 07:45:49
Autor: mkałrwan jest debilem
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

To jest zadziwiajace ze ta kurwa Janusz Kaczmarek chodzi
sobie na wolnosci zamiast gryzc kraty w wiezieniu.

Za co, je¶li można zapytac?

Przemysław Warzywny

--

""Wychodz±c z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-16 08:08:30
Autor: mkarwan
chamidło kałecki

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:i1ormg$k72$1inews.gazeta.pl...

Data: 2010-07-16 13:49:22
Autor: Grzegorz Z.
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±ć przed Trybunałem.
Żydzie mkarwan, nie zmieniajcie tematów nie swoich w±tków.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-16 11:17:13
Autor: konus
Kaczmarek: Ziobro powinien stan?a przed Trybuna3em.

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vfwpp8hh1j561patlantis...
On Tue, 13 Jul 2010 21:47:16 +0200, mka3rwan jest debilem <Bronmy RP przed
<pisem@..pl> wrote:

By3y szef MSWiA Janusz Kaczmarek w programie TVP 2 "Gor?cy Temat"

To jest zadziwiajace ze ta kurwa Janusz Kaczmarek chodzi
sobie na wolnosci zamiast gryzc kraty w wiezieniu.

Polsce jednak bardzo duzo brakuje do normalnosci.

Jaksa

Miales chyba na mysli Ziobre i Kaczynskiego ? .
No coz , pomylki sa rzecza ludzka stad nie mam ci za zle pomylki  .
Staraj sie jednak skupiac na tym co piszesz .

kwakwa

Data: 2010-07-16 19:01:40
Autor: !' he®sk
Kaczmarek: Ziobro powinien stan±? przed Trybuna?em.
On Fri, 16 Jul 2010 00:50:22 +0200, Jaksa <Jaksa@podole.pl> wrote:

On Tue, 13 Jul 2010 21:47:16 +0200, mka?rwan jest debilem <Bro?my RP przed  <pisem@..pl> wrote:

> By?y szef MSWiA Janusz Kaczmarek w programie TVP 2 "Gor±cy Temat"

To jest zadziwiajace ze ta kurwa Janusz Kaczmarek chodzi
sobie na wolnosci zamiast gryzc kraty w wiezieniu.

 przeciez prezes pis mial go w rekach, dlaczego nie przymknal?

Polsce jednak bardzo duzo brakuje do normalnosci.

 jak widac, tak.

--

 HeSk

Kaczmarek: Ziobro powinien stan±æ przed Trybuna³em.